|
[מורן, יא חתיכת שקרן שפל [או מפגש פורום (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Biondo |
ואו
אתם פשוט כבדים
:eyes: |
|
|
| Hell_Copter |
טוב פארק רעננה ב 2
בשביל שיהיה זמן לרון להשאר איתנו ואז לחזור הביתה ב 5 כמו שהוא צריך
קבענו? |
|
|
| Hell_Copter |
נו יא מפליצי קוטג'!!!1
אף אחד לא בא?!?!??! |
|
|
| DJ_Yuval |
אי אפשר ככה שכולם יכנסו לערוץ
#ta-il
ב
EFNET
ונדבר כמו שצריך |
|
|
| Ariels |
| ILTAבסוףיגיע איזה דביל אחד שיספר שהוא היה שם לבד ושאל אנשים אם הם מ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
ILTAבסוףיגיע איזה דביל אחד שיספר שהוא היה שם לבד ושאל אנשים אם הם מ |
זה קרה כבר למישהו פעם לא? |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה קרה כבר למישהו פעם לא? |
...לא נראה לי
?!?! מי כבר יכול להיות מספיק מטומטם כדי שזה יקרה לו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
...לא נראה לי
?!?! מי כבר יכול להיות מספיק מטומטם כדי שזה יקרה לו |
שמע...
יש אנשים שהם קצת איטיים וזה יכול לקרות להם
חחחחחחחחחחחחח :stongue: |
|
|
| warpedd_ |
יש גבול לכל תעלול:crazy: :crazy: :crazy:
אפילו אני לא כזה סטלן חחחחחח |
|
|
| Ariels |
| אתה בכלל לא בליגה שלי |
|
|
|
|