|
PVD på P3 Live Ikväll 21:03
|
View this Thread in Original format
| el_vez |
onsdag 12 november
PAUL VAN DYK
P3 LIVE Berns, Stockholm 2003-09-23.
läser inte forumet så ofta så detta kanske är redundant info...
edit: jag tänkte rippa... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by el_vez
onsdag 12 november
PAUL VAN DYK
P3 LIVE Berns, Stockholm 2003-09-23.
läser inte forumet så ofta så detta kanske är redundant info...
edit: jag tänkte rippa... |
Fan de låter ju underbart... Livesettet från SMC på Berns, såg ju att P3 hade inspelningsutrustning backstage så jag funderade på när dom skulle släppa det hela :D Men nu e de dags uppenbarligen...
Få gärna med försnacket inför settet, kan va kul att höra på också... |
|
|
| Kongo_kim |
| självklart kommer man lyssna och ingen Champions League som stör heller. |
|
|
| jofawe |
| Jag kommer rippa... garanterat! |
|
|
| zamson |
| naaaajs...kommer få feta minnen :) |
|
|
| swe_Trancer |
fan va nice...va nån av er där? isåfall, var det mycket folk? jag menar lixom, det var på en vardag, kan ju inte vart så många. PvD kanske blev lessen:(
:p |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
fan va nice...va nån av er där? isåfall, var det mycket folk? jag menar lixom, det var på en vardag, kan ju inte vart så många. PvD kanske blev lessen:(
:p |
Spelar nog ingen roll om det är vardag när det är PvD himself som lirar :)
Steve, mind & co var väl där har jag för mig.. (?) |
|
|
| mindshooter |
det var fullkommligt smockfullt! Underbar stämning och sjuuuukt med drag!!! bland det bästa jag vart på :)
PvD var nog nöjd ska ni se....
tack som fan till er som rippar detta!! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
det var fullkommligt smockfullt! Underbar stämning och sjuuuukt med drag!!! bland det bästa jag vart på :)
PvD var nog nöjd ska ni se.... |
Håller med det var helt underbart... man såg inte publiken utan man såg en kockande kittel som lät som en skenande flok tjurar...
Har ju faktiskt en hel del film från detta ! Och i och med ljudupptagningarna som sänds så kan jag göra en najs film med bra ljud á la TE10 eller nåt... |
|
|
| ScuL |
| värför finns det ingen SR-P3 på satelliten :whip: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
värför finns det ingen SR-P3 på satelliten :whip: |
Du får nöja dig med http://www.sr.se/p3 :gsmile: |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by el_vez
edit: jag tänkte rippa... |
Upploada den gärna på Stefans ftp ! |
|
|
|
|