return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Vette Tunes Van Dit Moment (pg. 2)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Geen idee hoe de nummers allemaal heten (ik ben zooooo slecht in titels), maar een deel van die Everybody cd van Sander K is wel vet, net als de setjes van Steve Lawrer die ik heb (oa remix van dat oude nummer met "Dity Cash" erin...).

Plus hoe heet dat nummer ook als weer wat G&D veel draaien met "I'm on a high....." etc? Dies ook wel chill :D

Verder:
Alexander Kowalski - Stranger than Black (van de supercd Progress)
magrec
quote:
Originally posted by AlFerox
beetje into minimal/duitse tegenwoordig?? :cool:


Ja echt superlekkere platen.
Spektrum - freakbox (alter ego Remix) dat is zo'n vette plaat.

Sinds vorig jaar deze muziek ontdekt toen ik tyrant 2 kocht (gemixed door burridge & craig richards) moest wel ff 10x luisteren voordat ik het allemaal begreep :p
tijs08
Mark Otten - Untitled (wat een tune!! perfect world! :D
Adam Sheridam - Lektrik + (f. massif? remix) (dit word een grote!)
Ferry Corsten - Right of Way
Missile 53 - Egyptian Empire
Mark Norman - Phantom Manor (Remco, check deze eens :D
Faraway Project - Without Fear (Goldenscan's Close To Home Mix)
Mind One - Only Memories
Octagen & Arizona - Starburst
Curve - Cold Comfort (Gabriel & Dresden Remix)
Masters And Nickson - Out There (C-quence Remix)
Paul Vernon - Mind Decay [Cern Mix]
St John vs Locust - Mind Circles (+ Passiva Remix) TUNE wat een magische melode, ja nog steeds!

hoop deze dan ook allen te horen op Right of Way
:crazy: :crazy: :p :cool: :D


quote:
Originally posted by Dj Lex
Die kan ik mooi niet vinden, maar volgens mij heb ik hem live gehoord ;) Weet niet meer of het een goeie was alleen :p



check me sig :p
AlFerox
quote:
Originally posted by magrec
Ja echt superlekkere platen.
Spektrum - freakbox (alter ego Remix) dat is zo'n vette plaat.

Sinds vorig jaar deze muziek ontdekt toen ik tyrant 2 kocht (gemixed door burridge & craig richards) moest wel ff 10x luisteren voordat ik het allemaal begreep :p


lee burrigde heb ik een keer zien draaien! maar das toch progressive??
Dj Lex
Whehe heb hem inmiddels gekregen van Wouter en hij is erg lekker!
SnuggLe
quote:
Originally posted by tijs08
[/SIZE]

check me sig :p


Heh, nu kloptie weer ;)
magrec
quote:
Originally posted by AlFerox
lee burridge heb ik een keer zien draaien! maar das toch progressive??


Nee burrdige is zeker op zijn cd's niet echt progressive, vooral minimale house & grooves. Heb hem nog niet live gehoord misschien is dat anders. Als hij draait met craig richards als tyrant dan is het iig wel minimaal.
tango
Ok, weer tijd voor een top 10:

1. Evanescence - Hello (Gabriel & Dresden VS Trifactor Remix)
2. Limp Bizkit - Behind Blue Eyes (Trifactor Blue Room Remix)
3. UNKLE - In a State (Sasha Remix)
4. Attention Deficit - What?
5. Jewel - Stand (Markus Schulz Coldharbour Remix)
6. Blackwatch & Quiver - Loveless
7. Paul van Dyk - Connected (Markus Schulz Reconstruction)
8. Markus Schulz pres. Elevation - Clear Blue
9. Pufo & Sin Plomo - I Surrender
10. Billy Paul Williams - So In Love (Markus Schulz Sunset on Southbeach Remix)

De radio ripjes tel ik niet mee en ik weet dat er veel markus schulz spul in zit, maar die kerel is gewoon erg goed bezig de laatste tijd!

grtz,
TNG
moogwai
quote:
Originally posted by tango
De radio ripjes tel ik niet mee en ik weet dat er veel markus schulz spul in zit, maar die kerel is gewoon erg goed bezig de laatste tijd!


Idd.. ik begin 'm ook steeds meer te "ontdekken".. vind z'n "reconstructions" nooit zo vet, maar Clear Blue en z'n remix voor Jewel zijn echt super!
Ding Chavez
quote:
Originally posted by SnuggLe
Plus hoe heet dat nummer ook als weer wat G&D veel draaien met "I'm on a high....." etc? Dies ook wel chill :D


Dat is Duncan Sheik - On A High (Gabriel & Dresden Love From Humboldt Mix), de dub is ook niet verkeerd :)

Creamfields23
Lekkere nummers staan er weer tussen zeg.

Ik heb Three Drives - Signs of the Universe laatste tijd veel op repeat staan.

Heb hem ontdekt in de GDJB set van Armin 13-10-2003 ontdekt.
Meesterlijke melodie zit er in die plaat.
En by the way die twee sets van Armin zijn weer zwaar, OK!:tongue3
raoel
Wat me opvalt is dat er hier erg veel niet gereleased spul wordt genoemd. Maar ja, vet is vet.

Vette platen van de laatste week-weken
Andy Rom - Second Sight
Mika Kuisma - Orion
Sincere - Firewall
G-spott - No Comment
Sa.Vee.Oh - Loophole (Trance Town Remix)

Iets ouder:
Seduction ft. Valerie - Let Me Be Your Fantasy (Damage Control Remix)

Laatste 2 klinken wat commercieel, maar toch heerlijk! Heel veel energie in die platen.

[edit]
Die "G-spott - No Comment" doet me denken aan "Reeloop - ing Society".
Beetje gejat misschien.....
Wel lekker
[/edit]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement