return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
sköna citat från forumfolket! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Aendy
quote:
Originally posted by Sorrow
Ah, ouais..

Est-ce que tu viens ā Stockholm?


quote:
Originally posted by rudEgirL
well my french aint the best:p Im from nyc


Dagens höjdare, så går det när man ska briljera....
Aendy
quote:
Originally posted by jofawe
Första var 1989, då var jag i Åsa (strax söder om göteborg)
jofawe
quote:
Originally posted by Aendy
quote:
Originally posted by jofawe
Första var 1989, då var jag i Åsa (strax söder om göteborg)



ERhm .. du vet väl att orten Åsa ligger ca 3mil söder om Kungsbacka och 4 mil norr om Varberg?
Aendy
quote:
Originally posted by jofawe
ERhm .. du vet väl att orten Åsa ligger ca 3mil söder om Kungsbacka och 4 mil norr om Varberg?


Ja...
Cloudburst
quote:
Originally posted by jofawe
ERhm .. du vet väl att orten Åsa ligger ca 3mil söder om Kungsbacka och 4 mil norr om Varberg?


Har polare i Åsa.
Har campat och badat i Åsa.
Har vart full och spelat fyllefotboll i Åsa.
Har vart full och spelat fylleminigolf i Åsa.
Har vart full och käkat fyllepizza i Åsa.


Ja, se där... :wtf:
jofawe
quote:
Originally posted by Aendy
Ja...



jag förstår fortfarande inte ... suck..
DjAviander
Inget forumcitat men dock, min polare kläckte ur sig det här helt underbara:
quote:
Sagt av min polare Linn: För att vara gratis, var det jävligt prisvärt!
St_Andrew
quote:
Originally posted by Aendy


:haha: :haha: :haha:
Cloudburst
Ok, ManB00bs jag får förklara... läs Åsa som ett kvinnonamn... ;)
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Cloudburst
Ok, ManB00bs jag får förklara... läs Åsa som ett kvinnonamn... ;)

hah! jag fattade inte heller förrän nu :D :D

jofawe
quote:
Originally posted by Cloudburst
Ok, ManB00bs jag får förklara... läs Åsa som ett kvinnonamn... ;)



jo jag trodde det men jag fann det ändå inte så roligt..
men men .. ni har lite lustig humor :P


Btw:
Jag har ett citat från en .. icke namngiven SWETA :P
quote:

"Jag har fått min andel av tjockisar"
CJ InterCity
jaaa vem kan det vara ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement