return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
To pierce or not to pierce (pg. 3)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Ik had net sjans van een meidje met een tongpiercing .. ze liet em eve zien haha

Jammer dat ze niet ook ergens anders een piercing had en die ook wilde late zien...

maar nways...

Wat zou er gebeure als jij zon ding door je lul hebt en zon vrouwtje lekker bij der clit ofzow.. haha.. kom je vast te zitte haha.. Moet je naar de wat staalfabriek? of naar de doktor huppelen...

MMmm wenkbrauwpiercing zou eventueel wel kunne.. maar ik vind t beetje flikkerig.. wat meidjes zeide dat t me leuk zou staan maarja.. heb ik EN roze bloesje EN blauwe schoentjes.. EN een wenkbrauw dingetje.. das wel erg gay he :) ow ja .. de meidjes valle vooral voor de roze stuff!
Miss Proximus
Henkie Henkie!!!!!!! Ik wil ook vallen..foto fotoooooooo hihi :D
WNxHunter
deze thread was inderdaad niet bepaald omdat ik dat van plan was ofzo nee! vroeg me gewoon af hoe ver iedereen hier gaat maar het valt me mee! ik zelf trek me grens bij tatoo, piercings vind ik al niets! niet omdat het me flikkerig lijkt staan ofzo, maar lijkt me gewoon echt naar zo'n stuk metaal in je lichaam bah. maar heb wel respect voor de mensen die een piercing in hun clit of lul durfen te zetten hoor dat lijkt me zo gruwelijk pijnlijk! :eek: :D
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Henkie Henkie!!!!!!! Ik wil ook vallen..foto fotoooooooo hihi :D

hmm, een foto van een zatte henkie_henk met een roze blousje en blauwe schoenen............

Laat maar Henkie, ik denk dat ik voor velen spreek
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Blik

hmm, een foto van een zatte henkie_henk met een roze blousje en blauwe schoenen............

Laat maar Henkie, ik denk dat ik voor velen spreek

Is dat nu een nieuwe trend? "passeer miss p"???
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus

Is dat nu een nieuwe trend? "passeer miss p"???

ehh, hoezo.....??

I'm confused:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Blik

ehh, hoezo.....??

I'm confused:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Ik wil Henkie wél zien..en de rest van TA Nederland trouwens..duzzzz..fotootjes! :p
Henkie_henk
Ja man ik rule in me roze shirtje!.. tssss... maar ik heb toch echt geen digitale camera... (maar wil er zo graag eentje.. *snik*) ik wil ook die underskirt fotos make :)

Scanner heb ik ookal niet.. en van laatste party hebbe ze wel fotos gemaakt maar jan lul (ik) sta er met me rug naartoe! Damn hey! Doen die vieze ouwe mannetjes gewoon xpress.. kunne der geen ruk van..
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Optimus Trance
hehehe, ik heb er vandaag 1tje laten zetten... in me wenkbrauw!!! hahaha, mar serieus, ik zou nooit eentje in me eikel doen, jezus man, dit deed al genoeg pijn;)

Deed het pijn bij jou?? Ik heb (gelukkig:) ) helemaal niets gevoeld van mijn wenkbrauwpiercing. Het heeft niet eens gebloed. Mijn tattoo in mijn nek, die deed wel pijn!:(
Optimus Trance
quote:
Originally posted by MetzZ_!!

Deed het pijn bij jou?? Ik heb (gelukkig:) ) helemaal niets gevoeld van mijn wenkbrauwpiercing. Het heeft niet eens gebloed. Mijn tattoo in mijn nek, die deed wel pijn!:(

damn, daredevil!!!! tattoo in je nek!!! ja, t deed eventjes, een seconde of 8 ofzo deed t pijn, nu nie meer, ik zit er al mee te spelen, elke keer t ringetje erdoorheen halen, hahaha:D:D:D

Henkie_henk
Ik dacht net aan JACKASS>.. wat trouwes helemaal de pan uit roeld..

Daar ging die gozer ze butt piercen.. haha.. een dikke piercing door ze reet haha.. Bleef er maar even inzitte.. maar hij had dus wel gewoon echt een dikke piercing.. haha!
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Ik dacht net aan JACKASS>.. wat trouwes helemaal de pan uit roeld..

Daar ging die gozer ze butt piercen.. haha.. een dikke piercing door ze reet haha.. Bleef er maar even inzitte.. maar hij had dus wel gewoon echt een dikke piercing.. haha!

Wel een HELE oRgiNele Plek voor een Piercing...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement