|
Tiesto @ Powerzone 13-12 en @ Asta 19-12!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| total woot |
| quote: | originally posted by Dj Lex
Tsja zal wel moeten he
Dit is toch wel een erg lekker feestje op het eerste gezicht. Misja Montana en Tiesto
|
zal idd weer moeten :D
2 Tijs08, kan ik dan bij jou crashen? (blijf niet heen en weer reizen :D)
Grtz |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by total woot
zal idd weer moeten :D
2 Tijs08, kan ik dan bij jou crashen? (blijf niet heen en weer reizen :D)
Grtz |
offcorso broh! :cool:
En ik vind dit dus echt wel HET alternatief van Innercity.. geef mij maar een lekkere kleine club met sfeer en alleen maar goede djs, ipv die kille RAI met mostly sensation zoekende mensen ;)
Morgen gelijk kaarten halen denk ik :thepirate |
|
|
| Ries'79 |
| GA vandaag ook maar ff twee kaarten halen! Tiesto @ asta RockS! |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by tijs08
En ik vind dit dus echt wel HET alternatief van Innercity.. geef mij maar een lekkere kleine club met sfeer en alleen maar goede djs, ipv die kille RAI met mostly sensation zoekende mensen ;)
|
Tering Tijs!! :haha: :haha: Ik ben dat dus!! :D:D |
|
|
| Partyhardy! |
| zo mijn kaartje voor 19 december is in het pocket! :cool: partyyyy! :tongue3 |
|
|
| M_Peror |
| Hmmm deze gaat denk ik ook op mijn agenda... niet in de laatste plaats voor Misja Helsloot! Was er bij toen hij draaide die avond met Chicane en was daar zekers over te spreken :D... alles bij elkaar moet dit dus wel een top-avond worden! |
|
|
| Partyhardy! |
Tiesto in the ASTA
22-11-2003
Misja to play with No. 1
Friday the 19th of December Misja will play together with Tiesto at the ASTA in The Hague. Both Tiesto and Misja will perform a 3 hour set. Misja starts at 22:00 and will give the desks to Montana, who will give the desks to Tiesto at 02:00.
Dus Misja en Tiësto beide 3 uur! :crazy: Beter! :cool: |
|
|
| Dj Lex |
Denk eerder Misja en Montana 2 uur en Tiesto 3 uur.
Kaartje in de pocket! |
|
|
| Donna |
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...
/me gaat in beraad met de rest van me;) |
|
|
| MaGiK54 |
| Tis volgens de Asta site inmiddels uitverkocht. |
|
|
| eieregooie |
| Asta is idd uitverkocht... |
|
|
|
|