|
Sensation; Hoe was het? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ampburner |
Neeee!! ik wil nog ff marco V zien...knip Jean's achillespees maar door in plaats van die kabels :D:D:D heel langzaam, met een heggeschaar ... gnagna :p
note to self: sadisme = niet goed :p |
|
|
| Henkie_henk |
Ow ja sgoed.. k hou me in :) Hak wel die handjes van jean eraf.. mischien laat ie dan ze plaat niet 3 keer skippe.. met ze kut platen..
hey die roog had allemaal technische problemen he.. t aardestekkertje zat er niet in.. een kapotte naald.. een uitgescheurde anus.. |
|
|
| ampburner |
LOL
Marco V is nu....eindelijk |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by ampburner
LOL
Marco V is nu....eindelijk |
ja.. hoe wist je dat?? kwam het doordat je 30000 x hoorde dat marco v draaide? lol.. eindelijk ja!! Do you believe in the *** satisfy bla bla |
|
|
| ampburner |
| Ah ! is marco lekker bezig, krijg je een interview met Jean ...jezus |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by ampburner
Ah ! is marco lekker bezig, krijg je een interview met Jean ...jezus |
vergeet winston "ik ben op zoek naar bruine poepertjes" niet.. |
|
|
| Rudy |
Ik heb de sets van Marco V en Rank 1 van 538 opgenomen! Zijn niet echt super boeiend, maar wel redelijk! Ik had toch nix anders te doen!:)
Maar dit is echt een enorme gay-party! Niemand beweegt ongeveer! En nu lopen ze een beetje een CD af te spelen! Stelletje CD-Gays!!!!!!!
En inderdaad Henkie, het grote aantal springnichten wat je op TV ziet bevestigt nogmaals dat het één groot homo festijn is! :D:D:D |
|
|
| Donna |
| quote: | | En inderdaad Henkie, het grote aantal springnichten wat je op TV ziet bevestigt nogmaals dat het één groot homo festijn is! |
Do we need to say more......springnichten zuigen gewoon op minder dan 2 meter afstand dan;p |
|
|
| HiGH_NrG |
Ben net terug...
Roog? Nie zo naar geluisterd...
Jean? MAJOR UP!
Rank 1? Liveset vorig jaar STUKKE beter!
Marco V? Lekker beuken?
Die CD? Had ID&T geen geld meer voor een DJ ofzow?
Michel de Hey? Draaide wel lekker
Maar over het algemee was het wel een relaxt sfeertje...en vet veel lekkere chicas! :D
En wat is er mis met springnichten? :P Iedereeen zijn eigen stijl toch... |
|
|
| HiGH_NrG |
| En ik vond t wel sneu dat vet veel mensen stil stonden...slechte conditie ofzo? blegh! |
|
|
| Donna |
| quote: | | En wat is er mis met springnichten? :P Iedereeen zijn eigen stijl toch... |
nou dan lees je ff in de sensation special treatment thread en dan snap je dat iedereen idd zn eigen stijl mag uiten maar niet op mijn body! goddamnit wanneer snappen jullie the point nou is,waarom mensen springlamers en mutsen irritant vinden als ze allemaal zo traag van begrip zijn kan ik er wel inkomen dat er niets tot de hersens van een springnicht doordringt jah *argh* |
|
|
|
|