|
:D Zijn jullie nou TrancEaddicts of niet!! :D (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| Of je zet gewoon je liefste powerpuffgirl-glimlach op en dan neem je ook nog s kilo's drugs mee naar binnen :D gna gna |
|
|
| Henkie_henk |
als je "iets" mee wilt nemen.. wat niet geheel toegelaten wordt :rolleyes:
en als je door of langs een of ander metaaldetectortje moet is het t verstandigst om echt totaal geen maar dan ook toootaaaal geen metaal bij je te hebben ook been broekgesp ofzow.. want als ze je dan gaan searche.. en ze vinde wat.. is het wel jammer voor je..
Ow ja miss p.. waar hou jij het. niet dat ik altijd met pakke sjouw ofzow hoor eigenlijk nooit.. maar handig om te weten.. moet ook nog op vakantie he :D
Oh ja lekker bezig hollanders in de chill out :p
OVer de o zo zeldzame "stuiver"
http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=1
als je mee wil replye lees dan wel ff goed waar t over gaat :D hehe :p
Vanaf Nastra Azzurro komt de waarheid over de stuiver boven.
GreetZ |
|
|
| Miss Proximus |
hmmmmzzzzz.....waar bewaar ik mijn dope....hangt van de hoeveelheid af...een klein ponypackje pep of een paar pilletjes gaan heel makkelijk in m'n schoen (vroeger, toen ik nog spijkerbroeken droeg deed ik t pakje gewoon achter in m'n broek, achter die dubbele naad zeg maar :D) grotere pakketjes gaan lekker knus tussen me billetjes (aaaa..wat n leven hebben die pilletjes haha) en de grootste hoeveelheden gaan ntuurlijk in een "pre-fab joint"buisje, compleet met condoompje...en raad dan maar waar dat blijft... :) ;) :)
mee op vakantie? heb ik nog nooit gedaan, heb geen zin om vast te komen zitten omdat ik niet 2 weken zonder drugs kan....beetje jammer van je vakantie immers :) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Oh ja lekker bezig hollanders in de chill out :p
OVer de o zo zeldzame "stuiver"
http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=1
als je mee wil replye lees dan wel ff goed waar t over gaat :D hehe :p
Vanaf Nastra Azzurro komt de waarheid over de stuiver boven.
GreetZ |
haha...wat een lol hè? ik hoop dat ze echt allemaal erin trappen :p |
|
|
| Henkie_henk |
haha thx voor de tips :) achter dat plakaatje van je jeans kan wel.. als je dat bedoelde :p .. waar meestal "diesel" ofzow opstaat :) beetje losmake van de zeikant :D
en tuurlijk neem ik nix mee op vakantie haha :) lekker 10 jaar in de bak zitte ja.. leuk.. :)
En De "stuiver" haha..ja das prachtig.. |
|
|
| WNxHunter |
HAHAHAHHA
die stuiver is echt wel lol! :D
maar ik voel me zo ontzettend jong hier, heb nog nooit echt geneukt, nog nooit iets van drugs gedaan, alleen sigaretten, alcohol en allerlei andere dingetjes met meisjes :D
en dan komen julie hier aanzetten zeg begin me klein kindje te voelen! :o |
|
|
| New Wave |
gehghe, wat een stumper, die denk vast dat ie de jackpot gewonnen het
Pillen gewoon in de legerkisten.......gaan ze nooit naar kijken.......en opzich is de "douane" op feesten zo bout als het maar kan....... |
|
|
| Henkie_henk |
haha lekker bezig in de chill out :) die jongen die geeft al het geld al uit voordat ie t binnen heeft :p hij ze geld verzekere :p
Goed werk :D |
|
|
| New Wave |
| gheghe, zonder dat ie weet dat er precies 22.400.000 geslagen zijn gheghe (stond in een muntcatalogus, ben ook verzamelaar geweest ghghe) |
|
|
| Akira |
nou bellie waar jij laatste tijd hele tijd heen gaat is ook te gek voor woorden...alle feesten ga je af en ja ik heb laatste tijd niet echt veel geld dus dat is allemaal wel minder :(:(
Maar laatste tijd zijn het vooral techno feesten die er zijn geweest en ik ben een tranceaddict en geen techon addict ;)...
Maar ja DV ga ik mischien wel naar toe ligt eraan hoe laat mijn vliegtuig uit mallorca komt en als dat een beetje op tijd is ga ik meteen door :D:D:D:D:D en dan s'nachts naar de eau met ARMIN van BUUREN !!! |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by New Wave
gheghe, zonder dat ie weet dat er precies 22.400.000 geslagen zijn gheghe (stond in een muntcatalogus, ben ook verzamelaar geweest ghghe) |
haha, zielig voor die Juno...Hij wordt van alle kanten voorgelogen :)
LEEDVERMAAK !! :p |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
als je "iets" mee wilt nemen.. wat niet geheel toegelaten wordt :rolleyes:
en als je door of langs een of ander metaaldetectortje moet is het t verstandigst om echt totaal geen maar dan ook toootaaaal geen metaal bij je te hebben ook been broekgesp ofzow.. want als ze je dan gaan searche.. en ze vinde wat.. is het wel jammer voor je..
|
Nou op die grote feestjen wordt je zowiezo wel gefouilleerd! hebben ze niet eens een metaaldetector... je stopt het gewoon in je boxer, maar wel goed uitkijken dat het niet via je broekspijp je schoen inglijdt ofzo!! In je telefoon stoppen is ook wel handig... of onder je voet in je sok.
nooit in je portemonnee of in je pakje kauwgom/sigaretten, die dingen worden namelijk helemaal binnenste buiten gekeerd.
het beste blijft natuurlijk als iemand anders het voor je naar binnen neemt!! ;)
| quote: | | Pillen gewoon in de legerkisten.......gaan ze nooit naar kijken.......en opzich is de "douane" op feesten zo bout als het maar kan....... |
nou tegenwoordig moet je soms ook je schoenen uittrekken als je gefouilleerd wordt hoor! dus zou maar ander plekkie zoeken! :) |
|
|
|
|