return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Sensation; Hoe was het? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Little Theseus
Ummtja. Die roog draaide voor zijn stijl wel goed, alleen moet ie dan niet zijn drieduizendkeergedraaide platen meenemen, WANT DIE GAAN DAN OVERSLAAN!!!

Jean was weer lekker commercieel bezig, een beetje nichtenclubmuziek, maar hij kreeg de arena echt niet in de greep.

Rank 1 viel me reuze mee, ik vond dat ze superstring toch deden verassend, een leuke remix, maar ja, tis toch wel weer een beetje jezelf promoten. Ik stond daar trouwens net relaxed te dansen, krijg ik ineens honderden ballonnen voor mn pan! Ik brak me nek er bijna over. Gelukkig was mijn sigaret een goed middel om dit ongedierte te doe knallen.

Marco V vond ik geweldig, maar dat was omdat ik de liveset van hem heb op Mysteryland. SJONGE! hij draaide VEEL hetzelfde daarvan zeg!
Members of mayday, Katana, Rio, Dj Tomcraft enz. enz. enz.
Het lijkt me dus zeer onwaarschijnlijk dat die set hier op mp3 zal komen.

Gheghe! En toen maar een cdtje draaien... vond ik wel matig.. beetje oud allemaal, een oude faithless, een oude underworld, een oude prodigy, een oude superstring, maar niemand maakt mij wijs dat die nummers slecht waren. Tis alleen zo jammer dat er geen dj is die die nummers draaien maar gewoon een voorgedraaide set. inderdaad nogal goedkoop.

Michel de Hey draaide als vanouds, velen zullen het einde het beste gevonden hebben, toen hij ineens richting club ging. Ik vond het niet bij hem passen, maar dat is mijn visie.

Voor de rest, de sfeer was super, iedereen was echt in het wit (not!!!) en dit is het eerste feest waar minder dan 5 mensen tevergeefs aan me hebben gevraagd of ik pillen had. Normaal word ik doodziek van al die mensen die ernaar vragen. NEE IK SLIK NIET! is dat zo erg? Ik zit nu nog steeds wakker achter mn comp en ik ben nu al dertig uur op ofzo. Mij hoor je niet klagen.
Mxls, Theseus.
Donna
quote:
Rank 1 viel me reuze mee, ik vond dat ze superstring toch deden verassend, een leuke remix, maar ja, tis toch wel weer een beetje jezelf promoten. Ik stond daar trouwens net relaxed te dansen, krijg ik ineens honderden ballonnen voor mn pan! Ik brak me nek er bijna over. Gelukkig was mijn sigaret een goed middel om dit ongedierte te doe knallen.


hmmmm noem jij ze balonnen?? ook wel geinig,en ja burn the mother******s *whahahaha*
magrec
Euh Roog vond ik wel meevallen weliswaar niet mijn muziek en klote van die overslaande platen. Publiek ging wel uit zijn dak tijdens chocolate puma - i wanne be you :D

en het publiek was oud zat weinig tmf peeps gezien (ik weet ook niet hoe die er uit zien) de meiden war echt :D :D:D :D damn damn damn :D lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Rank1 wel leuk maar een beetje ongeorganiseerd.
En het uurtje tussen marco v en michel de hey was wel leuk :D

faithless - god is a dj
the prodigy - smack my bitch up :D :D
ik had al1 zo graag flight 643 willen horen marco v draaide ene heel klein stukje.

michel de hey met bjorn svin mand overboard was wel erg :cool: :cool: :cool:
HiGH_NrG
magrec had ik jou nou nog gezien of nie? vond t een beetje vaag allemaal....
magrec
euh ehm.... ik heb gravehard gezien, xantoz, kuffdam die gare schot haha die is echt vet lachen die gozer...hm iig als jij rond 0:00 uur wat later met mij hebt gepraat ja (heet je bart ofzo muziek stond nogal hard)
HiGH_NrG
bart? nee man...

ik heb xantoz en gravehard wel gezien jah...en nog 1...

heb wel met nog iemand van rmf staan lullen...die was 17...dus ben je 17?
magrec
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
bart? nee man...

ik heb xantoz en gravehard wel gezien jah...en nog 1...

heb wel met nog iemand van rmf staan lullen...die was 17...dus ben je 17?


Ja dat was ik :) :D ik kon je niet zo goed verstaan...maar jij was dan 16 dan weet ik het wel weer.

magrec was de meeting organisator.
raoel
Al met al dus een zeer matig feest.
Lijk mij zo na de reacties.

Het was dus niks vergeleken met vorig jaar, maar ja dat was ook wel helemaal top. Toen was er het echte publiek en goede DJ en om het dan gaan te verneuken vindt ik zeer triest.

En waarom draaiden ze van CD????
My God
Das echt beschamend
TranceFool
Ja, dat snap ik ook niet van die CD
michiel
he magrec, jean draaide ook flight 643

enne....ik kwam thuis om 2 uur, doe ik de tv aan, begint marco v met draaien!! ik begreep het echt niet, want hij was de 1 na laatste dj van de avond en dan al om 2 uur!! maar ik zie nu dat ze een cd hebben gedraaid --> dood aan id&t!!

later

michiel

TranceFool
BEN BENIEUWD WAT DIE GOZER VAN ID&T TE ZEGGEN HEEFT!!!!!! (ben zn naam ff kwijt). Hij met zn grote mond hierzo, van Sensation wordt het feest van het jaar enzo. Als die lef heeft post ie ff, kijken of hij het nog steeds zo geslaagd vindt.

CONCLUSIE: DE TA's HADDEN HET GOED VOORSPELD
basvh
quote:
Originally posted by TranceFool
BEN BENIEUWD WAT DIE GOZER VAN ID&T TE ZEGGEN HEEFT!!!!!! (ben zn naam ff kwijt). Hij met zn grote mond hierzo, van Sensation wordt het feest van het jaar enzo. Als die lef heeft post ie ff, kijken of hij het nog steeds zo geslaagd vindt.


obi heette die gast, ben beniewd naar zijn reactie

quote:
CONCLUSIE: DE TA's HADDEN HET GOED VOORSPELD


tuurlijk hadden we het goed voorspeld we zijn niet voor niks tranceaddicts. voor sensation 2002 kunnen ze beter ons inhuren om dat feestje te organiseren
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement