return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Politie en de muziek scene :) (pg. 5)
View this Thread in Original format
Kakao
Op "landweggetjes" gebeuren ongelukken zat hoor, genoeg idioten die hun voertuig om een boom heen parkeren. En dat is OOK 1 van de redenen dat ze er staan, om mensen een beetje tegen zich zelf te beschermen (en eventuele medeweggebruikers natuurlijk).
AlFerox
quote:
Originally posted by Blik
een overduidelijke generalisatie inderdaad, maar heb jij een beetje het nieuws gevolgd afgelopen zomer? jongen vermoord, rellen, avondklok ingesteld, groepsvorming verboden etc. en toevallig kwam dit door Antillianen, of je het nu wilt of niet.

Er komen een boel klasgenoten van mij uit Tilburg, zelfs 2 mensen die die vermoorde jongen gekend hebben. En die vertelden al voor de incidenten van afgelopen zomer dat een gedeelte van de Antillianen voor grote problemen zorgden in Tilburg.

dus een absolute onwaarheid zou ik zeker niet willen noemen

hoe je het ook wendt of keert blik, jouw uitspraak is een absolute onwaarheid. in elke mogelijke zin van het woord. daar valt niet onderuit te komen.
wat het mist is nuance, en daarmee draagt het bij aan negatieve beeldvorming wat geenszins helpt het probleem op te lossen!
Blik
quote:
Originally posted by AlFerox
hoe je het ook wendt of keert blik, jouw uitspraak is een absolute onwaarheid. in elke mogelijke zin van het woord. daar valt niet onderuit te komen.
wat het mist is nuance, en daarmee draagt het bij aan negatieve beeldvorming wat geenszins helpt het probleem op te lossen!

ik zeg toch dat het een dikke vette generalisatie was, wat wil je nu nog meer horen?

En wilde je soms beweren dat het geen Antillianen waren die voor de onrust in Tilburg hebben gezorgd afgelopen zomer?
Miss Proximus
heb ff neit alles gelezen, wil graag ff kwijt dat mensen in nederland mazzel hebben met zo'n goed politie systeem.

een mede stagiaire was vorig weekend opgepakt wegens wildplassen. hoppa 500 pesos boete, en reken maar niet dat dat in de grote kas wordt gestopt. (is 50 euro trouwens, maar hier ERG veel geld)
is toch fijner om in NL te wonen, al is er dan veel bureacratie (en wonen er bijna alleen maar ZEIKERDS - getuige deze thread), je weet wel waar je aan toe bent.

over die gabber-rellen...IJsselhallen JP? ;)
AlFerox
quote:
ik zeg toch dat het een dikke vette generalisatie was, wat wil je nu nog meer horen?

ja zo lust ik er nog wel een paar.. :rolleyes:

aan de andere kant zeg je weer dit:

quote:
dus een absolute onwaarheid zou ik zeker niet willen noemen

beetje een laffe manier van stelling nemen zo
SnuggLe
quote:

Go Jukx, go jukx, go jukx! :)
Of moet ik zeggen: Go Alferox, Go Alferox! ;)
Blik
quote:

hoezo is het een absolute onwaarheid dat een groep Antillianen voor onrust zorgt in Tilburg? Dat is een gewoon een feit, in elk mogelijke zin van het woord is dat een FEIT. Hoe je het wend of keert.

kom jij nou maar met feiten waarom het een absolute onwaarheid zou zijn...
SnuggLe
quote:
hoezo is het een absolute onwaarheid dat een groep Antillianen voor onrust zorgt in Tilburg? Dat is een gewoon een feit, in elk mogelijke zin van het woord is dat een FEIT. Hoe je het wend of keert.

kom jij nou maar met feiten waarom het een absolute onwaarheid zou zijn...

....en zo wordt het een welles nietes discussie, die totaal offtopic gaat en niets bijdraagt.....

Mijn stelling is;
De politie kan toch NOOIT iets goed doen!
Teknikol
quote:
Originally posted by SnuggLe

Mijn stelling is;
De politie kan toch NOOIT iets goed doen!

true, ze zijn er en daar is alles mee gezegd:p
Miss Proximus
!ONEENS

volgende stelling: Nederlanders zijn zeikerds :D

SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
!ONEENS

volgende stelling: Nederlanders zijn zeikerds :D

!ONEENS

Vrouwelijke wezens die ergens in Mexico zitten en totaal niet weten waar ze over praten omdat ze een ontzettende doos zijn, en ons hier zomaar achter laten zodat we niet meer gezellig kunnen feesten...MOETEN HUN BEK HOUDEN

:p :D

(k)
Kakao
Mensen die zeiken dat Nederlanders zeikerds zijn ; dat zijn pas zeikerds!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement