return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Sensation; Hoe was het? (pg. 7)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
quote:
Originally posted by DJ_Ben
Holy Miss P.!!! Wat loop jij dom te lullen! Gaat echt heeeeeeeeeeelemaal nergens over! hahahahahahahha!


En Rudy, ik geef je groot gelijk over de Springgays, a-relaxte gasten zijn dat zeg!

Oh ja, Miss Proxy, je kan nu weer fijn gaan schelden!



hmmmmmmm.....heb je t gelezen of werd je te hard geneukt door Trudy om nog letters te kunnen onderscheiden?

weet je gozer..ik wil best van je aannemen dat het nergens op slaat, maar onderbouw het dan ff, dan weet ik waar de knelpunten liggen :)
DJ_Ben
Ok Miss Proxy, je hebt er om gevraagd!


De eerste opmerking:
quote:
Originally posted by Miss Proximus ik ben de master van feesten hier!! dus hou op met je onzin en hou je bek voortaan want door jou is het hier veel te onrustig geworden LAME-ASS


Je vindt jezelf blijkbaar errug stoer! Master van het feesten! Wat ben jij ongelooflijk kansloos!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En wie maakt BTW het forum onrustig! Wie loopt hier nou alleen maar te schelden!

De tweede opmerking

quote:
Originally posted by Miss Proximus
YOU DON'T KNOW


Als ik het zo hoor weet jij HELEMAAL nix! Trance is overgekomen uit de house, en niet uit de hardcore! En mensen lopen niet al jaren op trance feesten te hakken! Dat is keiharde bull! En als je dat doet dan weet je niet wat het woord trance betekent! Of moet ik het nog ff duidelijk aan je gaan maken! En geloof mij maar want ik kom al jaren op housparties en trance feesten!

De derde opmerking:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik hoop dat ik je eens tegen ga komen, want dan is het gelijk je laatste feest


Hier hoef ik verder nix aan toe te voegen! Dit is al triest genoeg! Het is eigenlijk al triest genoeg dat ik aandacht aan jou besteed!

En ik ken Rudy BTW helemaal niet! Ik weet verder ook nix over die gast! Maar hij heeft wel betere argumenten dan jij hebt! En jij durft hem in een andere thread ook nog dom te noemen! :rolleyes: :rolleyes: Miss Proxy, of je bent constant strak van de pillen, of je bent gewoon te dom om te kakken! Ga jij maar lekker naar je hardcore feesten!

Genoeg onderbouwing??
Miss Proximus
hey bedankt m8.....hier doe ik t mee :)

ik hou me verder stil, want ik kan je wel weer de waarhied vertellen..maar jah..verschil in perceptie heb je altijd...:rolleyes:

en tja...misschien vind ik mezelf ook wel stoer, maar als je de moeite had genomen om ff wat vaker langs te komen en om me te leren kennen, dan had je dit vast niet gezegd...

nou jah....boeie....
Jukx
quote:
Originally posted by DJ_Ben
Ok Miss Proxy, je hebt er om gevraagd!

En ik ken Rudy BTW helemaal niet! Ik weet verder ook nix over die gast! Maar hij heeft wel betere argumenten dan jij hebt! En jij durft hem in een andere thread ook nog dom te noemen! :rolleyes: :rolleyes: Miss Proxy, of je bent constant strak van de pillen, of je bent gewoon te dom om te kakken! Ga jij maar lekker naar je hardcore feesten!

Genoeg onderbouwing??


Ben jij niet diezelfde MONGOOL die een tijdje geleden Swamper probeerde belachelijk te maken dmv een of andere kansloze poll waar de domheid werkelijk van afstraalde?? En vervolgens in de TA-Jail is gegooid..
Je kent Rudy niet?? je komt anders over als zn HOLMAAT. Je hebt hier al maanden niet gepost en precies als Rudy weer een keer genadeloos wordt afgestrafd heb je weer wat te melden... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Miss Proximus
:) Jukx :) altijd op tijd als je m nodig hebt
!_PeTrUs_!
Nou, ik moet zegge dat ik bepaalde mensen heel onaardig vind doen hiero (MF...echt een zin voor een verwijfde vent...)
DJ_Ben
Ja gast ik ben idd dezelfde :rolleyes: :rolleyes:

Ik kom helemaal niet op voor Rudy! Ik zeg alleen dat hij betere argumenten heeft dan Miss P.! Want zei loopt hem helemaal verrot te schelden! En ik geef haar een koekje van eigen deeg! En trouwens, ik ben helemaal niet inactief op dit forum geweest! Alleen ik heb niets geposts, omdat er nix viel te posten!

Ik probeer hier alleen de boel een beetje te bedaren, en het was net een beetje aant lukken Jukx, en dan kom jij weer met gezeik!

Laten we gewoon plies ff ophouden ok! Rudy is geflamed, en Proxy is geflamed! Ze hoeven geen vriendjes te worden, maar ze moeten wel ophouden met schelden, want het loopt hier een beetje uit de hand! En dat komt inderdaad door de "springnichten" thread van Rudy! Ookal had hij enigzins gelijk! Dus Proxy en Rudy kunnen jullie je ff plies in gaan houden!

Maarja ik ben Rudy dus..................??? :rolleyes: :rolleyes:
DJ_Ben
En ik was idd 2 maanden geleden redelijk kansloos bezig op dit forum! Maar ik heb toch ingezien dat het van zeer grote waarde is wat trance betreft! Ik hoefde nix te posten omdat ik alle informatie die ik wilde hebben gewoon meteen kon vinden! Dus daar wil ik nog x-cuses voor aanbieden!

En Miss Proxy ik weet wel wat over jou! Ik heb een foto gezien, en ik weet dat jij hebt gemeet met Cold en Bellie op Qlimax! Verder ben je met niet echt opgevallen, toe nu toe dan :D:D:D!
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by DJ_Ben
Ja gast ik ben idd dezelfde :rolleyes: :rolleyes:

Ik kom helemaal niet op voor Rudy! Ik zeg alleen dat hij betere argumenten heeft dan Miss P.! Want zei loopt hem helemaal verrot te schelden! En ik geef haar een koekje van eigen deeg! En trouwens, ik ben helemaal niet inactief op dit forum geweest! Alleen ik heb niets geposts, omdat er nix viel te posten!

Ik probeer hier alleen de boel een beetje te bedaren, en het was net een beetje aant lukken Jukx, en dan kom jij weer met gezeik!

Laten we gewoon plies ff ophouden ok! Rudy is geflamed, en Proxy is geflamed! Ze hoeven geen vriendjes te worden, maar ze moeten wel ophouden met schelden, want het loopt hier een beetje uit de hand! En dat komt inderdaad door de "springnichten" thread van Rudy! Ookal had hij enigzins gelijk! Dus Proxy en Rudy kunnen jullie je ff plies in gaan houden!

Maarja ik ben Rudy dus..................??? :rolleyes: :rolleyes:


Ik heb mar één iets te zeggen:


de MAZZEL!!!
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Jukx


Ben jij niet diezelfde MONGOOL die een tijdje geleden Swamper probeerde belachelijk te maken dmv een of andere kansloze poll waar de domheid werkelijk van afstraalde?? En vervolgens in de TA-Jail is gegooid..


oojaaaaaa, ik herinner me er iets vaags van....kan er iemand me geheugen opfrissen???:D

Miss Proximus
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Ik heb mar één iets te zeggen:


de MAZZEL!!!


Couldn't have said it better..Priest :) Lol @ Petrus
basvh
ik ben moen aan het worden van die threads over springnichten en sensation, kunnen we het niet ouderwets over dragonball z praten
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement