return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
[מורן, יא חתיכת שקרן שפל [או מפגש פורום (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אם הולכים על גינה
אז פארק רעננה... יש שם כבר מנגלים והכל
נרים איזה על האש ככה בפנאן :)
Ariels
אבל בפארק אי אפשר לחבר פלטה ולנגן טראנס, בשדיים חמד אפשר
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Ariels
יאללה יש מצב

רבאק איזה נוסטלגיות
רק חסר שגיל ואודי יגיעו
ויריבו שנה וחצי


"אני הרזידנט של הטוב"
"לא מה פתאום אין מועדון כזה"
"אתה מתקלט בכאילו"
"אתה די ג'יי של מועדון דמיוני"



מצחיקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
Narcotic Mind
אני כנראה לא יוכל לבוא אם זה יום שבת הזה :sadgreen:
DJ_Yuval
טוב תחליטו כבר על מקום שנמצא אותכם
Rising
נכון לאף אחד אין עצבים להביא אותי מירושלים?

נכון.


לכו תזדיינו לכו....
Narcotic Mind
אם נעשה את זה מוקדם סביבות 12-1 אני אולי אוכל לבוא
בקיצור תסגרו על משהו שאני אדע איך אני מתארגן על עצמי
Biondo
יאללה בלאגן!

אורן אתה משלם לי דלק
אני לוקח אותך מאילת מצדי

אני עוד חייב לך על המסיבה של טייסטו שלא זהיתי אותך

:whip:
Ariels
? מה עם שדי חמד יש מצב לשם או לא

?!!?! אם לא מי מוכן לארח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
? מה עם שדי חמד יש מצב לשם או לא

?!!?! אם לא מי מוכן לארח


אני מנדב את הבית של אריק!!!
נעשה שם על האש!
סגור :eek:

Ariels
!?!?! רועי בלי שטויות, באמת כאילו, מי מנדב דירה
idanhakia
אז רגע
מה קורה?
יש פגישה או לא
?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement