|
sköna citat från forumfolket! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
dave dresden postade en rätt skön grej i produktionsdelen här på TA i samband med _den här tråden_
| quote: | Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave |
e samma som jag har som sig nu också :p |
|
|
| Glorie |
Ekstaza på Msn till mig
det är en bonus att du får creds för för stora intervjuer bara antar jag
(2 sekunder efter..)
"creds för för stora"
stamma på msn...det var nytt...
sen på MIKE i sthlm så träffade jag allas vår Jaybee. Jag presenterade honom för min kompis Miriam...
varpå han lutar sig fram och säger (till henne)
"Vad är du för kön?"
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
fast det sista var lite elakt faktiskt :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
sen på MIKE i sthlm så träffade jag allas vår Jaybee. Jag presenterade honom för min kompis Miriam...
varpå han lutar sig fram och säger (till henne)
"Vad är du för kön?"
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
fast det sista var lite elakt faktiskt :p |
:stongue: :stongue: |
|
|
| JayBee |
| tjaaaa, vad ska man säga? :) ..... jag kunde inte låta bli :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Glorie
"Vad är du för kön?"
|
Alltså, det är en befodrad fråga nuförtiden.
Man vet ju aldrig riktigt riktigt...
jag är iofs mer nyfiken på hennes svar ;) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by jofawe
Alltså, det är en befodrad fråga nuförtiden.
Man vet ju aldrig riktigt riktigt...
jag är iofs mer nyfiken på hennes svar ;) |
jag minns fan inte riktigt helt säkert men jag tror det var något i stil med att hon bara tittade på mig och log :)
jag brukar ha den effekten på folk :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by JayBee
jag minns fan inte riktigt helt säkert men jag tror det var något i stil med att hon bara tittade på mig och log :)
jag brukar ha den effekten på folk :) |
haha.. sött :)
jag vill föressten minnas ett annat citat från vår käre JayBee ..
På dansgolvet på BK ... jag tar ett kort.. JayBee kommer fram och ropar i örat (oväntat va?):
"Är det där Smekbar?"
Som jag tyckte lät som
"Du vill bli smekt va?"
men men :P |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by jofawe
haha.. sött :)
jag vill föressten minnas ett annat citat från vår käre JayBee ..
På dansgolvet på BK ... jag tar ett kort.. JayBee kommer fram och ropar i örat (oväntat va?):
"Är det där Smekbar?"
Som jag tyckte lät som
"Du vill bli smekt va?"
men men :P |
du hör vad du vill höra va? =) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
du hör vad du vill höra va? =) |
ja jag gillar att äta popcorn på bio ... |
|
|
| dj_hysterix |
| hahahha..galningar allihopa..ni e för sköna allihop..:D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by jofawe
ja jag gillar att äta popcorn på bio ... |
åhhh, du tänker då bara på sex hela tiden =/ |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
åhhh, du tänker då bara på sex hela tiden =/ |
jo, tack, jag brukar ha det kort till sommaren .. |
|
|
|
|