return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
sköna citat från forumfolket! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Vizay
dave dresden postade en rätt skön grej i produktionsdelen här på TA i samband med _den här tråden_

quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.

batteries not included.

- dave


e samma som jag har som sig nu också :p
Glorie
Ekstaza på Msn till mig

det är en bonus att du får creds för för stora intervjuer bara antar jag

(2 sekunder efter..)

"creds för för stora"

stamma på msn...det var nytt...


sen på MIKE i sthlm så träffade jag allas vår Jaybee. Jag presenterade honom för min kompis Miriam...

varpå han lutar sig fram och säger (till henne)

"Vad är du för kön?"

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
fast det sista var lite elakt faktiskt :p
St_Andrew
quote:
Originally posted by Glorie
sen på MIKE i sthlm så träffade jag allas vår Jaybee. Jag presenterade honom för min kompis Miriam...

varpå han lutar sig fram och säger (till henne)

"Vad är du för kön?"

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
fast det sista var lite elakt faktiskt :p


:stongue: :stongue:
JayBee
tjaaaa, vad ska man säga? :) ..... jag kunde inte låta bli :)
jofawe
quote:
Originally posted by Glorie
"Vad är du för kön?"


Alltså, det är en befodrad fråga nuförtiden.
Man vet ju aldrig riktigt riktigt...


jag är iofs mer nyfiken på hennes svar ;)
JayBee
quote:
Originally posted by jofawe
Alltså, det är en befodrad fråga nuförtiden.
Man vet ju aldrig riktigt riktigt...


jag är iofs mer nyfiken på hennes svar ;)

jag minns fan inte riktigt helt säkert men jag tror det var något i stil med att hon bara tittade på mig och log :)

jag brukar ha den effekten på folk :)
jofawe
quote:
Originally posted by JayBee
jag minns fan inte riktigt helt säkert men jag tror det var något i stil med att hon bara tittade på mig och log :)

jag brukar ha den effekten på folk :)


haha.. sött :)

jag vill föressten minnas ett annat citat från vår käre JayBee ..

På dansgolvet på BK ... jag tar ett kort.. JayBee kommer fram och ropar i örat (oväntat va?):
"Är det där Smekbar?"
Som jag tyckte lät som
"Du vill bli smekt va?"

men men :P
St_Andrew
quote:
Originally posted by jofawe
haha.. sött :)

jag vill föressten minnas ett annat citat från vår käre JayBee ..

På dansgolvet på BK ... jag tar ett kort.. JayBee kommer fram och ropar i örat (oväntat va?):
"Är det där Smekbar?"
Som jag tyckte lät som
"Du vill bli smekt va?"

men men :P


du hör vad du vill höra va? =)
jofawe
quote:
Originally posted by St_Andrew
du hör vad du vill höra va? =)



ja jag gillar att äta popcorn på bio ...
dj_hysterix
hahahha..galningar allihopa..ni e för sköna allihop..:D

St_Andrew
quote:
Originally posted by jofawe
ja jag gillar att äta popcorn på bio ...


åhhh, du tänker då bara på sex hela tiden =/
jofawe
quote:
Originally posted by St_Andrew
åhhh, du tänker då bara på sex hela tiden =/


jo, tack, jag brukar ha det kort till sommaren ..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement