|
Politie en de muziek scene :) (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Blik
hoezo is het een absolute onwaarheid dat een groep Antillianen voor onrust zorgt in Tilburg? Dat is een gewoon een feit, in elk mogelijke zin van het woord is dat een FEIT. Hoe je het wend of keert.
|
hahaha, wat een triest mannetje ben je. je verandert nu ineens je woorden!
zal ik anders ff je oorspronkelijke uitspraak quoten?
| quote: | Ik weet zeker dat ze daar niet blij mee zullen zijn aangezien de enige mensen die problemen geven in Tilburg juist toevallig de Antillianen zijn.
|
en dat is waar de hele discussie over ging!!
:o
pjoek!! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
!ONEENS
Vrouwelijke wezens die ergens in Mexico zitten en totaal niet weten waar ze over praten MOETEN HUN BEK HOUDEN
:p :D
(k) |
!EENS
:p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by AlFerox
hahaha, wat een triest mannetje ben je. je verandert nu ineens je woorden!
zal ik anders ff je oorspronkelijke uitspraak quoten?
en dat is waar de hele discussie over ging!!
:o
pjoek!! |
zal ik dan maar quoten wat ik in mijn volgende post zei
| quote: | Originally posted by Blik
een overduidelijke generalisatie inderdaad, maar heb jij een beetje het nieuws gevolgd afgelopen zomer? jongen vermoord, rellen, avondklok ingesteld, groepsvorming verboden etc. en toevallig kwam dit door Antillianen, of je het nu wilt of niet. |
als reactie hierop zeg je nogmaals dat het een absolute onwaarheid is
maar ik hou wel lekker op met de discussie, we willen toch allebei het laatste woord hebben |
|
|
| New Wave |
Elke buitenlander die loopt te zeiken over Nederland moet OPROTTEN!
Het is hier niet best, je kan hier niet snel een baan vinden, uitkering wordt lastiger.
Jongeren die alleen maar overlast maken of rondhangen op stations NEERKNUPPELEN!
Ouders van die jongeren flink hoge boetes opleggen!
Striktere controles op leerplicht.
Spijbelaars flink hard aanpakken met zwepen want aan die knakkers hebben we niets in deze samenleving!
Alle luie lijers die geen baan zoeken met een vuilniszak de straat op sturen want er liogt over teringzooi.
Laat ze maar eens een maand langs het spoor lopen propjes rapen!
Vooral die negers op Amsterdam CS kunnen vast hun handen uit d emouw steken!
De maatschappij is aan het verloederen omdat iedereen maar alles op zich af laat komen.
Iedereen is hier een schofterige egoist die te lui is om maar een poot uit te steken!
De euroe is GVD niet de enige rede waardoor het kut gaat.
EEN BETER MILIEU BEGINT BIJ JEZELF!!!!!!!
En nu ga ik douchen want ik stink :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Elke buitenlander die loopt te zeiken over Nederland moet OPROTTEN!
Het is hier niet best, je kan hier niet snel een baan vinden, uitkering wordt lastiger.
Jongeren die alleen maar overlast maken of rondhangen op stations NEERKNUPPELEN!
Ouders van die jongeren flink hoge boetes opleggen!
Striktere controles op leerplicht.
Spijbelaars flink hard aanpakken met zwepen want aan die knakkers hebben we niets in deze samenleving!
Alle luie lijers die geen baan zoeken met een vuilniszak de straat op sturen want er liogt over teringzooi.
Laat ze maar eens een maand langs het spoor lopen propjes rapen!
Vooral die negers op Amsterdam CS kunnen vast hun handen uit d emouw steken!
De maatschappij is aan het verloederen omdat iedereen maar alles op zich af laat komen.
Iedereen is hier een schofterige egoist die te lui is om maar een poot uit te steken!
De euroe is GVD niet de enige rede waardoor het kut gaat.
EEN BETER MILIEU BEGINT BIJ JEZELF!!!!!!!
En nu ga ik douchen want ik stink :) |
Hou je bek slet, je stinkt. En zittie een beetje mijn kamer onder te knoeien en mijn platen te jatten. Je bent zelf een buitenlander, nou goed.
(Cynisch bedoeld dit....!) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hou je bek slet, je stinkt. En zittie een beetje mijn kamer onder te knoeien en mijn platen te jatten. Je bent zelf een buitenlander, nou goed.
(Cynisch bedoeld dit....!) |
;) likje
Ik heb nog wat anders gedaan wat jij niet weet :p dat zie je maandag wel :D |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by New Wave
Elke buitenlander die loopt te zeiken over Nederland moet OPROTTEN!
Het is hier niet best, je kan hier niet snel een baan vinden, uitkering wordt lastiger.
Jongeren die alleen maar overlast maken of rondhangen op stations NEERKNUPPELEN!
Ouders van die jongeren flink hoge boetes opleggen!
Striktere controles op leerplicht.
Spijbelaars flink hard aanpakken met zwepen want aan die knakkers hebben we niets in deze samenleving!
Alle luie lijers die geen baan zoeken met een vuilniszak de straat op sturen want er liogt over teringzooi.
Laat ze maar eens een maand langs het spoor lopen propjes rapen!
Vooral die negers op Amsterdam CS kunnen vast hun handen uit d emouw steken!
De maatschappij is aan het verloederen omdat iedereen maar alles op zich af laat komen.
Iedereen is hier een schofterige egoist die te lui is om maar een poot uit te steken!
De euroe is GVD niet de enige rede waardoor het kut gaat.
EEN BETER MILIEU BEGINT BIJ JEZELF!!!!!!!
En nu ga ik douchen want ik stink :) |
ik had het niet beter kunnen zeggen!!
PS ze moeten ook Nederlands leren, anders oprotten!!!
PPS lekker gedoucht? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
;) likje
Ik heb nog wat anders gedaan wat jij niet weet :p dat zie je maandag wel :D |
Heb je op mijn tandenborstel gekwakt?
Of mijn Mary Go Wild plaat gejat? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Heb je op mijn tandenborstel gekwakt?
Of mijn Mary Go Wild plaat gejat? |
 |
|
|
| Remy D |
Wisten jullie wel dat ik half turks ben en mijn Ghanese opa samen met James Brown en Barry White katoen heeft geplukt. Verder is mijn lepralijdende aidsjodige oom al 3/4 jaar zoek in zijn vaderland Senegal. Dus als je het zo bekijkt ben ik ook zo zwart als het wezen kan en moet ik meer bananen eten in mijn leven en vind ik het niet leuk dat hier veel discriminatie is.
I had a dream...   |
|
|
| Miss Proximus |
hahaha :D heerlijk :)
!ONEENS
Mensen die nog nooit Nederland uit zijn geweest, en vastroesten met ideeën die nergens op slaan omdat ze te weinig levenservaring hebben moeten EEN STOK IN HUN ANUS :stongue: :stongue:
Zoek nou zelf maar uit aan wie het gericht is :D
Oh en die zogenaamde buitenlanders die zeiken over Nederland zijn idd dom bezig, maar Nederlands kunnen er gewoon zelf ook wat van. Een beter milieu begint bij jezelf??? Offu...is het gras bij de Duitsers en belgen soms groener? Of is de smog beter? :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
hahaha :D heerlijk :)
!ONEENS
Mensen die nog nooit Nederland uit zijn geweest, en vastroesten met ideeën die nergens op slaan omdat ze te weinig levenservaring hebben moeten EEN STOK IN HUN ANUS :stongue: :stongue:
Zoek nou zelf maar uit aan wie het gericht is :D
|
Niet aan mij (goh wat voel ik me aangesproken :p ) de landen waar ik geweest ben :D :
Belgie, Spanje, Oostenrijk, Polen, Frankrijk, Tjeggieje, Luxemburg en als verste Amerika - Orlando Florida :p
(domdomdomdom om te reageren op je post zeg :p ) |
|
|
|
|