return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
אלונה חזרה!#$@#$
View this Thread in Original format
Tarantula
טוב שמתי לב שאנשים קצת מתחילים לשכוח אותי...
מה עובר עליכם?@#$
קצת נעלמים ואתם שוכחים בן אדם?
לא יפה :(
מה אני אעשה שהצבא דופק אותי עם יציאות פעם בשבועים...
אבל לא נורא החיים הטובים יתחילו אחרי הקורס:D :D
לכל האלה מהמרכז שם,
95 אחוז
שאני אגיע לקריה עוד שבועים , אחרי הקורס,
אז תחכו לי שם#$@$
:D
...

מה עוד אני אספר לכם, גנבו לי את החיים..
המסגרת הזאת תהרוס אותי בסוף...
שונאת שנותנים לי פקודות.. ואני בכלל לא מבינה מה אני עושה שם

לא אומרת שהצבא זה חרא של דבר...
אבל מה צריך להיות לך אופי מסויים ביותר בשביל שתוכל לחיות עם השיט של הצבא

...
טוב אז רצית שתמליצו לי על כמה דברים טובים, אבל ממש טובים
אני חייבת להתעדכן קצת.. אני מרגישה מנותקת מהעולם
...
אוהבת את כולכם@#$@#
ועל תעזו לשכוח אותי יותר!#$@#$
ראו הוזהרתם@#%:whip: :D
<3 <3 <3 <3
HyPeRSoNiC
סליחה, מי את ;)
סתם צוחקים איתך... חחחחח

אלונוש!!!!
אף אחד לא שכח אותך, ותאמיני לי, אף אחד גם לא ישכח :D
זה כבר טרד "אלונה חזרה" שני או שלישי שיש פה, לא? חפיף....
קיצר, בקשר לזה שאת בקריה, עוד שבועיים בדיוק מתפנים לי החיים קצת מלימודים.... כמה זמן תיהי שם? אפשר לעשות מפגש.....

ובקשר לעידכונים, יש לי שחרורים חדשים וטובים של פסיי..... כמו שאת אוהבת :D
בואי אלי לאיי סי קיו. אני אמלא אותך קצת.......

בכל מקרה, טוב שאת לא שכחת אותנו למרות הצבא והכל, ותמיד טוב לשמוע ממך :)
Sm0keMachine
לקבלת אלונה הפורום ימתח להקשב!
2..3..
הקשב!

לא נורא..
יאללה נשאר לך עוד שבת אחת אחרונה לטחון ואז תצאי יומיות(?) כמו חיילת טובה מהקריה..תראי איזה כיף זה יהיה לסיים את תרומתך לצבא כל יום בשעה 5:30..:)

אבל רגע.. לא צריך להקשיב לטלפון של עראפת גם בלילה?:eek:


אה קבלי כמה המלצות......!

1200 Micrograms - Ecstasy (Dado Remix).mp3
Melicia - Grip
Melicia - Illusion Quest
GMS vs Alien Project - Hyperactive (Earthling vs Bushman Remix).mp3
The good, the bad & the ugly - Mescalito (GMS Remix)
GMS vs D Tek - Los Dorados.mp3

פסיכודלי לפרצוף!:eyes:
תהני ביטצ' ;)
arik
ברוך שובך
תני לי להבין משהו!
את הולכת לשרת בקרייה או רק לעבור שם?
Scorchio
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אני אמלא אותך קצת......
כמו שאת אוהבת


יש משהו שאתה רוצה לספר לנו?
DJ_Yuval
אהלן מה קורה אני יובל
גר ביהוד
אני די חדש אז את בטח לא מכירה
:)
DjChook
חחחחחחח טוב צח


ואלונה, אחרי שגרמתי לך להכנס ולכתוב פה ;)

תסבירי לי משהו, את תשרי בקריה ומה יקרה בסוף כל יום ?

נשארת לישון שם או רכבת הביתה ?
Hell_Copter
מה קורה בייבי?!?!

דווקא שאני מתגייס את באה לקריה אה?
הכל נרשם... אל תדאגי

ברוך שובך (המשוער) לפורום... נראה אם תצליחי לעמוד בזה :wtf:
TinkerbeL
לא שכחו אותך פה...
טוב שחזרת :D
ומה עם הקריה באמת?
גם אני הולכת לשרת שם......

מקווה בשביל רק שאת לא בבור.......
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Scorchio
יש משהו שאתה רוצה לספר לנו?


חחחחחחחח
דפוק


טוב, אלונה, אחרי שיחתינו שיכנעת אותי לכתוב לך פה את השיחרורים.... אז ככה:

1200_Micrograms_-_Heroes_of_the_Imagination-PROPER-2003-MYCEL
Duvdev_-_N.N.-2003-CDT
fractal glider - digital mandala
G-Light_-_Final_Element-2003-UPE
Hujaboy_-_Sonic_Tonic-2003-MYCEL
Parasense_-_Past_Present_Future-2003-MYCEL
Sesto_Sento_-_The_Bright_Side-Retail-PROPER-2003-UPE
Total_Eclipse_-_Update_Files-(Promo)-2003-UPE
VA_-_B_Trance-2CD-2003-MYCEL
wizzy_noise_-_unknown-(promo)-2003-upe
sequipa_-_long_journey-unreleased-ep-2oo3-brpsy
GMS - Twisted-Remixes Twst24-Ep [2003]
The Overlords - Gods Eye On Goa Remixes [Hadshot 2003]
Thujon_-_Unknown_(Promo)-2003-UPE
Beat_Hackers_-_System_Error-2003-MYCEL
Etnoscope_-_Drums_From_The_Dawn_Of_Time-2003-UPE
Loopus_In_Fabula_-_Astrofunk-2003-gEm
Nissimyani_-_Are_You_Free-Promo-2003-HEB
Nomad_-_Mad_Attack-(Promo)-2003-PsyCZ
Protoculture_-_Refractions-Promo-2003-MYCEL
Shpongle_-_The_Remixes-2003-UPE
Space_Buddha_-_Storm_Reaction-2003-UPE
Star-X_-_Prepare_to_Fly-2003-MYCEL
VA_-_Soul_Awakening-2003-MYCEL
Xenomorph_-_Qlippoth-READ_NFO-2003-PsyCZ
Pope_Of_Gegga_-_Living_In_The_Past-2003-UPE

אלה הדיסקים....... ועכשיו טראקים
:D

02-pixel_vs_sub6_-_one_shot_visual_voice_rmx-mycel.mp3
02-va_-_sesto_sento_-_freakshow_gataka_rmx-gem.mp3
02-younger_brother_-_the_finger_gms_rmx-ms.mp3
03-rinkadink_-_ultima_protoculture_rmx-fixed-mycel.mp3
05-bamboo_forest_-_vision-ys.mp3
07-melicia_-_grip-jah.mp3
Astrix and Atomic Pulse - noise freak.mp3
Cosma - Out of Range [Son Kite Remix].mp3
Prodigy - Voodoo People (Eskimo Remix).mp3


אוקיי, הרוב מהרשימה הזאת חדשים. רוב הטראקים לא כ"כ חדשים, וגם יש חלק קטן הדיסקים שהוא לא כזה חדש דנדש....... אבל פשוט עברתי על התיקיה שלי והוספתי את הדברים האחרונים שהורדתי..... ואלה שחשבתי שראוי לציין אותם.......
אם את רוצה עוד שחרורים, לכי ל
psyside
ותכתבי שם
+rls
וזה יתן לך רשימה של הדברים הכי חדשים........

ועוד כמה דברים....... בקשר לדיסק של
1200 mics
יש 2 שחרורים... אחד של
UPE
ואחד של
MYCEL
תורידי את השחרור של
MYCEL
בלבד!! כי השחרור של
UPE
פגום או משהו כזה.......
ובקשר לדיסק של
pope of gegga
הוא יותר פרוגרסיב , דיפ, וטרייבל מאשר פסיי, אבל אני בטוח שאת תאהבי אותו בכל זאת......
תיהני!!!!!!

eXeTik
אשת העכביש בכבודה ובעצמה...
Welcome back!
רק תעשי טובה... בלי החתימות והאווטארים המפחידים שלך ;)
skelz
שובה של האלונה!
ברוכה הבאה :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement