return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
[מורן, יא חתיכת שקרן שפל [או מפגש פורום
View this Thread in Original format
Ariels
!!!!!!!!!!!!!! איפה הן !?!?!?!!?!? תביא כבר את התמונות

:ולמי שלא יודע על מה מדובר
היה היה מפגש פורום בבית של מורן, וכל החברה הגיעו והיתה נרגילה בחוץ והיה ציוד תקליטנות שלי בבית

ומרון הצ'ונגי מונגי רצה להראות לכולם מה הוא למד בקורס חובשים
ועשה לאריאל היקר החדרת עירוי לוריד מול כולם ואז שיחקנו כדורגל על
האמפולה והיה ממה שמח ונחמד

ומורן צילם תמונות במצלמה של אבא שלו
......ועד היום לא ראינו אותן


!?!?!?!? מורן יא בן זונה ! איפה התמונות
Hell_Copter
הוא אמר כבר אז שהפילם נשרף לו!
ושיחקנו כדורגל רק במפגש אצל חן....
אצל מורן אתה בכית "לא, זה החיים שלי"1

ומורן בכלל מת...
לא יודע למה אבל הוא לא יכול להכנס לפורום
Ariels
?!!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!? מה נשרף

שנה וחצי אני מחכה לתמונות האלה


??? ולא צילמנו גם אצל חן
skelz
הנה עוד סיבה בתתתתתתת זונההההה
לערוך עוד מפגש
מה אתם אומרים?
Ariels
תקבעו בסוף שבוע הזה ואנחנו שם

לפי דעתי שבת בצהריים הכי טוב, ככה באיזה 2-3 בצהריים
ולא באיזה קניון שבעת הכוכבים שאנשים לא ימצאו אחד את השני
בבית של מישהו בחצר, אני בעד הבית של מורן או חן
או להשתלט על איזה גינה ציבורית ברעננה
Ariels
! הופה, ערכתי את הנושא

!?!?!?!?! יאלה חברה, מתי עושים מפגש
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
ולא באיזה קניון שבעת הכוכבים שאנשים לא ימצאו אחד את השני


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרעת אותי מצחוק עכשיו!!!!!
אתה מלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אבל סתכל על הצד החיובי
אם מישהו באמת יגיע לשבעת הכוכבים הפעם אתה תזהה אותו כי ראית את רוב הקבועים :)
אבל לך תדע אם לא יבריזו לך עוד פעם :stongue: :stongue: :stongue:

אני אומר נעשה את זה עוד פעם אצל מורן
אני חייב לאכול עוד פעם צ'יפס למיקרו!!!
Ariels
יאללה יש מצב

רבאק איזה נוסטלגיות
רק חסר שגיל ואודי יגיעו
ויריבו שנה וחצי


"אני הרזידנט של הטוב"
"לא מה פתאום אין מועדון כזה"
"אתה מתקלט בכאילו"
"אתה די ג'יי של מועדון דמיוני"
Segev
יש מצב לי יש בית ריק בששיבת אבל רק צח יודע איך להגיע לאיפה שאני גר :D
וגם אין אצלי ממש מה לעשות אני יודיע לכם עם יהיה לי בית ריק או לא ותחליטו עם אתם רוצים לבוא...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Segev
יש מצב לי יש בית ריק בששיבת אבל רק צח יודע איך להגיע לאיפה שאני גר :D
וגם אין אצלי ממש מה לעשות אני יודיע לכם עם יהיה לי בית ריק או לא ותחליטו עם אתם רוצים לבוא...


איפה אתה גר אחי?
זה מושב או קיבוץ ליד כפר סבא לא?
כמה קשה זה כבר יכול להיות...

תודיע בכל מקרה...

Segev
כן מושב ליד כפר סבא אבל זה לא כל כך קשה להגיע זה פשוט ממש קרוב לכפר ערבי האמת שאני מזמין משם כל ליליה פיצה אבל מי שמפחד וכל זה...

והכי הרבה צח יודע להגיע כמו שאמרתי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Segev
כן מושב ליד כפר סבא אבל זה לא כל כך קשה להגיע זה פשוט ממש קרוב לכפר ערבי האמת שאני מזמין משם כל ליליה פיצה אבל מי שמפחד וכל זה...

והכי הרבה צח יודע להגיע כמו שאמרתי


תגיד את השם יא סטלן!!!!!!!!
מי ישמע כמה קשה להגיע למושבים שליד כפר סבא...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement