return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
sköna citat från forumfolket! (pg. 2)
View this Thread in Original format
dj_hysterix
quote:
Originally posted by St_Andrew
sorry glorie, men jag garva ihäl mig :p :haha: :haha:


hahhhaha:D..skönt inlägg dära..."(jag tyckte ju ja höll nere på smilies :/)" ...glorie är hur gullig som helst ibland:p
ScuL
på #swe-ta (IRC)

quote:
irc är ju multiplayer notepad
Connector
HAHA, multiplayer notepad.... Roligaste jag har hört det här året ;)
MojjMojj
quote:
Turbo Turk vet jag inte vad det är för nåt... kanske en 100 meters sprinterlöpare från Turkiet :)


Där har vi veckans skönaste :D Steve's groving. :stongue:
dj_hysterix
Från IRC, när vi pratar om STFU

quote:

kommer sluta med att jag säger det i verkligheten
typ mcdonalds... ge mig en cheeseburgare eller stfu


:D
SteveTranz4ever
Hade ju min farsa & lillasyster på besök på min födelsedag... Har ju lånat farsans gamle sharp vinylspelare med pitch för att kunna lira dom få vinyler jag har... Så jag lirade en för farsan för att visa att den fungerar än... då säger min lillasyster 7 år följande

quote:
Sagt av lillasyster Annelie
Du Stefan ! Vad är dom där stora runta svarta sakerna för nåt ???


:toothless Det kallas för vinyl skivor eller LP skivor ibland... man kan spela musik med dom precis som med CD :D
ScuL
montana om PvD videorna: :p

quote:

[21:43] script för for an angel video: paul, vi ska åka till nån ö i söderhavet, du ska sitta påå lite platser och sen ska vi filma dig, låter det bra? paul: ok

[21:45] script för we are alive videon: paul, vi ska fixa en stor soffa och ännu större hörlurar till dig, sen ska du sitta på soffan på olika platser, sen ska vi ha nåra andra som latjar runt på soffan, låter det bra paul, paul: ja

:D
staz
haha, laugh at me, men jag säger ofta 'omfg, stfu, ffs, fu, lol, irl'
m.m. på riktigt.. dock anpassar man ju språket efter umgänge ;)
cviper
quote:
är Dr ALban bra?
Aendy
quote:
Originally posted by cviper


Elakt... taget ur sitt sammanhang...

staz
denna var lite rolig :)

(22:57:41) (@SteeVee) det är en del av naturen att gilla stora rattar
cviper
quote:
Originally posted by Aendy
Elakt... taget ur sitt sammanhang...


Det är ju det roliga med citat ;)

Men om du vill ha den borttagen, säg bara till.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement