return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
הערכת מצב
View this Thread in Original format
Sniper
טוב כמו שאתם יודעים התגייסתי לפני כ3 חודשים ככה
קיצר עברתי טירונות ובסופו של דבר שיבצו אותי בחיל הקשר.
קורס של טכנאי קשר טקטי, בכל אופן הקורס נערך בטכני (בסיס של חיל האויר)

לא יודע למה
חחח

קיצרר הקורס עצמו קשה רצח, זה שילוב של
חשמל, תקבלית, תקשורת, ופיזקה ביחד

ולי אין מושג בגרוש בכל אחד מין המיקצועות האלה אז כמה שאני מנסה ללמוד אני לא מצליח ואני ניכשל ברוב המיבחנים, עכשיו הקטע הוא שהמפקד שלי רוצה להעלות אותי למישפט ביגלל שהוא טוען שאני לא משקיע ואני מזלזל

אז ביום ראשון ככל הניראה אני עולה למישפט נקווה שיהיה טוב
למרות שאני מאודדדדדדדדדד רוצה לעוף מהקורס הזה
וכניראה זה מה שיהיה בסופו של דבר לאחר מישפט אחד..


ועוד שאלה קטנה לכל הפזמ"ניקים

על איזה סעיפים הכי קל להוריד פורפיל
??
אני עם פרופיל 82 על פלטפוס ואני רוצה להוריד ל64

מישהו במיקרה יכול לעזור לי??
אני חייב להוריד פורפיל כמה שיותר מהר..

תודה מראש:]
itamarsan
טוב אחי בהלעת או הורדת פרופילך אני ל יכול לעזור לך מה שאני כן יודע זה שאתה יכול להוריד פרופיל די בקלות כמו שחבר שלי עשה השאלה היא זה עם זה סעיף או שזה סתם לא מייחסים לזה חשיבות כול כך הכול תלוי
ובקשר לקורס דווקא ניראה לי אחלה קורס ותנסה להשקיע זה יעזור לך בעתיד גבר למה לא תנסה ותראה לאן זה הולך......
תיהיה אופטימי
Sniper
בא נגיד שאני כבר מנסה משהו כמו 3 4 שבועות..

וזה ממש ממשעמם אותי... ומגעיל ויותר מידי
והכי חשוב זה שיש לי גם ככה בעיות למידה, שמע זה 12 - 14 שעות למידה ביום.. המוח שלי מתחרפן כבר.. ת'לא יודע עם איזה כאבי ראש אני יוצא מהכיתה..


והכי חשוב זה שלאחר הקורס ההצבות הן בגדודים עם יציאות של
11:3

ואני לא מטורף!!!!!!!!!
אני לחוץ בית
חחח
hazzard
יש לי עצה בשבילך אם אתה רוצה לצאת על פרופיל 21 ובכלל להשתחרר לך
שים נייר כסף על הראש לך למפקד שלך ושאל אותו אם הוא רוצה לעשן נרגילה
על זה מאה אחוז ישחררו אותך;)
deluxe
גם לי יש רעיון
קח דף וצייר עליו שמש אחרי לך עם הציור למפקד תביא לו את הדף ותגיד שאתה לא מוכן לחזור לקורס עד שהשמש שוקעת...
:D :D :D :D :D :D :D :D :D
Segev
quote:
Originally posted by hazzard
יש לי עצה בשבילך אם אתה רוצה לצאת על פרופיל 21 ובכלל להשתחרר לך
שים נייר כסף על הראש לך למפקד שלך ושאל אותו אם הוא רוצה לעשן נרגילה
על זה מאה אחוז ישחררו אותך;)


ואל תשכח לשים צינור בפה..
hazzard
חחחחחחחחחחחח בואנה אתם קרועים....:haha: :haha:
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by hazzard
יש לי עצה בשבילך אם אתה רוצה לצאת על פרופיל 21 ובכלל להשתחרר לך
שים נייר כסף על הראש לך למפקד שלך ושאל אותו אם הוא רוצה לעשן נרגילה
על זה מאה אחוז ישחררו אותך;)


על זה 100 אחוז ישימו אותו בכלבוש + הורדת פרופיל אם הוא מפסיד במשפט


quote:
Originally posted by delux
גם לי יש רעיון
קח דף וצייר עליו שמש אחרי לך עם הציור למפקד תביא לו את הדף ותגיד שאתה לא מוכן לחזור לקורס עד שהשמש שוקעת...


חחחח אהבתי :)
Rising
בעעעע..... :o

מקווה בשבילך אחי שתצא מזה ותמצא בית זונות :)
KrazyDJs
אללה אחי מקווה שתצא מהחרא הזה בקרוב...
ושיעבור המשפט כמו שצריך..

Hell_Copter
שיהיה בהצלחה במשפט אחי
ועזוב אותך... לך לקבן ותזיין לו את השכל על כל הבעיות לימוד שלך כדי לעוף מהקורס הזה
Eitan E
תגיד לומדים איתך אנשים שסיימו רק יב'
?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement