return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Vette Tunes Van Dit Moment (pg. 4)
View this Thread in Original format
raoel
quote:
Originally posted by New Wave
DK8 - Murder was the bass!


DK(0)8 is het label nummer ;)

Het nummer is van Dahlback And Krome ook wel DK genoemd en hebben denk ik hun eigen label "DK Records".

Discogs brengt uitkomst.

De "reworked" mix is echt heerlijk ja, al is aan de de original mix niks aan IMO.
moogwai
quote:
Originally posted by Remy D
Zat van de week ASOT 119 te luisteren maar van mijn mag Armin die Acapella's weglaten... etc


Mee eens... ik vind dat ook tegenvallen. Bij Binary Finary doet hij dat trouwens wel erg vaak... op Lovefields was het de acapella van As The Rush Comes en dat viel ook tegen.

En om nog ff met de thread verder te gaan.. Evanescence - Hello (Trifactor vs. Gabriel And Dresden Remix) en Jewel - Stand (Markus Schulz Coldharbour Remix) heb ik momenteel wel erg vaak opstaan!
Kakao
quote:
Originally posted by Remy D
Zat van de week ASOT 119 te luisteren maar van mijn mag Armin die Acapella's weglaten. Hij moet lekker zich zelf blijven en niet G&D na gaan doen. Want wat iemand eerder al zei op het forum (weet even niet niet wie)"G&D passen die acapella's niet altijd even succesvol toe". En die acapella van Summer Calling in Forever Waiting vond ik ook echt niet super ofzo. Maarja hij test het waarschijnlijk alleen op het moment en zal wel snel doorhebben dat het niet super is.


Ben ik wel met je eens! Alhoewel Armin een keertje de vocals van "P. Diddy - Let's Get Ill" ,over wat volgens mij "Ronald Klinkenberg - Melting Point" was, layerde en dat klonk echt helemaal te gek ; mega opzwepend! Ik denk dat ie nog gewoon wat oefening nodig heeft :p
magrec
quote:
Originally posted by New Wave
DK8 - Murder was the bass!

Hitjes hoer

cave - street carnival!!!:p
Remy D
quote:
Originally posted by Kakao
Ben ik wel met je eens! Alhoewel Armin een keertje de vocals van "P. Diddy - Let's Get Ill" ,over wat volgens mij "Ronald Klinkenberg - Melting Point" was, layerde en dat klonk echt helemaal te gek ; mega opzwepend! Ik denk dat ie nog gewoon wat oefening nodig heeft :p

Das dees Roland Klinkenberg - Melting Point vs P-Diddy - Let's Get Ill (Armin van Buuren Re-Edit). Heeft hij dus een nummer van gemaakt net als toen zijn edit van Kreck en Gatex. Dat is idd vet maar zijn acapella's dus niet.
Kakao
Oh dat wist ik niet, had m alleen een keer gehoord. Volg Armin niet echt meer.
Miss Proximus
Mariachi - Viva Mexico :whip:



ik wil ook muziehieeeeeeeeeeeeeek


p.s. Norman, mocht je dit lezen: hoop dat t goed met jullie gaat. Lijkt me leuk om te horen wat jullie allemaal in het vooruitzicht hebben! groetjes aan Floor :)
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
Hitjes hoer

cave - street carnival!!!:p


Renato Cohen - Pontape en Filterheadz - Sunshine zijn ook MASTERLIJK!
Kakao
Zit ook wat ouder spul tussen, maar het checken waard denk ik als je ze nog niet eerder hebt gehoord.

Jason Odeja - Much Better Man
Planisphere - Hosanna
Octagen and Arizona - Starburst/Profound
Billy Paul Williams - So In Love (Markus Schulz Sunset On South Beach Mix)
Eelke Kleijn - 4.5 billion years (Was dit nou Six4Eight?:conf: )
Conjure One - Center of The Sun (Solar Stone Chillout Mix)
James Holden - Balance 005 (CD)
Evanescence - Hello (Trifactor vs. Dresden Remix)
Mark Norman - Stream
Unkle - In A State (Sasha Remix)

Oh en Steve Bug - That Kid is ook erg goed!
New Wave
quote:
Originally posted by raoel
DK(0)8 is het label nummer ;)

Het nummer is van Dahlback And Krome ook wel DK genoemd en hebben denk ik hun eigen label "DK Records".

Discogs brengt uitkomst.


Mwhaha, dat hoef je me niet uit te leggen heur :).

TranceFool
quote:
Originally posted by New Wave
Mwhaha, dat hoef je me niet uit te leggen heur :).

als je nou eens een serieuze post plaatst hebben sommige mensen zoals ik er nog iets aan ;)

niet negatief bedoeld hoor :)
Jappio
quote:
Originally posted by TranceFool
als je nou eens een serieuze post plaatst hebben sommige mensen zoals ik er nog iets aan ;)

niet negatief bedoeld hoor :)


ik loop me ook al maanden te irriteren aan die jongen hor remco :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement