|
Old and Upcoming DJ's? (Kwaliteitsthread)
|
View this Thread in Original format
| Switch |
ok effe genoeg geneuzel over tiesto, armin en jean :)
nu gaan we het effe hebben over de iets minder bekende kwaliteits-dj's die al een tijdje in de running zijn of upcoming zijn. deze thread is officieel erkend door ondergetekende als kwaliteitsthread, dit betekent dus een hoge standaard die niet voor iedereen is weergelegd en ik zal er persoonlijk voor zorgen dat de kwaliteit top blijft. :rolleyes:
wie vinden jullie nou echt een goeie dj? mixtechnisch, hitjesgehalte, "public affairs", etc? mag van alle electronische stijlen zijn.....
gegroet, Switch :) |
|
|
| arj1o1 |
voor een new and upcoming draag ik toch wel ronald van gelderen voor, die mag wel wat meer aandacht gebruiken
zie hem nooit op grote events (dancevalley, mysteryland andere feesten) terwijl hij evengoed is qua platenkeus and mixtechnisch
je ziet hem vaak alleen in kleinere clubs
ook zijn producties zijn vaak goed/zeer goed (sustain!) |
|
|
| Switch |
| beargumenteer je opinie even aub :) |
|
|
| magrec |
Dj quintin:
Technisch een stuk beter dan een flink aantal dj's in de "scene"
Platenkeus is soms erg vreemd maar altijd wel lekkere platen alleen de lijn mist ie soms.
C-jay:
Technisch niet zo sterk als quintin alleen een platenkeus die dat weer doet vergeten en zijn technische kwaliteiten worden nog steeds beter.(kleine edit: C-jay heeft samen met bluesparkle een aantal zeer vette tracks gemaakt die soon op het label van robin albers gaan uitkomen)
En natuurlijk ANtiphus :D |
|
|
| Djeebie |
Markus Schulz
Klinkt raar, omdat hij al een behoorlijke tijd in de scene zit. Toch is 'ie pas sinds vorig jaar echt aan het doorbreken wat hij enorm te danken heeft aan z'n presentatie van Global DJ Broadcast. Daarnaast krijgt hij daar de kans om z'n eigen producties (en reconstructions) te laten horen. En die zijn behoorlijk op niveau moet ik zeggen. Z'n remix van Jewel - Intuition is IMO beter dan die van Gabriel & Dresden (toch niet de minste producers) en ook z'n remix van Motorcycle - As The Rush Comes vond ik echt een verrassend goeie remix. Qua platenkeuze vind ik hem op dit moment een van de beste dj's en ook technisch is 'ie vrij sterk. Geen virtuoos, maar gewoon goed.
Jon O'Bir
Het leukste vind ik dat hij veel producties van amateurproducers draait. Veel respect daarvoor! Daarnaast heeft 'ie een hele goeie platenkeuze en is technisch ook op niveau. |
|
|
| Dj Lex |
Dj Teagle:
Let op deze jongen! Trance van de bovenste plank gemixed tot een heerlijk geheel, waar je lekker in blijft zweven tot het geluid wordt uitgezet :) |
|
|
| New Wave |
Ik had het er een paar maanden (en toevallig vorige week ook nog) geleden met Optimus over Kid Visious.
Die gast doet het uitstekend bij de spleetogen in het oosten en ook op andere plekken in de wereld is hij zeer geliefd.
Alleen in nederland loopt hij nog niet warm.
Ik denk dat hij wel iets gaat beteken in Nederland.
Hele nuchtere gast en goed kwaliteit mixer. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by arj1o1
ronald van gelderen |
Ha, toevallig de eerste naam die in me opkwam toen de eerstepost in de thread las!:)
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik had het er een paar maanden (en toevallig vorige week ook nog) geleden met Optimus over Kid Visious.
Die gast doet het uitstekend bij de spleetogen in het oosten en ook op andere plekken in de wereld is hij zeer geliefd.
Alleen in nederland loopt hij nog niet warm.
Ik denk dat hij wel iets gaat beteken in Nederland.
Hele nuchtere gast en goed kwaliteit mixer. |
voor mij ook Ronald van Gelderen dus:) |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Dj Teagle:
Let op deze jongen! Trance van de bovenste plank gemixed tot een heerlijk geheel, waar je lekker in blijft zweven tot het geluid wordt uitgezet :) |
Helemaal mee eens!!!
Idd absolute zweeftrance, de laatste tijd hoor ik steeds meer over die gast, schijnt zelfs dat hij begin november in Nederland (preciezer gezegd in Utrecht) moet draaien! Dat ga ik echt voor geen goud missen, en ik hoorde daarnaast dat hij binnenkort ook een duet samen met Dazzle gaat verzorgen. |
|
|
| Switch |
| meneer total woot vertelde in de vorige post dat een dj genaamd dazzle een duet gaat verzorgen met dj teagle. uiteraard bedoelt deze meneer dat de beide dj's een duel oftewel een back 2 back gaan verzorgen. ondergetekende ziet namelijk het niet gebeuren dat beide dj's gaan zingen :rolleyes: |
|
|
| total woot |
LOL! sorry je hebt gelijk :D
(ben benieuwd hoe dat zou klinken....:p)
[EDIT]
wat zegt de Van Dale hierover?
du·et (het ~, ~ten)
1 muziekstuk voor twee stemmen of instrumenten => duo
eigenlijk is t dan dus n dubbel duet :D
[/EDIT] |
|
|
| Fkwebeman |
Roland van Gelderen is toch gewoon Kid Vicious?
of ligt dat nou aan mij?
Ben ik het idd wel mee eens dat het een goeie is..
maar ook
Jon O'Bir
Joop |
|
|
|
|