|
sköna citat från forumfolket! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Sorrow
Ah, ouais..
Est-ce que tu viens ā Stockholm? |
| quote: | Originally posted by rudEgirL
well my french aint the best:p Im from nyc |
Dagens höjdare, så går det när man ska briljera.... |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by jofawe
Första var 1989, då var jag i Åsa (strax söder om göteborg) |
|
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Aendy
quote:
Originally posted by jofawe
Första var 1989, då var jag i Åsa (strax söder om göteborg)
|
ERhm .. du vet väl att orten Åsa ligger ca 3mil söder om Kungsbacka och 4 mil norr om Varberg? |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by jofawe
ERhm .. du vet väl att orten Åsa ligger ca 3mil söder om Kungsbacka och 4 mil norr om Varberg? |
Ja... |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by jofawe
ERhm .. du vet väl att orten Åsa ligger ca 3mil söder om Kungsbacka och 4 mil norr om Varberg? |
Har polare i Åsa.
Har campat och badat i Åsa.
Har vart full och spelat fyllefotboll i Åsa.
Har vart full och spelat fylleminigolf i Åsa.
Har vart full och käkat fyllepizza i Åsa.
Ja, se där... :wtf: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Aendy
Ja... |
jag förstår fortfarande inte ... suck.. |
|
|
| DjAviander |
Inget forumcitat men dock, min polare kläckte ur sig det här helt underbara:
| quote: | | Sagt av min polare Linn: För att vara gratis, var det jävligt prisvärt! |
|
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Aendy
|
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| Cloudburst |
| Ok, ManB00bs jag får förklara... läs Åsa som ett kvinnonamn... ;) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Ok, ManB00bs jag får förklara... läs Åsa som ett kvinnonamn... ;) |
hah! jag fattade inte heller förrän nu :D :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Ok, ManB00bs jag får förklara... läs Åsa som ett kvinnonamn... ;) |
jo jag trodde det men jag fann det ändå inte så roligt..
men men .. ni har lite lustig humor :P
Btw:
Jag har ett citat från en .. icke namngiven SWETA :P
| quote: |
"Jag har fått min andel av tjockisar"
|
|
|
|
| CJ InterCity |
| jaaa vem kan det vara ;) |
|
|
|
|