return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
:D Zijn jullie nou TrancEaddicts of niet!! :D (pg. 4)
View this Thread in Original format
WNxHunter
ja ik ben ook maar 16, maar ik heb het niet zo erg hoor, ik zei tegen me moeder ik ga dit jaar naar innercity is dag voor me verjaardag, kan zijn dat ik dan pas volgende dag s'middags thuiskom, is niet erg heh? en ze zei ja hoor is wel goed, maar pas je dan wel beetje op jezelf en als je het doet doe het dan alsjeblieft veilig! ik wil niet dat mijn zo'n op ze 16e meisjes zwanger maakt of ziekte krijgt :D
en ja dat is serieus en aangezien ik na scheiding bij me moeder kom te wonen en me pa nix vertel staat het er dus echt zo voor! :D
enigste problemen zijn dan alleen nog het geld en ik kan voor geen meter dansen, maarja ik ga wel paar keertjes met paar vrienden/vriendinnen naar eindelijk kunnen ze me dansen leren en dan zoek ik nog 2 baantjes er bij en ben ik ook echte feestganger :p
maar dan had ik nog 1 dingetje hoor, ik ben maar iets van 1,75-1,80 en ga daarom volgens mij niet zo door voor een 18 jarige, is dit ernstig probleem? of zeggen ze als je met kaartje voor innercity aan komt zetten van 100 piek of wat dat ook mag kosten gewoon loop maar door dan? als je ten minste geen totale nerd bent natuurlijk :D
Optimus Trance
ik ben maar 1.69m:D:D:D
Miss Proximus
lol..zolang jij je condooms maar goed laat zien, dan mag je er wel in :D
WNxHunter
hey bedankt voor het advies, dus ok ff voor duidelijkheid, ik moet condooms duidelijk zichtbaar meenemen en ik moet alleen coole vrienden meenemen en is het dan nog slim om VIP kaartje te kopen of dat juist niet omdat dat te veel opvalt (kan ik lekker wel aan komen :p) nouja moet lukken, ga dus wel ff naar innercity en weet ook al met wie :D
New Wave
trek die condoom wel over je face dat helpt :D
Nastra Azzurro
BAH!!!!!!!!!

@Nastra haat condooms, vieze dingen

@Nastra vind condooms de meest vieze dingen die er bestaan











hehe
Donna
jaaaaaaa vies he!:D
Vooral gebruikte,dat worden van die vodjes met derrie derin whaha

naja goed,vies dus:p :p
Miss Proximus
Nah jah...liever derrie in t condoom dan op je voorhoofd....
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by WNxHunter
hey bedankt voor het advies, dus ok ff voor duidelijkheid, ik moet condooms duidelijk zichtbaar meenemen en ik moet alleen coole vrienden meenemen en is het dan nog slim om VIP kaartje te kopen of dat juist niet omdat dat te veel opvalt (kan ik lekker wel aan komen :p) nouja moet lukken, ga dus wel ff naar innercity en weet ook al met wie :D


Hehe, je gaat gewoon met mij mee naar binnen. Ik ben 21 jaar, 1m95 hoog en weeg maar 105 KG. Ik heb niet zo'n verknaakte pillekop (er is inmiddels een vetlaagje overheen gegroeid hehe) zoals sommige andere.
Remy D
Da Priest leid je de weg door de hekken. :D:D


Nee maar vorig jaar was ik met een vriend van mij en die was toen ook 16 en hij is ook klein.. Maar geen enkel probleem bij de ingang. Nouja
we moesten alleen onze flesje Spa blauw inleveren :(

WNxHunter
hey ok dan! vet ga ik ook wel! maar denk dat ik zeker tot augustus nergens heen ga/kan, ik heb vriendinnen die mij steeds weer willen zien, snap ook niet waarom hoor :D en daarbij heb ik nog een 6 daagse baan en dat is 8 uur per dag, dus ga als school begonnen is wel feesten, dan heb ik weer alle tijd :D
HiGH_NrG
Ik ben gelukkig 16 en 1m97 :D! hehe...

ook al maaktr het nie uit of je klein bent...als je er maar beetje volwassen uit ziet eh :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement