|
Sensation; Hoe was het? (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| dragonball z???..wat is dat nou.....uuuuu..nee hoor geintje....bedenk je een nieuwe thread? dan ga ik gezellig meedoen :) maar ik heb gen verstand van Dragonball Z :) |
|
|
| MetzZ_!! |
| DragonBall Z is binnekort alleen nog maar via een decoder te zien... Las ik ergens |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
DragonBall Z is binnekort alleen nog maar via een decoder te zien... Las ik ergens |
Ik kijk liever Buffy...wát een topserie :) |
|
|
| Little Theseus |
Echte Tranceaddicts boeit het geen ruk of ze cool zijn of niet, het boeit niet waar de muziek vandaag komt, het boeit niet of je goed kan dansen of niet. Je danst, luistert naar de muziek en dat is al genoeg. En wat Dj_Ben betreft, je denkt wel heel wat meer te weten dan Miss Proximus omdat je toevallig al een paar jaartjes meedraait, maar je draait nog niet zo lang op deze site mee, en gezien het aantal posts van haar zou ik niet te snel roepen dat je het beter weet, ookal denk je van wel. Geweldige onderbouwing ook. Lesje argumenteren kan ook geen kwaad. Miss P doet er heel goed aan om er niet op in te gaan. Beetje ERG laag niveau.
DJ_Ben will never die??? Dat zeiden ze toch ook van de Hardcore!? |
|
|
| MetzZ_!! |
Ojee,
Here we go again:rolleyes: |
|
|
| Little Theseus |
oeps ik dwaal een beetje af van het onderwerp
dragonball Z is cool, maar ik vind de oudere cartoon cartoons, zoals Dexter's Laboratory veel cooler. Omelette du Fromage 4-ever!
Enneh... don't blame me for liking dexter, ik heb geen kabeltv in dit kuthuis en ik heb het dus in jaren niet meer gezien. Ik ken het van jaren terug toen we schotel hadden, maar toen werd ook dat ge-encode, en het moest 3000 ballen kosten om te decoden :eek: !! |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
oeps ik dwaal een beetje af van het onderwerp
dragonball Z is cool, maar ik vind de oudere cartoon cartoons, zoals Dexter's Laboratory veel cooler. Omelette du Fromage 4-ever!
Enneh... don't blame me for liking dexter, ik heb geen kabeltv in dit kuthuis en ik heb het dus in jaren niet meer gezien. Ik ken het van jaren terug toen we schotel hadden, maar toen werd ook dat ge-encode, en het moest 3000 ballen kosten om te decoden :eek: !! |
Dexter: Omelette Du Fromage!!
DeeDee: That's All You Can Say, That's All You Can Say...:D
LOL |
|
|
| Miss Proximus |
Grappig hoe de PLUR-vibes gelijk de flamers hebben weggejaagd :)
haha..dexter was id cool vroeger :) maar jah..nu in t nederlands :rolleyes:
Batman en Spiderman waren vroeger ook veel cooler...waar gaat t heen met de animatie :D |
|
|
| Little Theseus |
Tja. en dan die two stupid dogs.... hoe droog kan humor zijn...
Maar inderdaad die tekenfilms van nu slaan nergens op.
Ik had vroeger altijd nachtmerries van teddie rukspin! argh wat was dat vet zeg! Net als de snorkels, gummiberen, alfred jodokus kwak, freggels, johan en pirrewiet en ga zo maar door! |
|
|
| Robvef |
Ik ben zeker de enige die daar niet zoveel aan vindt.
Mij krijgen ze ook niet warm voor die Mangafilms e.d.
Nou ja, whatever :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| -=WVG=- |
man, dat ik na de eerste keer niet meer terug heb gekeken in deze thread...Ik heb een hoop useless crap gemist...Dat is nou net waar ik zo van hou...
Dexter is cool, ik heb strax toevallig nog een aflevering gezien :) het ging over Dexter die een andere energiebron moest vinden voor z'n Lab. maar DeeDee stond hem steeds in de weg enzo...Damn dat was genieten...:) |
|
|
| MetzZ_!! |
1 v/d leukste Dexters die ik ken, is dattie teveel, kweetnietmeerwat, gegeten had, en dat ie last kreeg van gassen:eek: .
En dattie dan op het eind aan zijn ouders wil vertellen dat ie een geheim lab heeft...
Does It Ring A Bell??
En J. Bravo von'k ook SuperStoer!-> 'I've got 2 words for you: NO!' |
|
|
|
|