return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
To pierce or not to pierce (pg. 5)
View this Thread in Original format
Optimus Trance
kut moet ik daarvoor terug...??? gaat dat wat kosten?:D:D:D
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Optimus Trance
kut moet ik daarvoor terug...??? gaat dat wat kosten?:D:D:D


Euh, als je het balletje zelf nog hebt, dan zouden ze het gratis terug moeten plaatsen... Maar als je het balletje niet meer hebt, dan zou het kunnen zijn dat je een nieuw balletje moet kopen en die zijn al gauw zo'n 25 piek
Optimus Trance
jaaa, balletje heb ik nog, heb je daar echt een speciale tang voor nodig?? Ik wil t eigenlijk me zus laten doen, maar hja, misschien is t verstandiger om naar de shop te gaan.
MetzZ_!!
Ja, een of andere 'spreidtang'. Want het ringetje moet iets uit elkaar, omdat anders het balletje er niet tussen past... Maar je kan het natuurlijk altijd gewoon door je zus laten proberen.
Optimus Trance
neh, ik ga wel naar de shop:D:D:D
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Optimus Trance
neh, ik ga wel naar de shop:D:D:D


haha zouk wel doen ja :p
Akira
Het is nu toch wel heel duidelijk dat niemand een piercing door zijn leuter wil...
Blik
quote:
Originally posted by Akira
Het is nu toch wel heel duidelijk dat niemand een piercing door zijn leuter wil...


stand is 50% voor de neusring of iets dergelijks en 50% voor NEE!!!!!!

redelijk duidelijk dus ja
Miss Proximus
En niemand wil van die stalen balletjes onder de huid van z'n ....lul (niet de eikel hoor)? Schijnt xtra lekker vorr vrouwen te zijn :D
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
En niemand wil van die stalen balletjes onder de huid van z'n ....lul (niet de eikel hoor)? Schijnt xtra lekker vorr vrouwen te zijn :D


Dat zijn volgens mij van die Prins Albert gevallen... AUW:eek: :eek:

-=WVG=-
quote:
Originally posted by Miss Proximus
En niemand wil van die stalen balletjes onder de huid van z'n ....lul (niet de eikel hoor)? Schijnt xtra lekker vorr vrouwen te zijn :D


Uhm nee bedankt...Dan maar wat minder genot voor de vrouwen :rolleyes: :D
WNxG.O.A.T
Nou ik hou ut voorlopig maar op m'n wenkbrauw piercing, mizgien da dr later nog ergens anders 1tje komt, maar dan moe k ff met m vriendin overleggen :D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement