return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Nieuwe mods: Eieregooie en Magik?
View this Thread in Original format
Cosmic
In deze draad kan men zich beschikbaar stellen als nieuwe mod. Eieregooie en Magik54 hebben al aangegeven deze taak op zich te willen nemen.

Na afloop komt er dan een poll, of er moet in deze draad al unaniem blijken dat deze heren het worden.

Dus barst maar los. Ei en Magik hebben mijn stem iig.
basvh
quote:
Originally posted by Cosmic

Dus barst maar los. Ei en Magik hebben mijn stem iig.


me 2.
eieregooie
Magik54 om precies te zijn :)
basd
Ik ben het er ook mee eens.. Hebben we bovendien een nachtelijke moddereter :) Kan die Sjinees 's nachts ook een beetje in de gaten gehouden worden..
Fkwebeman
Ik vind Eieregooie en Magik54 ook goede kandidaten..

ik denk dat ze zo langzamerhand wel weten hoe het hier aan toe gaat en zullen naar mijn idee ook altijd een goede afweging maken..
hoewel het nou niet echt vaak nodig is geweest hier..
Freezel
Van mij mogen ze ook mod worden :)
raoel
Van mij ook zoals ik al in die andere topic liet weten.
Blik
mijn stem hebben ze ook
Asperge
Ik ben het er ook mee eens:)
Subsonik
Ei moet het zowiezo worden, magik54 ook wel een goeie lijkt mij, maar ik denk dat JP beter zou zijn

sndh
ze hebben ook mijn stem :)
arj1o1
ik zie geen probleem
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement