|
[מורן, יא חתיכת שקרן שפל [או מפגש פורום (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
| אם לא תהיה דירה נעשה מפגש בפארק רק בלי פלאטה |
|
|
| idanhakia |
| quote: | Originally posted by Ariels
אם לא תהיה דירה נעשה מפגש בפארק רק בלי פלאטה |
גם הולך... |
|
|
| TinkerbeL |
| תמיד מקשקשים ובסוף או שמבטלים או שכולם מבריזים...... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
תמיד מקשקשים ובסוף או שמבטלים או שכולם מבריזים...... |
קשקשו קשקשו
אבל אף אחד לא נידב בית
אז אני יכריז...
שבת בפארק רעננה! |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קשקשו קשקשו
אבל אף אחד לא נידב בית
אז אני יכריז...
שבת בפארק רעננה! |
למה דווקא רעננה? |
|
|
| Ariels |
יש משהו כמו 5 חברה מרעננה
ועוד 3 בערך מכפר סבא
...ועוד הרבה מסביב
וחוץ מזה רעננה זה איפה שמייסדי הפורום גרים
שבת ב1 בצהררים פארק רעננה בחניהליד הבית קפה
?!!?!?!?! מתאים
[?או שאתם מעדיפים קניון שבעת הכוכבים] |
|
|
| Flotser |
אני כנראה יכול,
אבל מחר ככה ב12 אני אדע בטוח...
אפשר אולי לעשות את המפגש טיפה אחרי 12? והאם יש מצב מישהו מקפיץ אותי בדרך מתל-אביב, אפשר מכביש החוף נגיד...
? |
|
|
| DjChook |
אני מחר ב 18 בנתניה באימון
מתי אתם מתכננים ? |
|
|
| Hell_Copter |
בואו נעשה את זה ב 3 ככה...
מתאים לכם?? |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בואו נעשה את זה ב 3 ככה...
מתאים לכם?? |
3 זה לא טוב
ב12 בעזריאלי
?:mad: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
3 זה לא טוב
ב12 בעזריאלי
?:mad: |
מי ער ב 12?!?!?!@$@#?!?~?!@?!!@#?!@?@#?$@#?$?
תגיד תודה שאנשים מתעוררים בשביל זה ב 3
ואין לי כוח עד עזריאלי
פארק רעננה הכי ליגה
יש שם מנגלים ומקום בפנאן לשבת!! |
|
|
| Narcotic Mind |
רועי 3 זה כבר לא טוב
אני צריך להיות בבית ב5 וחצי... |
|
|
|
|