|
Nieuwe mods: Eieregooie en Magik?
|
View this Thread in Original format
| Cosmic |
In deze draad kan men zich beschikbaar stellen als nieuwe mod. Eieregooie en Magik54 hebben al aangegeven deze taak op zich te willen nemen.
Na afloop komt er dan een poll, of er moet in deze draad al unaniem blijken dat deze heren het worden.
Dus barst maar los. Ei en Magik hebben mijn stem iig. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Dus barst maar los. Ei en Magik hebben mijn stem iig. |
me 2. |
|
|
| eieregooie |
| Magik54 om precies te zijn :) |
|
|
| basd |
| Ik ben het er ook mee eens.. Hebben we bovendien een nachtelijke moddereter :) Kan die Sjinees 's nachts ook een beetje in de gaten gehouden worden.. |
|
|
| Fkwebeman |
Ik vind Eieregooie en Magik54 ook goede kandidaten..
ik denk dat ze zo langzamerhand wel weten hoe het hier aan toe gaat en zullen naar mijn idee ook altijd een goede afweging maken..
hoewel het nou niet echt vaak nodig is geweest hier.. |
|
|
| Freezel |
| Van mij mogen ze ook mod worden :) |
|
|
| raoel |
| Van mij ook zoals ik al in die andere topic liet weten. |
|
|
| Blik |
| mijn stem hebben ze ook |
|
|
| Asperge |
| Ik ben het er ook mee eens:) |
|
|
| Subsonik |
| Ei moet het zowiezo worden, magik54 ook wel een goeie lijkt mij, maar ik denk dat JP beter zou zijn |
|
|
| sndh |
| ze hebben ook mijn stem :) |
|
|
| arj1o1 |
| ik zie geen probleem |
|
|
|
|