|
Tiesto @ Powerzone 13-12 en @ Asta 19-12!! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
Zo, het begon allemaal perfect! :) We waren al rond half 11 binnen, Misja die Portishead - Roads draaide en Christian Cambas - It Scares Me! :crazy: en meteen al Magik54 ontmoet. Het was nog lekker rustig in de Asta. Dus ook al snel weer Tim/Ahp2002 ontmoet! altijd tof met die gozer! :cool:
Nou langzaam begon de Asta vol te stromen en Misja draaide intussen Limp Bizkit - Behind Blue Eyes en een Eminem track :) Vervolgens voerde hij de snelheid wat op en werkte naar zijn hoogtepunt voor mij toe=> Fallen (Gabriel & Dresden Remix)! oeoe wat blijft dat toch een beauty zeg! heel de zaal gelijk los! :crazy:
Toen stond ik ineens naast Ries79 te springen! tof je ontmoet te hebben! :cool:
En toen begon het, tegen het einde van zijn set werd het dus rete druk op de dansvloer en zijn we boven even gaan chillen. Intussen gekke Frans natuurlijk alweer ontmoet! :)
Toen kwam ik Misja op de gang tegen en even van alles en nog wat aan hem gevraagd natuurlijk ;) Hij had de set ook opgenomen vertelde hij maar hij wilde hem eerst nog even thuis terug luisteren omdat hij wel een paar foutjes gemaakt had zei die. Verder had hij het onwijs naar zijn zin gehad want hij voelde zich van te voren niet zo lekker maar achter de draaitafels was dat snel verdwenen gelukkig! :cool:
Het werd dus inmiddels steeds drukker in de Asta en er was geen houden meer aan. Ben tijdens Tiësto zijn set weer de zaal ingelopen alwaar het echt té druk was, Enrico nog ontmoet die dit kan beamen! wat een drukte! :eek: Echt jammer want Tiësto draaide heerlijke nummers! Een tune die ik nog niet kende gevolgd door Fallen en Mark Otten's Tranquility! woeii! :cool:
Tsja toen na een uurtje maar gegaan want het was gewoon te druk en het was wel mooi geweest. Jammer, maar toch een (vooral in het begin) leuke avond gehad.
Hopen dat het op de volgende Invited niet zo stampens vol zal worden! dan wordt dat weer een prachtfeest! :eyespop: :eek: :eyes: :cool: :)
Samengevat; Misja Helsloot die de show stal en een leuke, maar té drukke partynacht!
| quote: | Originally posted by ahp2002
heeft iemand trouwens ook die kerel gezien van meer dan 2 meter 10 ofzo? wat is die gast lang zeg! We hadden hem al omgedoopt in "meeting point" :p |
ja! ik ken hem ook. Heb hem voor het eerst in de ontmoet, en vervolgens op veel feestjes, erg aardige gast en hij werkt nu af en toen in de Asta. Zo ook gisterenavond, hij moest optreden wanneer het "fout" zou gaan met people, soort van ehbo-man dus! :) |
|
|
| franzelare |
| leuk verhaaltje rare springaap! maar mij gek noemen, hoe durf je :whip: |
|
|
| moogwai |
Nice reports! Echt kut zeg die drukte/hitte :whip:
Ik ben blij dat ik niet ben gegaan, want daar heb ik echt een gruwelijke hekel aan... maar goed dit is bij Tiesto voortaan altijd jammergenoeg :( |
|
|
| Shadow |
Het was op zich wel een leuk avondje, maar inderdaad veel en veels te druk en tiesto draaide een beetje te hard voor mij, te weinig lekkere trancers gehoord. Maar ja, het kan niet altijd feest zijn. Montana's muziek is al helemaal niks voor mij. Ik heb me nog het best vermaakt bij Misha Helsloot, hij draaide echt een paar heerlijke nummers, vooral Theme from the Rock was zo tof. Dat is volgens mij wel een van zijn favorietje plaatjes, heb hem van de zomer een paar keer gezien en toen draaide hij telkens dat nummer.
Ik had ook nog even een vraagje. Op een gegeven moment draaide hij een remix van Evanescene - Fallen. Die mix was echt super. Weet iemand welke mix dat was? Ik kan hem nergens vinden. Die van Sarah Mcclacan die hij draaide heeft toevallig dezelfde naam, maar dat is weer een ander nummer. |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by Shadow
Het was op zich wel een leuk avondje, maar inderdaad veel en veels te druk en tiesto draaide een beetje te hard voor mij, te weinig lekkere trancers gehoord. Maar ja, het kan niet altijd feest zijn. Montana's muziek is al helemaal niks voor mij. Ik heb me nog het best vermaakt bij Misha Helsloot, hij draaide echt een paar heerlijke nummers, vooral Theme from the Rock was zo tof. Dat is volgens mij wel een van zijn favorietje plaatjes, heb hem van de zomer een paar keer gezien en toen draaide hij telkens dat nummer.
Ik had ook nog even een vraagje. Op een gegeven moment draaide hij een remix van Evanescene - Fallen. Die mix was echt super. Weet iemand welke mix dat was? Ik kan hem nergens vinden. Die van Sarah Mcclacan die hij draaide heeft toevallig dezelfde naam, maar dat is weer een ander nummer. |
Gabriel & Dresden Remixes :D |
|
|
| Shadow |
| dus het is Evanescene - Fallen (G&D remix)?? Kan dat nummer nergens vinden, ook niet op de hub. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Shadow
dus het is Evanescene - Fallen (G&D remix)?? Kan dat nummer nergens vinden, ook niet op de hub. |
Op ASOT 117 part 3 staatie, nummertje heet Hello. Fallen heet de het album van Evanescence. Hieronder is de tracklisting van ASOT 117 part 3, zeer vermakelijk uurtje muziek.
23:00 - 00:00-> Gabriel & Dresden Interview + Special "Bootleg" Hour
1. Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Chill Out Remix)
2. Layo & Bushwacka - Let The Good Times Roll (Josh Gabriel
Unauthorized Dub)
3. Gabriel & Dresden - Acid Elliot
4. Depeche Mode - Here Is The House (Gabriel & Dresden Bootleg)
5. Evanescence - Hello (Gabriel & Dresden Bootleg)
6. Gabriel & Dresden - Serendipity vs Coldplay - Clocks (Gabriel &
Dresden Bootleg) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Shadow
Ik had ook nog even een vraagje. Op een gegeven moment draaide hij een remix van Evanescene - Fallen. Die mix was echt super. Weet iemand welke mix dat was? Ik kan hem nergens vinden. Die van Sarah Mcclacan die hij draaide heeft toevallig dezelfde naam, maar dat is weer een ander nummer. |
Nee Misja draaide 100% zeker niet de Gabriel & Dresden remix maar je zoekt deze=>
Evanescence - Hello (Tom Novak Bootleg Mix) ;) :cool: |
|
|
| Shadow |
| nee, hello was het ook niet, dat is weer een ander nummer. Ik heb echter zelf een fout gemaakt met de naam. De mp3 die ik hier op mijn computer heb staan van de orginele track van evanescene is fallen. Maar dat moet 'my immortal' zijn. Het gaat dus om een remix van "my immortal". Iemand?? |
|
|
| emmabiatch |
Ik vond Misja echt wel goed.
Het was de eerste keer dat ik hem live aan het werk zag en hij draaide echt lekker, werd helemaal gek toen hij fallen' draaide, deed me denken aan armin solo twee weken geleden (good memories :stongue: )
ik stond de hele tijd vooraan te dansen maar het werd steeds drukker en drukker, toen Tiësto opkwam werd ik langs alle kanten verpletterd, écht niet meer gezellig!!! Ik versta het echt niet, je gaat toch naar een feest om te dansen en niet om iedereen plat te duwen :nervous:
ik vond het echt verschrikkelijk en ben dan naar achter gegaan (waar het ook nog redelijk druk was!).... daar kon ik gelukkig wat dansen o.a. op de mooie remix van traffic van Montana....
Uiteindelijk hield ik het echt niet vol met al dat gestamp en ben ik doorgegaan, de avond had echt veel beter geweest moesten de mensen zich daar wta
wat normaler gedragen hebben en gewoon rustig zouden dansen zoals het hoort ... (een feest hangt dus ook af van de partypepeople!)
wel leuk om franzzzzz weer gezien te hebben ;) |
|
|
| Shadow |
Weet niemand welke remix van "my immortal" het is??? Kan er echt nergens iets over vinden. Misschien een hele nieuwe produktie?
| quote: | Originally posted by Shadow
nee, hello was het ook niet, dat is weer een ander nummer. Ik heb echter zelf een fout gemaakt met de naam. De mp3 die ik hier op mijn computer heb staan van de orginele track van evanescene is fallen. Maar dat moet 'my immortal' zijn. Het gaat dus om een remix van "my immortal". Iemand?? |
|
|
|
| Shadow |
Weet niemand welke remix van "my immortal" het is??? Kan er echt nergens iets over vinden. Misschien een hele nieuwe produktie?
Kan iemand misschien nog wat nummers opnoemen die Tiesto op het eind draaide? Wij zijn iets vroeger naar huis gegaan, volgens mij hoorde ik Firewall - Sincere toen we in de hal stonden? Welke platen heeft hij daarna nog gedraaid? Toevallig Magic Journey? Twee weken geleden in de Matrixx eindigde hij daarmee, met een heel mooi klassiek einde. Vroeg me af of hij dat dit keer ook deed.
| quote: | Originally posted by Shadow
nee, hello was het ook niet, dat is weer een ander nummer. Ik heb echter zelf een fout gemaakt met de naam. De mp3 die ik hier op mijn computer heb staan van de orginele track van evanescene is fallen. Maar dat moet 'my immortal' zijn. Het gaat dus om een remix van "my immortal". Iemand?? |
|
|
|
|
|