|
מהיר ועצבני בישראל?
|
View this Thread in Original format
| s0undw4v3 |
טוב... שלשום הייתי בגרנד קניון (קניון בחיפה עיר מגורי)... ירדתי עם האוטו כרגיל לחניון -3, כי שם הכי פנוי ויש שם כל מיני אימפרזות משופרות וזה...
אני בא עם ידידה שלי ואני מת להשתין אז נסעתי בטיל למצוא חניה... המקום נראה מלא לגמרי משום מה
קיצר מצאתי מקום, נכנסתי ממש מהר ופתאום אני קולט מול העיניים שלי
Honda S-2000
פשוט עמדתי לידה כמעט השתנתי במכנסיים!@$!@$ איזה פאקינג מכונית יפההההה!! ושלא נדבר שהיא הופיעה במהיר ועצבני 1 ו-2...
היום עשיתי רונדלים איפושהו ופתאום אני רואה את ההונדה שוב... ובחורה נוהגת בה@$!@!@%! :whip: :whip: :whip: :whip:
ואתמול ראיתי איזה ערסים שלקחו מיצובישי סופר לנסר 94 רגילה כזאת והפכו אותה למשהו מדהים! צהובה עם הנמכות, נאון כחול, שני אגזוזים ועוד נאונים סגולים בפנים... אם אני אמצא אותם שוב אני אביא תמונה.
על החלון הקידמי כתבו
The Fast And The Furious
ושמעתי על עוד כמה מכוניות עם הכתובית הזאת שחברים שלי ראו.
מה הולך פה בארץ :eyes: |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
מה הולך פה בארץ :eyes: |
פלצנות
אתה נוסע בטירה וראוה פתאום מול העיניים
Subaro DL 1984
עם שמלים מהסרט וציורים של אש בצדדים
האוטו בקושי לוקח עליה
מוזר, הנוער של היום |
|
|
| NyKoN |
חחחח
זה ישן אחי
בטח לא התעדכנת בעשרות ט'רדים שהיו על הנושא בכמה חודשים האחרונים בפורום |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by NyKoN
חחחח
זה ישן אחי
בטח לא התעדכנת בעשרות ט'רדים שהיו על הנושא בכמה חודשים האחרונים בפורום |
? אל מי אתה מדבר |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Ariels
? אל מי אתה מדבר |
לבחור מחיפה |
|
|
| Ariels |
| סבבה עכשיו אני יכול ללכת לישון בשקט |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
סבבה עכשיו אני יכול ללכת לישון בשקט |
לילה טוב אחי!! :)
ידוע כל הדברים האלה
אני אישית מת לראות כבר 307 סי סי
הגיעה כבר לארץ!!
יש לי חבר רוצה להביא אותה במקום ה 206 אקס אס שלו |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לילה טוב אחי!! :)
|
זה ביטוי, רועי, ביטוי |
|
|
| s0undw4v3 |
אין לי מושג למה פתחתי ט'רד בנושא
פשוט בא היה לי להגיד משהו
וראיתי את הדיבורים שלכם (ובמיוחד של קוסמיקפייר על השתי הונדות המשופרות) אבל לראות דבר כזה (וראיתי מכוניות בחיים שלי) זה מגניב לאללה :toothless
לילה טוב :crazy: |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
מה הולך פה בארץ :eyes: |
הגיע הזמן!! לכולם יש פג'ו או סובארו במדינה הזאת |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
הגיע הזמן!! לכולם יש פג'ו או סובארו במדינה הזאת |
אם היה לך רשיון אולי זה היה פותח לך את העיניים קצת
המכונית שאתה הכי רואה בארץ זה מאזדה לאנטיס 323!!
זה כבר לא שנת 92 שלכולם יש סובארו די אל...
עוד מכונית שרואים המון זה גולף בסך הכל... לכל סוגיה... |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
אני בא עם ידידה שלי ואני מת להשתין אז נסעתי בטיל למצוא חניה... המקום נראה מלא לגמרי משום מה
|
אחי...איך לא היה חניה בגרנד??
יש שם איזה 5-6 קומות של חניה...שאתה יכול לשכוח בקלות איפה שמת את האוטו...
:crazy: :crazy: |
|
|
|
|