|
[מורן, יא חתיכת שקרן שפל [או מפגש פורום (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Segev |
חחח שכחתי לרשום את השם :D
שדי חמד |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Segev
חחח שכחתי לרשום את השם :D
שדי חמד |
לא מוכר השם...
אבל זה בטוח ליד כל הניר אליהו ובית ברל וכל המושבים האלה...
לא ככה? |
|
|
| Shahar |
בתכלס אפשר להשתלט גם על גינה פרטית זה לא כזה עניין
זה אקשן |
|
|
| idanhakia |
אני גם כנראה יבוא
אם מישהו צריך הקפצה אז יש אוטו |
|
|
| DjChook |
Walla matim ! I'm there
(where?) |
|
|
| AnthemFreak |
וואלה יכול להיות שאני בא
תלוי מתי
אפשר לארגן תפלייסטיישן 2..
עם איזה כמה משחקים טובים
ולעשות טורנירים ובלאגנים
מישהו יביא איזה פלטה
ואיזה מנגל
ויהיה כיף! |
|
|
| Ariels |
שבת בצהריים, תפנו לעצמכם מטיולים וכאלה
גם מספיקים להתעורר אחרי היציאה של שישי
וזה גם טוב לכל החיילים
[אלה שלא סוגרים שבת כמובן]
אני מביא מצלמה דיגיטלית
שדי חמד - בגדול שמגיעים לצומת ליד קלקיליה עם התחנת דלק לוקחים ימינה וזה נסיעה של 5 דקות ולוקחים ימינה
תקנו אותי אם אני טועה
?!!? עשו לכם כניסה דרך הכביש החדש כבר |
|
|
| idanhakia |
| quote: | Originally posted by Ariels
שבת בצהריים, תפנו לעצמכם מטיולים וכאלה
גם מספיקים להתעורר אחרי היציאה של שישי
וזה גם טוב לכל החיילים
[אלה שלא סוגרים שבת כמובן]
אני מביא מצלמה דיגיטלית
שדי חמד - בגדול שמגיעים לצומת ליד קלקיליה עם התחנת דלק לוקחים ימינה וזה נסיעה של 5 דקות ולוקחים ימינה
תקנו אותי אם אני טועה
?!!? עשו לכם כניסה דרך הכביש החדש כבר |
שבת הזה ?
מתאים ...
אני יכול להביא מיקסר וגם פטיפון ...
אבל יש לי רק פטיפון אחד... |
|
|
| DJ_Yuval |
יאללה אני מביא את הפלטה
:) |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
יאללה אני מביא את הפלטה
:) |
פלטת שבת לאוכל ? :crazy: |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
פלטת שבת לאוכל ? :crazy: |
לא , פלטה לשיניים
:p :toothless |
|
|
| LA© |
אוףףףף
למה אני גרה כל כך רחוק??
היה יכול להיות דווקא מצחיק לפגוש את כולם, ולהכיר את החברס של הפורום שאני בכלל לא מכירה (כי אני כל כך גרועה בלכתוב פה פוסטים)...באסה!
HAVE FUN YOU GUYZ! |
|
|
|
|