|
:D Zijn jullie nou TrancEaddicts of niet!! :D (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Akira
nou bellie waar jij laatste tijd hele tijd heen gaat is ook te gek voor woorden |
Ach jah....we wonen niet allemaal meer thuis...we hebben niet allemaal een full-time baan....we wonen niet allemaal in de Randstad....en toen ik 4 jaar geleden begon ging ik ook elk weekend naar feesten, maar jah..op een gegeven moment raak je daar wel op uitgekeken, je wilt ook nog een beetje een sociaal leven, een beetje hersenen en goede stemmingen overhouden :)
en als je wat minder vaak gaat, dan leef je er toch ook veel meer naartoe??? :) right-o |
|
|
| Little Theseus |
He Petrus! Jij bent voor Vaassen dus?
was jij ook een van die gasten op shockers die met dat voetbalshirt van Vaassen rondliep of niet? Niet dat Vaassen ook weer ZO klein is, maar het zou kunnen, toch?
Oja, voor de mensen die zich afvragen waarom niet iedereen elk weekend naar een groot feest gaat; mijn beste argument: geld.
Kijk als arme student kun je niet IEDER weekend weer 200 gulden uitgeven voor 1 uitgaansnacht. Het is het meer dan waard, maar je moet het wel hebben! En afstand mag niet tellen, niet klagen maar dragen, dan zit je maar een paar uur in de trein.
I have spoken. (hellep! hij heeft spoken!) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
He Petrus! Jij bent voor Vaassen dus?
was jij ook een van die gasten op shockers die met dat voetbalshirt van Vaassen rondliep of niet? Niet dat Vaassen ook weer ZO klein is, maar het zou kunnen, toch?
Oja, voor de mensen die zich afvragen waarom niet iedereen elk weekend naar een groot feest gaat; mijn beste argument: geld.
Kijk als arme student kun je niet IEDER weekend weer 200 gulden uitgeven voor 1 uitgaansnacht. Het is het meer dan waard, maar je moet het wel hebben! En afstand mag niet tellen, niet klagen maar dragen, dan zit je maar een paar uur in de trein.
I have spoken. (hellep! hij heeft spoken!) |
ow ik wilde nog wel als incognito naar shockers gaan dus deed ik mijn shirtje van nederlands elftal aan met Vaassen erop :D :D :D nee ik was het niet maar ik weet wel wie het zijn.
Ze waren ook op innercity en sensation vorig jaar en wel op meer feesten.......
Ik ben verbaasd over het aantal mensen wat uit vaassen naar feesten gaan (een paar boeren) maar ook wel heel veel lui die naar veel feesten gaan.
Met als groot voorbeeld sensation vorig jaar in de bus naar apeldoorn zaten we met wel 30 man misschien in de bus. (ook heel veel molukse jongeren) ook na innercity met een molukse gozer in de bus gezeten naar vaassen. Na massive kwam ik en een maat vanmij opeens ook een aantal vaassenaren tegen in de trein. euh hoezo vaag |
|
|
| Partyhardy! |
Ik ga ook naar dance Valley, heb er echt super zin in! :D
Verder ga ik morgen eerst nog naar Sensation.
Dan de 21ste naar de love parade, 11 augustus naar Rotterdam ffwd :D
en ook op het awekenings Festival en impulz outdoor ben ik van de partij. Gaat er eigenijk nog iemand naar Thunderdome de 25ste?
En het lijkt me zeker cool om op een van die feesten andere TA te meeten! :D |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Bellie
Damn de laatste tijd lijkt het wel alsof niemand meer naar feesten toe gaat.Lees ik bij de thread "wat hebben we dit weekend gedaan" alleen maar verhaaltjes van mensen die weer naar de plaatselijke cafe's zijn gegaan om zich vol te gieten met bier.Jullie moeten FEESTEN man :).Net als afgelopen zaterdag.Concept:SUPERVET feest.Post ik een thread neer en niemand reageert er gewoon op.Betekent dus:NIEMAND GEGAAN!! :(
Iedereen wil meeten.Er worden tijdstippen,plaatsen en noem maar op afgesproken maar er komt nooi wat van.Ik wil meer TA-ers zien op feesten.Ik heb tot nu toe alleen M5 en Miss P. gezien......Dus hierbij ;) "VERPLICHT" ;) ik jullie om gelijk kaaartjes te halen voor Dancevalley (4 aug.) en/of Awakenings Festival (25 aug.).Duzzzzzzzz........Nog mensen zin om te meeten op DV of AF???
GREETZ!! |
Bellie!
Gast, volgens mij ga jij echt naar elke partiE toe! Tenminste als ik op een partie was, ben jij er ook geweest! Ik weet echt niet waar jij je pieken vandaan haalt! Want zo'n partiE kost mij elke keer toch 175 jongens! En volgens jaar ga ik studeren, en dan heb ik heel hard mijn geld nodig! Dus kan je mij a.u.b. vertellen waar je werkt en of ze daar nog vacatures hebben! :D:D:D:D LOL! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Rudy
Bellie!
Gast, volgens mij ga jij echt naar elke partiE toe! Tenminste als ik op een partie was, ben jij er ook geweest! Ik weet echt niet waar jij je pieken vandaan haalt! Want zo'n partiE kost mij elke keer toch 175 jongens! En volgens jaar ga ik studeren, en dan heb ik heel hard mijn geld nodig! Dus kan je mij a.u.b. vertellen waar je werkt en of ze daar nog vacatures hebben! :D:D:D:D LOL! |
Jij bent veel te dom om daar te kunnen werken :rolleyes: |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Jij bent veel te dom om daar te kunnen werken :rolleyes: |
kom op miss p, zo komen we er nooit:(
en rudy heeft zn vwo diploma, dus te dom zal hij niet zijn
later
michiel |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by michiel
kom op miss p, zo komen we er nooit:( |
waar gaan we naartoe dan? :p |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by michiel
kom op miss p, zo komen we er nooit:(
en rudy heeft zn vwo diploma, dus te dom zal hij niet zijn
later
michiel |
Dan is het een stuudje |
|
|
| Nastra Azzurro |
uhm
Ik ben dan ook een stuudje....???????
lol
boeiuh |
|
|
| Henkie_henk |
lol neej nastra jij niet :p ;)
was ook geintje :D |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Jij bent veel te dom om daar te kunnen werken :rolleyes: |
Dit is trouwens wel een hele inteligente opmerking hoor! :rolleyes:
Bijna even inteligent als: "ik ben hier de master van het feesten" :rolleyes: |
|
|
|
|