return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
To pierce or not to pierce (pg. 4)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Ja dat is dan ook alles..

Diezelfde gozer heeft ook een keer een blaadje met daarop "jackass" geschreven op ze reet geniet gekrege.. stuk of 10 nietjes.. en dan niet van die kleine haha.. die lui zijn gek! haha
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Ik dacht net aan JACKASS>.. wat trouwes helemaal de pan uit roeld..

Daar ging die gozer ze butt piercen.. haha.. een dikke piercing door ze reet haha.. Bleef er maar even inzitte.. maar hij had dus wel gewoon echt een dikke piercing.. haha!


ja! dat had ik ook gezien, jackass is echt een super maf programma maar wel tof om naar te kijken! :)
btw; voor mij zeker geen snikkel piercings of iets dergelijks! ik moet er niet aan denken!
Nu ga ik ff mysteryland kijken op tmf, komt om 9 uur bij the dj's, dus wie er geweest zijn, altijd wel lache om zo'n party terug te zien! :D :D :D :D
Robvef
quote:
Originally posted by Henkie_henk
(maar wil er zo graag eentje.. *snik*) ik wil ook die underskirt fotos make :)


Goh, heb je een keer een paar foto's van mij gezien op mijn website. (upskirts bedoel ik dan he)

laterz
Henkie_henk
Mmmm ik heb wel vaker upskirts fotos gezien.. kom ik zo spontaan tegen.. weet niet hoe dat komt...

Ow ja ik ben weles op www.ikgahetjezeggen.nl geweest ja :)

hey flashintro ziet ik.. :p..


STRINGGGGGGGG

Ik zie alweer dat ik je site nog maares moet bekijke :p
Henkie_henk
Dit is ook wel een lieffie:



maareh.. met wat voor digitaal kameraatje maak je je fotos.. namelijk wel goeie kwalie.. en hoe duur koste dat geval>>??

mazzel
Optimus Trance
KUTZOOI!!!

me piercing is deruit gescheurd bijna gisternacht, stoot ik me teringkop tegen de auto, piercing half deruit, bloeden als een rund. KUT MAN!!!!!
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Optimus Trance
KUTZOOI!!!

me piercing is deruit gescheurd bijna gisternacht, stoot ik me teringkop tegen de auto, piercing half deruit, bloeden als een rund. KUT MAN!!!!!


Ik wil ook een piercing!!!


Ah kut voor je man! Al naar de dokter geweest?

WoW stel je voor dat je in gevecht komt.. en iemand rukt aan je wenkbrauwpiercing haha.. reken maar dat je dood gaat..

Hey sterkte der mee
Optimus Trance
nee man, nog niet nar dokter, ik ga morgen denk ik, t zag er erger uit dan t was, ,aar dat lballetje moet ik er wel in zetten, ik laat t me zus wel doen denk ik. Me maat zei dat ik m eruit moets halen, maar ik wou niet want dan had ik er weer een nieuwe in moetan laten zetten:D:D:D
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Optimus Trance
KUTZOOI!!!

me piercing is deruit gescheurd bijna gisternacht, stoot ik me teringkop tegen de auto, piercing half deruit, bloeden als een rund. KUT MAN!!!!!


Je moet ook wel voorzichtig zijn he! Ik ben ook een keer blijven hangen aan mijn trui... Toen trok ik hem er ook bijna uit, maar hij zit er nog in, dus er is nog hoop
Optimus Trance
ja maar kijk t ging zo: ik lag in de auto, passagierstoel, en me namaat zat te lullen met een wijf, en hij zei : "he moet je horen!!!"
Ik dus rechtop ziten en steek ik me kop uit t raam, stoot ik me kop tegen de deur. Ik schelden als een mother******, en ja hoor, begon t gelijk te bloeden... Toen ik thuiskam, gelijk ontsmet, en nu zit alleen t ringetje er nog in, balltje eruit

MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Optimus Trance
ja maar kijk t ging zo: ik lag in de auto, passagierstoel, en me namaat zat te lullen met een wijf, en hij zei : "he moet je horen!!!"
Ik dus rechtop ziten en steek ik me kop uit t raam, stoot ik me kop tegen de deur. Ik schelden als een mother******, en ja hoor, begon t gelijk te bloeden... Toen ik thuiskam, gelijk ontsmet, en nu zit alleen t ringetje er nog in, balltje eruit


O, het balletje! Maar da's best moeilijk om zelf terug te zetten... Dat moet gebeuren met een of andere tang. Ik kreeg eens een voetbal tegen mijn pan :( en toen lag mijn balletje ook op de grond. Moest ik helemaal terug naar de shop, omdat ik hem er zelf niet in kreeg. Daarom heb ik nu ook een staafje... Daar draai je het balletje zelf op en af.:rolleyes:
-=WVG=-
Tering zeg, ik wil niet weten hoe dat voelt...

Mijn neef heeft zo'n staafje met 2 van die bolletjes door zijn wenkbrauw. Hij zit in het leger en moest nu 3 weken naar de Republiek der Moffen. Moest ie hem er alweer uit halen...Nou daar gaat je geld...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement