|
sköna citat från forumfolket! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
sorry glorie, men jag garva ihäl mig :p :haha: :haha: |
hahhhaha:D..skönt inlägg dära..."(jag tyckte ju ja höll nere på smilies :/)" ...glorie är hur gullig som helst ibland:p |
|
|
| ScuL |
på #swe-ta (IRC)
| quote: | | irc är ju multiplayer notepad |
|
|
|
| Connector |
| HAHA, multiplayer notepad.... Roligaste jag har hört det här året ;) |
|
|
| MojjMojj |
| quote: | | Turbo Turk vet jag inte vad det är för nåt... kanske en 100 meters sprinterlöpare från Turkiet :) |
Där har vi veckans skönaste :D Steve's groving. :stongue: |
|
|
| dj_hysterix |
Från IRC, när vi pratar om STFU
| quote: |
kommer sluta med att jag säger det i verkligheten
typ mcdonalds... ge mig en cheeseburgare eller stfu |
:D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hade ju min farsa & lillasyster på besök på min födelsedag... Har ju lånat farsans gamle sharp vinylspelare med pitch för att kunna lira dom få vinyler jag har... Så jag lirade en för farsan för att visa att den fungerar än... då säger min lillasyster 7 år följande
| quote: | Sagt av lillasyster Annelie
Du Stefan ! Vad är dom där stora runta svarta sakerna för nåt ???
|
:toothless Det kallas för vinyl skivor eller LP skivor ibland... man kan spela musik med dom precis som med CD :D |
|
|
| ScuL |
montana om PvD videorna: :p
| quote: |
[21:43] script för for an angel video: paul, vi ska åka till nån ö i söderhavet, du ska sitta påå lite platser och sen ska vi filma dig, låter det bra? paul: ok
[21:45] script för we are alive videon: paul, vi ska fixa en stor soffa och ännu större hörlurar till dig, sen ska du sitta på soffan på olika platser, sen ska vi ha nåra andra som latjar runt på soffan, låter det bra paul, paul: ja
|
:D |
|
|
| staz |
haha, laugh at me, men jag säger ofta 'omfg, stfu, ffs, fu, lol, irl'
m.m. på riktigt.. dock anpassar man ju språket efter umgänge ;) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by cviper
|
Elakt... taget ur sitt sammanhang... |
|
|
| staz |
denna var lite rolig :)
(22:57:41) (@SteeVee) det är en del av naturen att gilla stora rattar |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by Aendy
Elakt... taget ur sitt sammanhang... |
Det är ju det roliga med citat ;)
Men om du vill ha den borttagen, säg bara till. |
|
|
|
|