|
Tiesto @ Powerzone 13-12 en @ Asta 19-12!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Ik heb er 2 voor je..normale prijs, maar dan moet je ze wel alletwee nemen :p
Laat maar ff weten of je interesse hebt!
Grtz,
Sander |
Arlette nog steeds ziek? :D
Of zijn ze neit van jezelf?
Btw, als je ze aan de deur verkoopt kan je de dubbele prijs krijgen :D |
|
|
| Magic83 |
| He bedankt SnuggLe beetje zorgen dat ik geen kaartjes krijg he ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Magic83
He bedankt SnuggLe beetje zorgen dat ik geen kaartjes krijg he ;) |
Rustig maar joh, zal wel meevallen :D |
|
|
| Partyhardy! |
Wij gaan er met zijn allen al lekker vroeg heen! :cool:
2 voordelen;
1. Misja Helsloot draait! :crazy:
2. hopenlijk niet zo lang in de rij staan :)
Wordt weer knallen! woei! :toocool: |
|
|
| Magic83 |
| hmmm ziet er naar uit dat ik in m'n eentje ga komen... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Wij gaan er met zijn allen al lekker vroeg heen! :cool:
2 voordelen;
1. Misja Helsloot draait! :crazy:
2. hopenlijk niet zo lang in de rij staan :)
Wordt weer knallen! woei! :toocool: |
Goed plan! Ik rijd zowiezo, want wil weer vroeg thuis zijn. Als me verstandskies het maar houdt :nervous: |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Goed plan! Ik rijd zowiezo, want wil weer vroeg thuis zijn. Als me verstandskies het maar houdt :nervous: |
haha moet je verstandkies eruit? Maak je geen zorgen, heb dit jaar ook mn verstandkies laten trekken en toen de hele nacht in de Asta lopen springen bij Armin album presentatie. Als het bloeden gestelpt is enigszins, voel je er niets meer van.
toepasselijke smiley :toothless |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by ahp2002
haha moet je verstandkies eruit? Maak je geen zorgen, heb dit jaar ook mn verstandkies laten trekken en toen de hele nacht in de Asta lopen springen bij Armin album presentatie. Als het bloeden gestelpt is enigszins, voel je er niets meer van.
toepasselijke smiley :toothless |
Nee hij hoeft er nog niet uit, maar sinds gister gaat ht steeds meer irriteren en pijn doen. Hoop dat ik tot zondagochtend overleef en dan mag hij wat mij btreft barsten :toothless |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Nee hij hoeft er nog niet uit, maar sinds gister gaat ht steeds meer irriteren en pijn doen. Hoop dat ik tot zondagochtend overleef en dan mag hij wat mij btreft barsten :toothless |
Gewoon wat meer pillen slikken :) ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| Zo nog één nachie slapen en een errug kort daggie werken en dan om 10 uur voor de Asta staan. Al weer bijna 3 maanden geleden dat ik Tijske heb gezien, dus heb er aardig wat zin in. |
|
|
|
|