|
Tiesto @ Powerzone 13-12 en @ Asta 19-12!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Vrijdag 19.12.03: DJ Tiësto & Misja Helsloot @ The Asta
Vvk-adressen: Ticketservice Nederland, Rhythm Import Den HaagMidtown Records Den Haag, Cyber Records Leiden
Prijs : 20,- euro
Open : 22.00 uur tot 05.00 uur |
|
|
| Acidophilus |
| quote: | Originally posted by Ries'79
Alleen was de allereerste solo niet in de eau, hij had al een solo in de waakzaamheid en een 12 uurs set in de hemkade voor de solo in april 2000. |
Das waar, alleen heette die geen "Tiësto Solo". Magik heeft dus in dat opzicht gelijk. Het was een zwart-wit kaartje met Tiësto gezien vanaf de zijkant. Gelukkig mochten we hem niet houden...:( |
|
|
| Ding Chavez |
| 6 december issie ook nog in de meetriks |
|
|
| eieregooie |
| Ja en 4 December in Versuz samen met MIKE :D |
|
|
| BeeJay |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ja en 4 December in Versuz samen met MIKE :D |
5 december! volgens versuz.be. Als het nou 4 december was geweest, was ik er naar toe geweest. 5 december is het sinterklaas vieren met schoonfamilie ;)
En, heb in 13 en 19 een gala... :( had graag Tiesto nog een keer live gezien! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by BeeJay
5 december! volgens versuz.be. Als het nou 4 december was geweest, was ik er naar toe geweest. 5 december is het sinterklaas vieren met schoonfamilie ;) |
Sorry, dat bedoel ik... Sinterklaas kan de boom in wat mij betreft :D |
|
|
| BeeJay |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Sorry, dat bedoel ik... Sinterklaas kan de boom in wat mij betreft :D |
hahaha, ik denk alleen dat ik de boom in kan als ik niet kom voor een DJtje ;) Vriendin houdt niet echt van trance ;) Meer Acda en de Munnik enzow :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Kaartje voor de Asta is binnen, via de ticketservices issie € 18,20. |
|
|
| MaGiK54 |
Vrijdag 19 december 2003 presenteert ASTA de nummer 1 DJ van de wereld 'Tiësto'. Bekroond met deze titel voor het tweede opeenvolgende jaar is Tiësto zonder meer de meest succesvolle Nederlandse DJ aller tijde. ASTA is meer dan trots om deze 'DJ popster' aan het ASTA publiek te mogen presenteren. Tiësto wordt deze avond bijgestaan door Montana en Misja Helsloot. Misja Helsloot zal voor de tweede keer zijn opwachting maken in de ASTA. Eerder trad Misja Helsloot op samen met de Engelse formatie 'Chicane'.
De voorverkoop van het evenement is reeds gestart via Ticketservice Nederland, te vinden bij alle grote postkantoren, alsmede 33 GWK stationskantoren en 12 grotere VVV kantoren. Kaarten zijn daarnaast te verkrijgen bij ASTA, Midtown Records en Rhythm Import in Den Haag en Cyber Records in Leiden, deze filialen starten op 21 november met de voorverkoop. Kaarten kosten 15 euro in de voorverkoop. Ook zal er een beperkt aantal VIP tickets worden verkocht voor 60 euro per stuk. Gratis champagne gedurende de gehele nacht en exclusieve toegang tot het VIP balkon van ASTA (+ vip toiletfaciliteiten!) zijn hierbij inbegrepen. Deze kaarten kunnen uitsluitend telefonisch gereserveerd worden bij ASTA op nummer 070 3644 222. De deuren van ASTA openen om 22.00 uur en sluiten naar verwachting de volgende ochtend rond 05.00 uur.
Dus Montana komt ook gezellig mee. |
|
|
| Dj Lex |
Jezus en December was al zo druk :S
Dag voor IC ook nog eens :S |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Jezus en December was al zo druk :S
Dag voor IC ook nog eens :S |
ja lijkt mij eigenlijk wel een érg goed plan! :) dus voor de 19de maar weer kaarten gaan halen Lex? :cool: :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ja lijkt mij eigenlijk wel een érg goed plan! :) dus voor de 19de maar weer kaarten gaan halen Lex? :cool: :) |
Tsja zal wel moeten he ;)
Dit is toch wel een erg lekker feestje op het eerste gezicht. Misja Montana en Tiesto :tongue3 |
|
|
|
|