|
Vette Tunes Van Dit Moment (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Three 'O Three |
Geil:
Deepsky ft. Jes - Talk like a stranger (Attention Deficit Remix)
Egyptian Empire - Missile 53
Jewel - Intuition (G&D Dub) |
|
|
| sndh |
| ik ben echt benieuwd naar die Egyptian Empire - Missile 53, maar kan hem nergens vinden...wie zou er zo vriendelijk willen zijn een sampletje te posten :P? |
|
|
| Optimus |
kijk eens in de signature van tijs08... vette tune btw.
[edit: hij staat er niet meer bij:D[/edit] |
|
|
| TranceFool |
Op het nieuwe album van Monika Kruse staat een track waar ik helemaal weg van ben namelijk:
Monika Kruse - Andromeda
beetje mysterieus nummertje, beetje moeilijk te omschrijven....melodieuze techno zou ik het noemen maar pin me er niet op vast :p
zeker de moeite waard om ff te checken :) |
|
|
| Raymond |
De hele plaat van Jamez - Dreamchasing!!!!!!
Wat een mothaing vette is dit zeg..... :D
Jamez is ook wel bekend als Trancesetters / PIMP / Loophole / TATA BOX INHIBITORS en nog tig pseudonymen....
Non trance tip van de dag:
Rolling Stones - Sympathy For The Devil (Neptunes Re-Edit) |
|
|
| Jerry |
| Fischerspooner - the 15th ( gabriel & dresden mix) |
|
|
| DJ_Massive |
Paul Oakenfold - Hypnotised (Deepsky's Reaktor Radio remix) = vettttttt!
de Alexander Kowalski remix doet er trouwens ook niet voor onder :cool: :cool: |
|
|
| Remy D |
Wolfsheim - Wundervoll (Blank & Jones remix) :eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy:
Echt super dit nummer, dikke kippenvel bij Paul van Dyk!!! Echt briljant. Later draaide hij ook nog zijn eigen edit van dit nummer maar die was minder goed. |
|
|
| ahp2002 |
de nieuwe clockx is vet.
ook nightlife - annihilation is een vette vinyl, beide kanten zijn erg goed.
Oja, en de nieuwe project medusa is SUPER.. ook allebei de mixen zijn super. |
|
|
| basd |
| Hou ook alvast je ogen open voor de nieuwe tracks die sjinees in elkaar aan het draaien is.. we hebben het er zaterdag even over gehad (nou ja, even..) en dat moeten wel toppers worden :) |
|
|
| New Wave |
| DK8 - Murder was the bass! |
|
|
| Remy D |
| Zat van de week ASOT 119 te luisteren maar van mijn mag Armin die Acapella's weglaten. Hij moet lekker zich zelf blijven en niet G&D na gaan doen. Want wat iemand eerder al zei op het forum (weet even niet niet wie)"G&D passen die acapella's niet altijd even succesvol toe". En die acapella van Summer Calling in Forever Waiting vond ik ook echt niet super ofzo. Maarja hij test het waarschijnlijk alleen op het moment en zal wel snel doorhebben dat het niet super is. |
|
|
|
|