|
welkom op irc 2 :)
|
View this Thread in Original format
| Nastra Azzurro |
Gedeeltes van gesprekke op mIRC :) je weet niet wat je mist :D
wij zijn pro sensation! en we hebben zon fun :)
[01:29] (Donna) [01:25] Hey was dat!! ik zie rook bij sensation! staat het in de fik?
[01:29] (Donna) [01:25] omg! fantastisch!
[01:29] (Donna) en datte
[01:29] (Henkie_H) wat was dat!
[01:29] (Henkie_H) hahaha 3 keer hapere ofzow he!
[01:29] (Henkie_H) HAHA COOL! goed!!!
[01:29] (Legato) ow ja er waren van die springgastjes,ik sta daar met me axe vandaar de rook
[01:29] (Donna) LOLLLL
[01:29] (Henkie_H) lol
[01:30] (Henkie_H) ow nee!
[01:30] (Henkie_H) hey dat mag nie :rolleyes:
[01:30] (Donna) das forumpjes taal Henkie_H;)
[01:30] (Henkie_H) hip hop dont stop!
[01:30] (Henkie_H) sssst :)
[01:30] (Nastra) ?me is hanging himself
[01:30] (Henkie_H) ik heb ook geen leven naast het forum...
[01:30] (Donna) je zit nu bij de grote manne
[01:30] ! Nastra is hanging himself
[01:30] (Henkie_H) haha!
[01:30] ! Henkie_H gaat naast nastra hangen
[01:30] (Nastra) FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK
[01:30] (Nastra) NRG
[01:30] ! Henkie_H is impotent
[01:30] ! Henkie_H spontaan
[01:31] ! Nastra rather be gay than be jean
[01:31] (Henkie_H) haha!
[01:31] (Henkie_H) LOLLLL
[01:31] (Nastra) ZOOOOOOOOOOOOO GTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR ARGGGGG#
[01:31] (Nastra) ARGGGGGG~
::: Error: /STARTS is an unknown command.
[01:31] (Henkie_H) *spot de horken*
[01:31] ! Nastra starts beatin his keyboard
[01:31] ! Donna Muhdunk nogal ke...vrollie van teggenworrig ;) |
|
|
| Henkie_henk |
NOG MEERR!!
je weet niet wat je mist! je kan beter niet uitgaan en op irc hange.. die sletjes kan je volgende week ook nog wel scoren :p
zo gaan we marco zien die zag ik eergister
marco ownz joe
die gast is egt een midget
haha!
MOOI GAST
jody bernal ook.. lol...
HAHA
Duh!
rank een
die zou ik weles terugwille schoppe naar waar die vandaankomt..
ja foster parents plan
OMG IK BEN OP TV!
dat ze neit gaan zwaaie...
hehe
wow
rank 1 kan ownen hoor...
renee zat aan me
haha...
ik zou dik me water over der gooie haha
en zon glowstik op er lege
ja en op haar springhen
als een nicht
hehe
ja links en dan rechts
een Spring Nicht
Springer
haha!
jerry?
links rechts prcs
hahamoi
* Nastra calls up rudy
haha
rudy we have spotted one
maar wat jean deed
my schijt was daarnet nog lekkerder dan dat bagger van hem
haha!
ik vond dat 3 keer overslaan wel tof...
ja hhee
typisch jean he
ja
uhm nu wordt het egt een concert
:) dit speelde me gehandicapte blinde broertje van 3 gister ook
ja haha
dit is zon standard jingle op een jkeyboard
haha!
demo
knopj
nr 124 d8 ik :)
e
ja haha
check dat giele wijf steeds :P
hah die thread
getver = wies
vies
wat?
dat wijf ernet
ja...
beetje mollig ook.. :)
raaar
wijf
Ik ben meer voor dunnere Zorry
ik ook ;)
maar geen twijgjes
neej meer sprietjes
hehe
draadjes
lol... neej met zon kontje zo zo zo aaaahhhhhhhhhhh
haah AAAAAAAAH
mooi
haah ja eerst kijke of ze wel door t oog van de naald kunne :)
ja haha
soms flos ik ook met ze
ja
rond me eikel
ofzo
*** Glan|Away has quit IRC (Ping timeout: 240 seconds)
hahahaa
dat snijdt man
zoooooooo
WAT IS DIT!
beuken
krijge we een BASS?
een beat?
ja
iedereen wegrennen...
allemaal gays daar
klopt...
tempo opvoeren
dat wit is wel slecht hoor..
ja
ik zie der nix van...van ligtshows ofzow
nee ik w8 er nog steeds op
haha :P
misschien brand het wel beter...
laat ff een malloot met sterretjes gaan gooie |
|
|
| Nastra Azzurro |
[01:59] (Nastra) ja
[01:59] (Nastra) haha
[01:59] (Henkie_H) damn ik had eigenlijk in zon kroeg moete staan nu :P
[01:59] (Nastra) kapotte naald.. een uitgescheurde anus
[01:59] (Nastra) hahahhah LOL
[01:59] (Nastra) LMAO
[01:59] (Henkie_H) :)
[02:00] (Henkie_H) jouw schuld :D
[02:00] (Nastra) ja lekker zuipen in de kroeg
[02:00] (Henkie_H) ja :)
[02:00] (Nastra) nee door ROOS
[02:00] (Henkie_H) beetje met chickeis prate...
[02:00] (Nastra) en haar strap on
[02:00] (Nastra) ja
[02:00] (Henkie_H) haha! |
|
|
| Glaniskanis |
(DjRV) zugt Glaniskan gaat ook al springnichting
(Glaniskan) tu
(Glaniskan) :))
(Petertje) wie niet
(Glaniskan) hahaha
(Glaniskan) stfu
(Glaniskan) ;p
(Petertje) das hot stuff
! thejumper springnichten to da bone
(Glaniskan) anders spring ik op DV boven op je
(Glaniskan) en dan berijd ik je
(DjRV) hahahaha
(Glaniskan) haha
(DjRV) ik meuk je up
(Glaniskan) hehe
(Glaniskan) kommaar
::: Joins: DRuGzZ ([email protected])
(DjRV) bend over bitch;-)
(DjRV) hey Petertje
(Petertje) wag maar als mijn 105 kilo's je van achter beuke
(DjRV) daar is je maatje
(DjRV) DRuGzZ
! Glaniskan heeft de broek al op de enkels hangen
(Glaniskan) hehe lol
! Petertje is één en al spiermassa
(Glaniskan) hehe
(Glaniskan) DjRV
(Glaniskan) niet hoor
(Glaniskan) maar boeiuh
::: Joins: gonzalez ([email protected])
(Petertje) 1.95 70 kg
(Petertje) hehe
(Glaniskan) sjezus
(Glaniskan) Ruub
(Glaniskan) dat kun je toppen
(Glaniskan) ;ppp
(Glaniskan) lol
(DjRV) Glaniskan?
(thejumper) 195 70 kg??
(gonzalez) das niet veel
(Petertje) ikke niet hoor
(thejumper) ikke 2m02 85 kg
(Glaniskan) tjezuuuuuuus
(gonzalez) 2m
(gonzalez) ????
(Petertje) ik ben 1.95
(Petertje) en 105 kg
(Glaniskan) kom ik aan met mijn 20cm
(gonzalez) ik ben 1,72
(gonzalez) :)
(Glaniskan) echt slecht
(Glaniskan) :))))))))
(DjRV) hahahahaha
(DjRV) LOL!
(Petertje) Terror Tukker
::: Mode (DJonKo:#TAforum +o DRuGzZ)
(DjRV) wh00ptie wh00p
Als dit niet droog is weet ik het ook niet meer :D:D:D:D
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| TranceFool |
| Wat een LOL daaro zeg:p |
|
|
| -=WVG=- |
Als ik er ben is het nooit zo leuk :rolleyes:
;) :p |
|
|
| Dj Lex |
| Jaja je ziet wel weer waar de leujke gesprekken zijn. Als Henkie er is is er altijd iets geks. LOL |
|
|
| aphex |
| Het wordt toch maar es tijd dat ik wat meer tijd aan TA en #TAForum ga besteden, best melige zooi hiero :) |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by aphex
Het wordt toch maar es tijd dat ik wat meer tijd aan TA en #TAForum ga besteden, best melige zooi hiero :) |
Hey man
homie
Doe dat
het is hier altijd lache :) al zeg ik het zelf :D
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Henkie_henk |
| Ja het is zekers vaak lachen om.. ik bedoel met glanis! |
|
|
| Robvef |
We hebben idd nooit te klagen. Altijd wel lachen of een beetje relluh.
Moet het alleen wel wat rustiger gaan doen. Thuis zijn geloof ik er niet zo blij mee. En op mijn werk sta ik boven in de lijst van internetge(mis?)bruik. :D :D |
|
|
| Henkie_henk |
n.a.v. een dom iemand in de chill out :)
kicke die handel... Stupid people Not Allowed
okay doei metzz
hahaha
* Henkie_h kickt metzz
hehehe
ghegheghe
*** MetzZ_ was kicked by HiGH_AfK (dom dom dom)
haha!
:)
hahaaaa
*** MetzZ_ has joined #TAforum
*** Glaniskan sets mode: +o MetzZ_
hahahahaha
:)
hehehe
lol
*** HiGH_AfK was kicked by Glaniskan ((Jij Bent De Zwakste Schakel, Tot Ziens!) ·37·)
*** HiGH_AfK has joined #TAForum
*** Glaniskan sets mode: +o HiGH_AfK
:)))
haha!
hahahahaha |
|
|
|
|