|
Politie en de muziek scene :) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
nou bij voetbalwedstrijden hoor je er bijna ALTIJD wat van.. zelfs als het geen reet voorstelde (wat niet wegneemt, dat het nog steeds niet kan)
Laatst zit ik bij FC Groningen - Ajax --> gooit er een gozertje van een jaar of 10 zijn kartonnen beker met cola over het hek.. komt vlak bij Sonck terecht..
wat zien we 's avonds op tv--> iemand gooit zijn kop koffie over het hek naar Sonck.. Hij had wel een hoofdwond kunnen oplopen.. *zucht*
terwijl ze de aanval/beukpartij van Van der Vaart op niet eens breed op tv uitmeten of de natrappartij van Ibrahimovic jegens Vrede..
ja heerlijk..
|
Het gebeurd echt vaak zat dat er vechtpartijtjes of opstootjes zijn bij voetbalwedstrijden en dan hoor je er niets van op de tv of in de kranten. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Asperge
Het gebeurd echt vaak zat dat er vechtpartijtjes of opstootjes zijn bij voetbalwedstrijden en dan hoor je er niets van op de tv of in de kranten. |
Omdat een relletje bij voetbal geen nieuwswaarden heeft.
Bijv een rel in amsterdamse binnestad, dat heeft meer nieuwswaarde dan een relletje met 3 personen bij de arena. |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Asperge
Nou ja.. ik bezoek dan ook alleen thuiswedstrijden van FC Groningen.. daar is het nu weer iets rustiger geworden..
En eigenlijk is het ook wel goed dat ze er niet zoveel aandacht aan besteden.. want dat is voor veel hooligans ook een kick hoor, genoemd worden in het nieuws.. |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by Raymond
Dit soort dingen gebeuren alleen maar op R&B feesten!!!!
|
Kan me in 1997 nog een hardcore feest herinneren, waar de hele boel kort en klein werd geslagen, de garderobe geplunderd werd, de dj's moesten rennen voor hun leven en uiteindelijk 250 man ME de boel schoon hebben geveegd... :rolleyes: |
|
|
| ambs |
1. ik heb op veel feesten vechtpartijen gezien... van 4 elements tot defqon 1 (heb trouwens nog nooit zoveel gezien als op defqon) tot Dance Valley......
2. als iemand ook maar sugereerd dat het niet nederlanders waren word ik heel pissed! ik ben een antilliaan en we worden godverdomme altijd in een ing hokje geplaatst als bolletjes slikker of agressief... en ik weet dat ze dat ook met andere allochtonen doen.... Nederlanders zijn toch ook niet allemaal Boeren met klompen die kaas maken en tulpen groeien???
3. Het is inderdaad waar dat het vaker in de krant staat als het een feest ofzo was... Altijd die negatieve publiciteit rondom die feesten... BAH! hier in Amerika is het HELEMAAL erg... stelletje hypocrieten ook....
ok, ik hou maar op... my point has been made :) |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by ambs
2. als iemand ook maar sugereerd dat het niet nederlanders waren word ik heel pissed! ik ben een antilliaan en we worden godverdomme altijd in een ing hokje geplaatst als bolletjes slikker of agressief... en ik weet dat ze dat ook met andere allochtonen doen.... Nederlanders zijn toch ook niet allemaal Boeren met klompen die kaas maken en tulpen groeien???
|
zelf kom je gelukkig niet agressief over... dat scheelt dan weer :rolleyes: |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
dat waren nog is tijden....:rolleyes:
hehe maar was je daarbij aanwezig dan JP? |
zucht :(
Op de kwaliteitsfeesten als Hellraiser/Digital Overdose/Multigroove/Masters of Hardcore etc werd overigens bijna nooit gevochten werd :cool:
Vechten deed men pas echt op Shadowlands, overigens zonder te plunderen. Hier ging het altijd om voetbal... |
|
|
| Teknikol |
ik ben een antilliaan en we worden godverdomme altijd in een ing hokje geplaatst als bolletjes slikker of agressief... |
Feiten zijn feiten en daardoor is naar het antilliaantje wijzen makkelijk ja. Neem je dat ons kwalijk? Hoevaak ik wel niet merk dat er door allochtonen denegrerend word gepraat over Nederlanders...blubjub |
|
|
| Blik |
|
moet je eens naar Tilburg gaan en zeggen dat het niet altijd Antillianen zijn... Ik weet zeker dat ze daar niet blij mee zullen zijn aangezien de enige mensen die problemen geven in Tilburg juist toevallig de Antillianen zijn.
De Antillianen in Tilburg zijn ook de reden waarom Tilburg relatief gezien één van de meest criminele steden van Nederland is |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Blik
moet je eens naar Tilburg gaan en zeggen dat het niet altijd Antillianen zijn... Ik weet zeker dat ze daar niet blij mee zullen zijn aangezien de enige mensen die problemen geven in Tilburg juist toevallig de Antillianen zijn.
|
lees je laatste zin nu eens terug.. ik hoop dat je je eigen gezwets toch wel weet te ontdekken. :rolleyes: het is namelijk een absolute onwaarheid die je hier uitspreekt en draagt alleen maar verder bij aan negatieve beeldvorming
dit is precies wat ambs bedoelt!! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by AlFerox
lees je laatste zin nu eens terug.. ik hoop dat je je eigen gezwets toch wel weet te ontdekken. :rolleyes: het is namelijk een absolute onwaarheid die je hier uitspreekt en draagt alleen maar verder bij aan negatieve beeldvorming
dit is precies wat ambs bedoelt!! |
een overduidelijke generalisatie inderdaad, maar heb jij een beetje het nieuws gevolgd afgelopen zomer? jongen vermoord, rellen, avondklok ingesteld, groepsvorming verboden etc. en toevallig kwam dit door Antillianen, of je het nu wilt of niet.
Er komen een boel klasgenoten van mij uit Tilburg, zelfs 2 mensen die die vermoorde jongen gekend hebben. En die vertelden al voor de incidenten van afgelopen zomer dat een gedeelte van de Antillianen voor grote problemen zorgden in Tilburg.
dus een absolute onwaarheid zou ik zeker niet willen noemen |
|
|
|
|