|
Sensation; Hoe was het? (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Glaniskanis |
Damn zo'n lange post heb ik het geduld niet eens voor
Leuke post btw (heb wel een stukkie overgeslagen hoor :D)
Greetz,
Glaniskanis
[edit]
Dat je het allemaal nog kan onthouden btw als je zo helemaal naar de tering was fieuw dat weet ik dan echt niet meer hoor
[/edit] |
|
|
| -=WVG=- |
| Ah toch weer een enigzins zinvolle post, mooi verhaaltje jah Corrado...Een carriere als schrijver lijkt inderdaad een goede optie :) |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
Uhm...lees ik dit goed? is onze master van het feesten / master-flamester veranderd in een voorbeeldige moraalridder? Mooi hoor "... hou dan je commentaar voor je..." Als ik even terugscroll door deze thread, kan mij niet aan de indruk onttrekken dat jij je allerminst aan jouw eigen credo houdt. Je zegt wel dat je mensen in hun waarde moet laten, maar ondertussen flame je wel lekker mee scheld je mensen uit waar mogelijk!
Moet ik hieruit opmaken dat jij in jouw talloze uitspraken (veelal negatief en zeer bevooroordeeld) jouw eigen credo aan je laars of sportschoen lapt? Met enige zekerheid durf ik dan ook te beweren dat je jezelf een beetje tegenspreekt en mensen die zichzelf tegenspreken zitten vaak met zichzelf in de knoei en het intellect is in dergelijke gevallen als het jouwe ver te zoeken.
Beetje raar is het wel hoor Miss Proximus. Wellicht een goed id om eens bij jezelf te rade te gaan voordat je nog meer van dit soort contradicterende uitspraken doet? |
Zo Miss Proxy, en toen was het stil! Volgens mij ben ik hier dus niet de enige die zich demate irriteert aan jouw uitspraken! |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by Rudy
Zo Miss Proxy, en toen was het stil! Volgens mij ben ik hier dus niet de enige die zich demate irriteert aan jouw uitspraken! |
Waarom begin je nu weer?? Het was toch al afgelopen?? Het lijkt wel of je hier alleen maar zit om te en... Ik dacht dat we met z'n allen hadden besloten om te nokken:rolleyes: |
|
|
| Rudy |
Volgens mij zijn er hier, afgezien van mij, nog wat meer mensen die nog NIET zijn uitgesproken over dit onderwerp!
Maarja, dit was idd mijn laatste post hierover! Maar ik moest gewoon ff reageren op wat Vinyl Boy zei, want dat gaf zeer duidelijk weer hoe Miss P. zich over het forum beweegt! |
|
|
| MetzZ_!! |
Oke, maar is het nu dan afgelopen? Wees dan zelf het meest volwassen, en laat het dan ook de laatste 'afgeef-op-Miss P-post' zijn...
GiesusKrijst, het lijkt hier zo wel een brugklas:rolleyes:
Of... als mensen echt nog niet klaar zijn hiermee... Start een nieuwe Thread (ZEIKTHREAD?) en post daar al je frustraties en gezeik, maar ajb niet meer in een thread zoals deze. Elke keer verwacht ik een leuk reply over Sensation en wat krijg ik... :confused: |
|
|
| Vinyl Boy |
| quote: | Originally posted by Rudy
Volgens mij zijn er hier, afgezien van mij, nog wat meer mensen die nog NIET zijn uitgesproken over dit onderwerp!
Maarja, dit was idd mijn laatste post hierover! Maar ik moest gewoon ff reageren op wat Vinyl Boy zei, want dat gaf zeer duidelijk weer hoe Miss P. zich over het forum beweegt! |
Als een biggetje dus...;) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
Of... als mensen echt nog niet klaar zijn hiermee... Start een nieuwe Thread (ZEIKTHREAD?) en post daar al je frustraties en gezeik, maar ajb niet meer in een thread zoals deze. Elke keer verwacht ik een leuk reply over Sensation en wat krijg ik... :confused: |
Ja, het wordt nu idd een beetje triest...
In plaats van een zeikthread kun je ook een mooi kanaaltje aanmaken op IRC: #brugklas ofzo :) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
Als een biggetje dus...;) |
haha..maar wel een lief biggetje..en dat weten jullie geloof ik niet :) anywayz... zucht....gelukkig maak IK er verder geen woorden aan vuil :) en verwacht niet dat IK nu van het Hilton afspring....:rolleyes: |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
Oke, maar is het nu dan afgelopen? Wees dan zelf het meest volwassen, en laat het dan ook de laatste 'afgeef-op-Miss P-post' zijn...
GiesusKrijst, het lijkt hier zo wel een brugklas:rolleyes:
|
Verbaast me niks.. Vinylboy en Rudy zijn klasgenootjes van elkaar. Kans is groot dat dat een BRUGklas is ja. |
|
|
| Blik |
waarom loopt een sensation thread altijd uit op een flamethread en uiteindelijk een geclosede thread mensen........!!!!!!!!!!!????????
HOU ER GODVERDOMME GEWOON EENS MEE OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de zeer moeie mod heeft gesproken |
|
|
| Henkie_henk |
Angels of darkness - Final Close
gewoon een hint.. nu stopt dit gezijk namelijk.. of je kan strax niet meer kankeren op dit board..
doeeehoei |
|
|
|
|