return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
:D Zijn jullie nou TrancEaddicts of niet!! :D (pg. 3)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
hoogste 3 zijn nu.. na mijn vote op jou henkie

Pim Warnars 18%
Damian Keane 18%
Michel de Hey 22%
Miss Proximus
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
En trouwens er zullen er ook zat zijn die 16-17 zijn (waaronder ik), die met van die gare ouders zitten die je nie altijd laten gaan...


LOLOLOL :D Ik ben 2 van de 4 jaar stiekum naar feesten geweest...heb zelfs 2 x gezegd dat ik gewoon een feestje had in Leewuarden zelf..en waar zat ik? jaja..het Ruhrgebied dus..LOL..schijt aan ouders..braaf zijn kun je altijd nog wel :)
HiGH_NrG
Ach...ik overleef het zo ook wel...en wanneer ik 17 ben (over 2mnd) wordt het weer wat minder erg...
Glaniskanis
Huppa
Bellie
count me in

Ik heb op DV ook een membermeeting met RV, Donna, enz enz maar ik ben er dus ook
Eindelijk weer


Greetz,
Glaniskanis
Bellie
Aaa zo gaat ie lekker :D

Miss P.
Petrus
Nastra
Magrec
Henkie (???)
BeLLiE
Glaniskanis
Rv
Donna
Cold


GREETZ!!
Remy D
Je kan mij op de volgende feesten zeker vinden de komende tijd:

- Sensation
- Oxygene
- HQ
- DV
- Awekeningsfestival
- Impulz Outdoor

En natuurlijk de Santpoortse Feestweek hahaha. Das alleen maar drank daarzo, echt wel lache :D:D:D:D
Remy D
Oja en natuurlijk woensdag 18 juli naar de Melkweg. Techno met oa Speedy J en Luke Slater. :D
Bellie
Ok dus remy er ook bij!! :)
Miss P.
Petrus
Nastra Azzuro
Magrec
Henkie Henk
BeLLiE
Glaniskanis
Rv
Donna
Cold
Remy D



quote:
Originally posted by Remy D
Oja en natuurlijk woensdag 18 juli naar de Melkweg. Techno met oa Speedy J en Luke Slater. :D
]

jaaa dat had ik gelezen ja....Alleen ik zit dan op Kreta...Maar ja dat wordt ook supervet!!

GREETZ!!
Remy D
quote:
Originally posted by Bellie
jaaa dat had ik gelezen ja....Alleen ik zit dan op Kreta...Maar ja dat wordt ook supervet!!

GREETZ!!

Ja dat lijkt me wel :)

Vind het best klote dat ik dit jaar niet op vakantie ga. :( Maarja volgend jaar ga ik 3 x :D:D:D
New Wave
Uhmm.....zet mij maar neer op het lijstje met een vraagteken.......ik als techno_maniac ken denk niet weigeren (alleen als cash niet meewerkt) , ik weet niet hoe ik met cash zit........ga twee dagen daarna op vakantie.........

Optimus Trance
ik ga ook!!!!!!
vergeet mij niet!!! ik ben de dag erna jarig!!!! Neem een cadeautje mee voor me!!!
Bellie
heheh ok dan...nog meer...
mmz ik maak wel een nieuwe thread.is wat overzichtelijker.Ben benieuwd wie er allemaal gaat en ook wil meeten!!

GREETZ!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement