|
sköna citat från forumfolket! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
| quote: | Originally posted by jofawe
jo jag trodde det men jag fann det ändå inte så roligt..
men men .. ni har lite lustig humor :P
|
du som har dålig humor bara.. hahahaha :p |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | | Jag vet att det är non-stop, men när öppnar dom? :rolleyes: |
stolle :toothless |
|
|
| Snakebyte |
| quote: | | Hösthatarna biter ihop medan mysmupparna kokar te och tänder ljus. |
Från aftonbladet... |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by DjDanniKay
andra handlar sprit. jag handlar skivor och får sprit gratis!:D |
härlig filosofi :toothless |
|
|
| Vizay |
saxat från aftonbladet om djurgårdens tränare och en av deras spelare:
| quote: |
I derbyt satsade Kjell Jonevret överraskade på Tomas Backman
|
så de e sånt ni djurgårdare håller på med i pausen inne i omklädningsrummet? :p :rolleyes: |
|
|
| reveal |
| Jag trodde denna tråden handlade om citat från forumet? Aftonbladet kan man ju skapa ett helt forum för att diskutera :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
citat från forumet |
håller me. var ju grundtanken.
rätt pinsam tråd såhär i efterhand. 2/3-delar av det jag skrev förr i tiden var ju onödigt |
|
|
| Cloudburst |
Hittar inte citatet men diggade när Stiiiiv förklarade hur flat eric i hans avatar diggade loss till nån låt... beskrivningen var klockren.
Har letat flera hundra sidor i knäppa tråden och klotterplanket nu.. :( |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Hittar inte citatet men diggade när Stiiiiv förklarade hur flat eric i hans avatar diggade loss till nån låt... beskrivningen var klockren.
Har letat flera hundra sidor i knäppa tråden och klotterplanket nu.. :( |
Låt mig hjälpa dig...
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tror han dansar till en jeddra skön trancelåt och trallar med...
Shuu-bappidoo-rattataaa-rubappibuuu-tuddiluuu-bubaburubabibuuuu
|
|
|
|
| Cloudburst |
| Yes, där var den! :D |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
contact Glorie or someone who loves in Linköping to get one.... |
så lätt man kan få en felstavning att bli något helt annat :toothless |
|
|
| biznology |
Orbax's sig:
My new away msg:
Love is a snowmobile racing across the tundra and then suddenly it flips over, pinning you underneath. At night, the ice weasels come. |
|
|
|
|