|
Tiesto @ Powerzone 13-12 en @ Asta 19-12!! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tiesto is leuk, maar dan moet je de ruimte hebben.
|
Tis echt frusti als je wilt springnichten en je komt niet vooruit.
| quote: |
Maarja, de sfeer van de eerste serie solo's krijg je nooit meer , snik snik.
|
Ik ga meehuilen met je :( Vroegaaaaaaah toen de bierkratje nog geel waren, was alles veel mooier en beter :toothless |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Asperge
Ach k zou t wel leuk vinden als Tijs een vinyltje signeert, maar tijdens een set zeiken om een handtekening is idd sneu. |
Van het Tiesto-forum, wederom een TMF-kiddo blij:
And at a certain moment, it was a little bit less crowded than before and I decided to get closer to DJ booth. His interaction with the crowd was marvelous IMO. I saw Tijs signing people's tickets and I thought, he has to sign mine as well, because at Innercity that's impossible. And the unexpected happend: he signed my ticket!!!! I was so happy, it made my night almost complete. But after an hour, when he started to shake people's hands, I stepped closer to the DJ booth. And then, I reached my hand to his and he shaked my hand!!!! OMG!!! This made my whole night complete!!!!! Tijs you are the best!!!
:rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik ga meehuilen met je :( Vroegaaaaaaah toen de bierkratje nog geel waren, was alles veel mooier en beter :toothless |
Toen de snorkels nog op tv waren :)
Maareh...een kratje grolsch is bij mijn weten nooit geel geweest, maar groen of grijs! :D
En met die tmfkiddo's: PFFFFFFFFFFFFFF! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En met die tmfkiddo's: PFFFFFFFFFFFFFF! |
En op zich intresseren mij die TMF-kiddos me niet, ik gun idereen zijn plezier, maar handtekeningenjagen en bedelend voor de dj-booth staan past gewoon niet in een volwassen club.
(ok ok ok geef toe, Tiesto heeft zijn handtekening op me reet getatoeëerd :toothless ) |
|
|
| TranceFool |
Eigenlijk zou je als organisatie zijnde daar gewoon een verbod op moeten zetten. Dringen bij de DJ Booth en als een gek om handtekeningen gaan vragen als een DJ bezig is......Hoppeta TOT ZIENS, weg ermee!
Op Invited vond ik dit ook echt zo frustrerend :whip: |
|
|
| Ries'79 |
Ik ben het helemaal eens met de reports en reacties! De sfeer van vroegere tiesto sets krijg je nooit meer terug! Heeft niets met de draaikunsten van de beste man te maken maar meer met de populariteit! Jammer, wat me eigenlijk is opgevallen is dat gister er niet eens het stereo type tmf publiek was. Gewoon volwassen publiek, maar toch tmf taferelen. Ben dus ook niet te lang gebleven na een uurtje tiesto had ik het helaas helemaal gehad!
Monatana vond ik relex draaien, vooral die vreemde intro bij nalin & kane beachbal (wat een klassieker) vond ik een topper!
Was leuk om party hardy! gezien te hebben!
Fijn weekend, voor degene die naar innercity gaan veel plezier!
Ries |
|
|
|
|