return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
:D Zijn jullie nou TrancEaddicts of niet!! :D (pg. 2)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
ey, ey Priester..ik had t ook niet over jou..want jij gaat tenminste wél naar feesten...:) kan je niet van iedereen hier zeggen :)
Bellie
Dus nu gaan er mee!

Miss P.
Petrus
Nastra
Magrec
Henkie (???)
BeLLiE

zal mij benieuwen hoeveel mensen er gaan komen van TA!!

GREETZ!!!
Henkie_henk
ik kom met liefde hoor...

wou je t organiseren voor Dance Valley?

Ja dans me trance partner in crime wel weer terug van vakantie.. rijjuh we er wel heen...

of zulle we toch naar sensation gaan jaaaa! :) Kijk daar zou ik nou wel weer heenkunne met veel mensen haha..

Bellie je vergeet M5 toch?
K denk dat die gek akira ook wel meegaat :p
Glanis zou ook wel tof wezuh, new wave
raoel
Ik wil wel naar dance valley maar dan zit ik in blankenberge
Awakenings weet ik nog niet (wat voor muziek draaien ze daar???
Dat moet ik nog ff overleggen met de rest van de gang.

IMPULZ OUTDOOR ga ik zeker heen.
Bellie
quote:
Originally posted by raoel
Ik wil wel naar dance valley maar dan zit ik in blankenberge
Awakenings weet ik nog niet (wat voor muziek draaien ze daar???
Dat moet ik nog ff overleggen met de rest van de gang.

IMPULZ OUTDOOR ga ik zeker heen.


Lees ik dat goed????Wat voor muziek draaien ze op Awakenings???
hahaha...............Je hebt toch wel es van Awakenings gehoord..Dat is gewoon HET Technofeest hier in NL.De vetste techno dj's komen daar effe hun kunsten vertonen...
----------------------------------------------------------------------
Awakenings Festival Spaarnwoude.25-08-01 10:00 - 00:00
----------------------------------------------------------------------

Specialists like Beyer, Surgeon, Jay Denham and Misstress Barbara, to name just a few, will bring the unique Awakenings techno atmosphere around the area of Spaarnwoude.

We are also proud to welcome Cari Lekebush, Miss Djax and Speedy J for the very first time.

Artiesten

Shinedoe
Adam Beyer
Ben Sims
Surgeon
Steve Rachmad
Steven de Peven
Speedy J
Seutek
Cari LekeBusch
Chris Liebing
Estroe
Gayle San
Jay Denham
Jerome
Johannes Heil
Kenny Larkin
Leftfield dj's
Marco Bailey
Miss Dja <<<--YESS!!! van haar ga ik dus echt geen seconde missen!! :D
Misstress Barbara
Mr. C
Monika Kruse
Remy
Rolando
Rush
Samuel L. Session


GREETZ!!
TranceFool
Sorry hoor, maar hier wil ik ff wat tegenin brengen:D

Je kan toch ook TA zijn zonder iedere maand naar een groot feest te gaan. Sommige mensen zijn hier nog een stuk jonger. Die hebben geen beschikking over een rijbewijs (oudere misschien ook niet), ok dan ga je met de trein, kost echt klauwen vol geld en niet iedereen kan nou evenveel geld verdienen in verband met school en andere zaken. Ook willen mensen op vakantie en daar moet dus ook voor gespaard worden. Je kan toch ook TA zijn zonder altijd naar die grote feesten te gaan (ik ben het trouwens wel van plan hoor) :D :D
Henkie_henk
ja lijkt me tof om wat ta's te ontmoeten op vakantie.. midden vakantie zit ik in Benidorm.. midden augustus waarschijnlijk in mallorca..(last minutte)
-=WVG=-
quote:
Originally posted by TranceFool
Sorry hoor, maar hier wil ik ff wat tegenin brengen:D

Je kan toch ook TA zijn zonder iedere maand naar een groot feest te gaan. Sommige mensen zijn hier nog een stuk jonger. Die hebben geen beschikking over een rijbewijs (oudere misschien ook niet), ok dan ga je met de trein, kost echt klauwen vol geld en niet iedereen kan nou evenveel geld verdienen in verband met school en andere zaken. Ook willen mensen op vakantie en daar moet dus ook voor gespaard worden. Je kan toch ook TA zijn zonder altijd naar die grote feesten te gaan (ik ben het trouwens wel van plan hoor) :D :D


Ja, hier ben ik het volkomen mee eens...:)
Dit geldt ongeveer ook voor mij :)
Al die grote feesten dat komt nog wel :)
TranceFool
quote:
Originally posted by -=WVG=-


Ja, hier ben ik het volkomen mee eens...:)
Dit geldt ongeveer ook voor mij :)
Al die grote feesten dat komt nog wel :)

Precies ;)
Bellie
quote:
Originally posted by TranceFool
Sorry hoor, maar hier wil ik ff wat tegenin brengen:D

Je kan toch ook TA zijn zonder iedere maand naar een groot feest te gaan. Sommige mensen zijn hier nog een stuk jonger. Die hebben geen beschikking over een rijbewijs (oudere misschien ook niet), ok dan ga je met de trein, kost echt klauwen vol geld en niet iedereen kan nou evenveel geld verdienen in verband met school en andere zaken. Ook willen mensen op vakantie en daar moet dus ook voor gespaard worden. Je kan toch ook TA zijn zonder altijd naar die grote feesten te gaan (ik ben het trouwens wel van plan hoor) :D :D



Tuurlijk kan dat..maar toch mis ik wat als ik zo weinig naar feesten ga.Ik begin het gewoon te missen als ik een weekie niet ben geweest.Ik vertik het nog om naar cafe's te gaan.daar wordt zulke afschuwelijke muziek gedraaid.daarvan ga ik bijna over mn nek....Hollandse kutmuziek.of slome R&B......ik ben echt partyverslaafd zeg maar.Het is echt zo vet om allemaal mensen te ontmoeten.Tot nu toe heb ik echt zoveel mensen ontmoet en je ziet ze ook overal weer opduiken.Dat is het strakke ervan.Nu in juni heb ik alweer 5 feesten achter de rug.en ze waren allemaal zwaar bruut. :D
effe kijken......

- 2 juni - Qlimax
- 3 juni - Awakenings
- 16 juni - Mysteryland
- 23 juni - Multigroove
- 30 juni - Concept

Dat awaren de feesten in juni.Maar ja ik weet zeker als jullie konden gaan dan hadden jullie het ook zeker wel gedaan.......

Feesten is nou eenmaal het bruutste wat er maar is...;)

GREETZ!!

Miss Proximus
ja...het enige wat ik me kan bedenken: YOUR LOSS :p :D

ennu..over Awakenings: er komt misschien een gast uit Leeuwarden draaien: Damien Keane..is echt VET goed..en VET stoer...je kunt op de site van awakenings (www.awakenings.nl) steemen wie er nog bij moet komen...ga pleez allemaal op Damien Keane stemmen!!!!!!!! Hij is al vanaf '91 bezig met techno enzo..en dit zou z'n doorbraak kunnen zijn!!! HELP ME OUT!! thx d00ds :)
HiGH_NrG
En trouwens er zullen er ook zat zijn die 16-17 zijn (waaronder ik), die met van die gare ouders zitten die je nie altijd laten gaan...

En ik heb ook nie allemaal van die 'trance-vrienden' dus wordt het ook weer wat moeilijker...

Ik ga a.s zaterdag wel naar Sensation en hoop ook nog naar DV te gaan :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement