|
Vette Tunes Van Dit Moment (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Bailey |
| quote: | Originally posted by Hitman
Marco V - The rock that leads us (Recharge?)
|
Hmmmmmm nieuw materiaal van Marco, altijd goed !
Heb je een rip ofzo ? |
|
|
| sndh |
| Shane 54 vs. Abel Ramos - Kippenvelmeter >> Eindelijk eens volledig gehoord = :eyes: |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Bailey
Hmmmmmm nieuw materiaal van Marco, altijd goed !
Heb je een rip ofzo ? |
nee, hij heeft 'm tot nu toe maar 1 keer in Nederland gedraaid, 2 weken geleden in Breda. Verder een paar keer in Amerika...
In de auto terug liet ie de opvolger daarvan alvast horen. Hier is ie nog niet mee klaar en heeft nog geen naam
btw The rock that leads us is een werktitel, gaat waarschijnlijk Recharge heten.
grtz |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Hitman
Blank & Jones - A forrest (Ron ven den Beuken remix)
grtz |
nee :(
ron van den beuken heeft timeless gepakt en daar de melodie van a forest ingezet:( |
|
|
| sndh |
| hij is zowiezo een grote jatter :) |
|
|
| Ding Chavez |
Kelis vs. Coldplay - Nasty Clocks (Attention Deficit Bootleg)
Het origineel was al geen slecht nummer, maar met subtiel clocks eronder gelegd issie echt lekker :) |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by arj1o1
nee :(
ron van den beuken heeft timeless gepakt en daar de melodie van a forest ingezet:( |
moet je gaan klagen bij Gang Go :D
Ron had eerst een ander soort remix gemaakt, maar die was afgekeurd want gang go wilde eigenlijk een soort timeless.
tsja.. ik vind het wel ok klinken eigenlijk :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by ahp2002
moet je gaan klagen bij Gang Go :D
Ron had eerst een ander soort remix gemaakt, maar die was afgekeurd want gang go wilde eigenlijk een soort timeless.
tsja.. ik vind het wel ok klinken eigenlijk :p |
Zo gaat het altijd... |
|
|
| Optimus |
thnx voor de link!:) Heb van de week 2 setjes van James Talk gedownload en ze zijn echt héérlijk:):cool: |
|
|
| Six4Eight |
| quote: | Originally posted by ahp2002
moet je gaan klagen bij Gang Go :D
Ron had eerst een ander soort remix gemaakt, maar die was afgekeurd want gang go wilde eigenlijk een soort timeless.
tsja.. ik vind het wel ok klinken eigenlijk :p |
Helaas een veel voorkomend fenomeen uit de muziekwereld :( |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Six4Eight
Helaas een veel voorkomend fenomeen uit de muziekwereld :( |
..
wanneer kunnen we een nieuw nummer van jouw hand verwachten? |
|
|
|
|