|
[מורן, יא חתיכת שקרן שפל [או מפגש פורום (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
אם הולכים על גינה
אז פארק רעננה... יש שם כבר מנגלים והכל
נרים איזה על האש ככה בפנאן :) |
|
|
| Ariels |
| אבל בפארק אי אפשר לחבר פלטה ולנגן טראנס, בשדיים חמד אפשר |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Ariels
יאללה יש מצב
רבאק איזה נוסטלגיות
רק חסר שגיל ואודי יגיעו
ויריבו שנה וחצי
"אני הרזידנט של הטוב"
"לא מה פתאום אין מועדון כזה"
"אתה מתקלט בכאילו"
"אתה די ג'יי של מועדון דמיוני" |
מצחיקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק |
|
|
| Narcotic Mind |
| אני כנראה לא יוכל לבוא אם זה יום שבת הזה :sadgreen: |
|
|
| DJ_Yuval |
| טוב תחליטו כבר על מקום שנמצא אותכם |
|
|
| Rising |
נכון לאף אחד אין עצבים להביא אותי מירושלים?
נכון.
לכו תזדיינו לכו.... |
|
|
| Narcotic Mind |
אם נעשה את זה מוקדם סביבות 12-1 אני אולי אוכל לבוא
בקיצור תסגרו על משהו שאני אדע איך אני מתארגן על עצמי |
|
|
| Biondo |
יאללה בלאגן!
אורן אתה משלם לי דלק
אני לוקח אותך מאילת מצדי
אני עוד חייב לך על המסיבה של טייסטו שלא זהיתי אותך
:whip: |
|
|
| Ariels |
? מה עם שדי חמד יש מצב לשם או לא
?!!?! אם לא מי מוכן לארח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
? מה עם שדי חמד יש מצב לשם או לא
?!!?! אם לא מי מוכן לארח |
אני מנדב את הבית של אריק!!!
נעשה שם על האש!
סגור :eek: |
|
|
| Ariels |
| !?!?! רועי בלי שטויות, באמת כאילו, מי מנדב דירה |
|
|
| idanhakia |
אז רגע
מה קורה?
יש פגישה או לא
? |
|
|
|
|