|
:D Zijn jullie nou TrancEaddicts of niet!! :D (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
hoogste 3 zijn nu.. na mijn vote op jou henkie
Pim Warnars 18%
Damian Keane 18%
Michel de Hey 22% |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
En trouwens er zullen er ook zat zijn die 16-17 zijn (waaronder ik), die met van die gare ouders zitten die je nie altijd laten gaan... |
LOLOLOL :D Ik ben 2 van de 4 jaar stiekum naar feesten geweest...heb zelfs 2 x gezegd dat ik gewoon een feestje had in Leewuarden zelf..en waar zat ik? jaja..het Ruhrgebied dus..LOL..schijt aan ouders..braaf zijn kun je altijd nog wel :) |
|
|
| HiGH_NrG |
| Ach...ik overleef het zo ook wel...en wanneer ik 17 ben (over 2mnd) wordt het weer wat minder erg... |
|
|
| Glaniskanis |
Huppa
Bellie
count me in
Ik heb op DV ook een membermeeting met RV, Donna, enz enz maar ik ben er dus ook
Eindelijk weer
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Bellie |
Aaa zo gaat ie lekker :D
Miss P.
Petrus
Nastra
Magrec
Henkie (???)
BeLLiE
Glaniskanis
Rv
Donna
Cold
GREETZ!! |
|
|
| Remy D |
Je kan mij op de volgende feesten zeker vinden de komende tijd:
- Sensation
- Oxygene
- HQ
- DV
- Awekeningsfestival
- Impulz Outdoor
En natuurlijk de Santpoortse Feestweek hahaha. Das alleen maar drank daarzo, echt wel lache :D:D:D:D |
|
|
| Remy D |
| Oja en natuurlijk woensdag 18 juli naar de Melkweg. Techno met oa Speedy J en Luke Slater. :D |
|
|
| Bellie |
Ok dus remy er ook bij!! :)
Miss P.
Petrus
Nastra Azzuro
Magrec
Henkie Henk
BeLLiE
Glaniskanis
Rv
Donna
Cold
Remy D
| quote: | Originally posted by Remy D
Oja en natuurlijk woensdag 18 juli naar de Melkweg. Techno met oa Speedy J en Luke Slater. :D | ]
jaaa dat had ik gelezen ja....Alleen ik zit dan op Kreta...Maar ja dat wordt ook supervet!!
GREETZ!! |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Bellie
jaaa dat had ik gelezen ja....Alleen ik zit dan op Kreta...Maar ja dat wordt ook supervet!!
GREETZ!! |
Ja dat lijkt me wel :)
Vind het best klote dat ik dit jaar niet op vakantie ga. :( Maarja volgend jaar ga ik 3 x :D:D:D |
|
|
| New Wave |
| Uhmm.....zet mij maar neer op het lijstje met een vraagteken.......ik als techno_maniac ken denk niet weigeren (alleen als cash niet meewerkt) , ik weet niet hoe ik met cash zit........ga twee dagen daarna op vakantie......... |
|
|
| Optimus Trance |
ik ga ook!!!!!!
vergeet mij niet!!! ik ben de dag erna jarig!!!! Neem een cadeautje mee voor me!!! |
|
|
| Bellie |
heheh ok dan...nog meer...
mmz ik maak wel een nieuwe thread.is wat overzichtelijker.Ben benieuwd wie er allemaal gaat en ook wil meeten!!
GREETZ!! |
|
|
|
|