|
Vette Tunes Van Dit Moment (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
nee gewoon 4/4 dit maal.
maar wel een heerlijke (korte) break met de zangeres van delerium :cool:
Hmm voor breaks raad ik aan om de essential mix van 1,5 week geleden van lee coombs te downloaden echt megavet en ff kijken op www.jameszabiela.co.uk in zijn charts (check ook de snip & snap part van zijn site op 1 na meeste linkse blokje drukken daar staan nl 2 leuke filmpjes ;)) |
|
|
| Remy D |
| Delerium ft. Nerina Pallot - Truly (Signum Club Mix) :eyes: :eyes: :crazy: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by magrec
nee gewoon 4/4 dit maal.
maar wel een heerlijke (korte) break met de zangeres van delerium :cool:
Hmm voor breaks raad ik aan om de essential mix van 1,5 week geleden van lee coombs te downloaden echt megavet en ff kijken op www.jameszabiela.co.uk in zijn charts (check ook de snip & snap part van zijn site op 1 na meeste linkse blokje drukken daar staan nl 2 leuke filmpjes ;)) |
Downloaden gaat hier dus niet..
En ik wist dat je Zabiela ging zeggen maar da's dus niet wat ik zoek, meer echt van die hele rielekste breaks nummertjes (het mag wel iets meer tempo dan Dust eventueel, echt platen zoals Forge, en dingen van Fretwell en Grayarea bijvoorbeeld..) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by basd
Downloaden gaat hier dus niet..
En ik wist dat je Zabiela ging zeggen maar da's dus niet wat ik zoek, meer echt van die hele rielekste breaks nummertjes (het mag wel iets meer tempo dan Dust eventueel, echt platen zoals Forge, en dingen van Fretwell en Grayarea bijvoorbeeld..) |
hmm mjah die zabiela draait ook wel wavy gravy en forge - frettwel dus daar zitten wel leuke dingen bij hoor. Maar goed die platen die ik 2 pagina's geleden poste daar zit ook wel aardige relaxte breaks plaatjes in (set van way out west) naja en natuurlijk hybrid.
Die EM van lee coombs is denk ik dan niet helemaal wat je zoekt.
(anders iets van jonathan lisle dat is toch wel iemand die erg relaxte breaks draait) |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ja inderdaad! ik heb er nog 1 van Ron vd Beuken=>
check het begin van Ron van den Beuken - Timeless (Original mix) en Midway - Monkey Forrest :eyespop: wéér precies hetzelfde! :eek: |
ron van de beuken heeft sowieso maar een basslijn volgens mij
hij heeft onlangs weer een remix uitgebracht met de meelodie in timeless geplakt :o |
|
|
| moogwai |
Nu-NRG - Connective
Wat een nummer! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
En setje van Sasha @ Liquid Room is echt super! word super de 13e :stongue: |
Is inderdaad super!
Als je nog meer wil 'voorluisteren' , moet je luisteren naar:
Sander Kleinenberg - Live at Hotel Arena - GU Toronto Release Party - Part 1 (29-05-2003)
Part 2 is er ook! Superset! |
|
|
| Stegay |
green atlas - circulation
dit is de aller aller aller vetste nieuwe agnelli & nelson productie. Iedereen heeft t wel over holding on to nothing, maar die mist alle energie die deze track heeft. Iedereen die Ferry Corsten - Indigo een topper vindt moet deze es checken. VET |
|
|
| Zilla |
Dees zijn ook leuk:
Arizona & Greg Murray- Daylight (Mystery Islands Remix)
Chakra - I Am (Space Brothers Remix)
Motu - Running water |
|
|
| sndh |
Digital Witchcraft - Snowday
St.John vs. Locust - Mind circles (Passiva rmx)
Trafik - Your light (Luke Chable rmx)
Scarab - Vagabond (Miika Kuisma rmx) |
|
|
| moogwai |
Frans Bauer - Heb je even voor mij?
Nog bedankt voor de tip Optimus :p |
|
|
|
|