|
Innercity 03 @ Amsterdam RAI, 20.12.03
|
View this Thread in Original format
| Sand Leaper |
Ja så var lineupen her da:
Agoria
AJ Crypt
Bart Skils
Benjamin Bates
Brian S.
Chuckie
Cor Fijneman
Cristian Varela
Dave Clarke
Dex n Fx
Don Diablo
Erick E
Felix da Housecat
Fergie
Futureshock
Jaimy
Jean
Johan Gielen
John '00' Flemming
Joop!
Luciën Foort
Luna
Marcel Woods
Mauro Picotto
Os Bambas dos Samba
Pavo
Paul van Dyk
Real
Ricky Rivaro
Rio Coco Girls
RMX CRW
Stanton Warriors
Sven Väth
Takkyu Ishino
The Partysquad
Tiësto
Victor Coral
MC: Ambush
MC: Nicky Nicole
50 Euro for billetter :/
Burde være noe for en hver smak her. Kult å se J00f på en stor fest i Nederland for en gangs skyld også.
www.id-t.com |
|
|
| RebeL9 |
spännande lineup :)
skulle lätt kunna åka dit endast för John 00 Fleming. De andra är som plus =) |
|
|
| Glorie |
| trist att de missat det här med datum.. :p de måste ju lägga Innercity EFTER jul ju, så man har en chans att åka ner ;) Vissa år fattar de att det måste läggas den 28 t.ex. :p aja, Innercity vore ju en upplevelse :) |
|
|
| dbl |
vore kul att åka dit, men inte fan har man pengar till det.
fr.om. nu så söker jag sponsorer för att kunna gå på trance fester :)
så skicka lite pengar nu :p |
|
|
| St_Andrew |
Lätt fet linup! vore inte helt fel! nästan värt att fundera på att åka dit :p
| quote: | Originally posted by dbl
fr.om. nu så söker jag sponsorer för att kunna gå på trance fester :)
så skicka lite pengar nu :p |
*Sätter in 200 000 på dbls trance/supa konto* Men då måste du ha en St_Andrew tröja + keps på dig varje gång du utnyttjar något du betalt med dom pengarna ;) |
|
|
| quilly |
Mitt storsta problem är att det inte är nån i min närhet som vill följa med på nått sånt.. Annars är det ju bara att sätta sig i bilen o dra dit.
Sen är kanske inte tjejen så förtjust i om jag drar dit då helle riof. Men det vore fett!!!!!!! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan de här vill jag gå på... ska fan se över min framtida ekonomi så kanske man kan dra på detta :)
Flyg har jag hittat 1495 men då måste man flyga grymt dåliga och udda tider... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan de här vill jag gå på... ska fan se över min framtida ekonomi så kanske man kan dra på detta :)
Flyg har jag hittat 1495 men då måste man flyga grymt dåliga och udda tider... |
man vill väl gå på alla sådana här tillställningar? ;) denna finns det dock varken tid eller ekonomi att dra på :rolleyes: |
|
|
| NooN |
| Sjyst lineup, men har man pengar? Neeeej...:( |
|
|
| staz |
| har 10 lax liggandes för detta ;) |
|
|
| JayBee |
| ok det var fan rätt många hehe :) hmmm hur ska de få in alla dessa dj's på en och samma kväll??? det blir jobbigt om de har mer än 2 golv för då missar man så mycket :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Det blir säkert 4 golv... men anledningen till att dom har så många DJs är för att dar mycke olika folk så att säga... det är en del olika musikstilar också... |
|
|
|
|