|
sköna citat från forumfolket! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by cviper
Det är ju det roliga med citat ;)
Men om du vill ha den borttagen, säg bara till. |
Känn lugnet... what goes around comes around! |
|
|
| JayBee |
Iomed att Armin faktist är medlem på TA så...
___________________________________________________________________
" It's a genre that is strongly based on emotion. "
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
" I'm not talking about commercial trance that you would hear on the radio;
I don't consider that to be true trance music. I'm talking about true trance. "
___________________________________________________________________
|
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by JayBee
Iomed att Armin faktist är medlem på TA så...
__________________________________________________________________
" It's a genre that is strongly based on emotion. "
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
" I'm not talking about commercial trance that you would hear on the radio;
I don't consider that to be true trance music. I'm talking about true trance. "
___________________________________________________________________
|
Erhm.. är det inte han den där snubben som har den oehört populära "trance" radioshowen A State of Trance på Id&T???
ehum.. |
|
|
| ScuL |
| quote: | | [01:10] <[MiB]> SteeVee: Då jag ett flertal gånger hammnat bakom dej i trafiken, har jag konstaterat att varje gång har jag fått ståkuk. Måste va för att du kör som en fitta. |
|
|
|
| dj_hysterix |
| HAHHAHAHHAHA:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| ScuL |
sista för idag!
| quote: | | ps @ Mindshooter: är din avatar en bild av dig? i så fall är du otroligt vacker :o |
av nya Swe-TA CJ InterCity i den här tråd. :p |
|
|
| MiB |
[04:33] <@mindshooter> ...brukar prata i mobilen i sömnen..och glömma det..
hahaha den va fan bra.. inte ofta man brukar komma ihåg va man säger i sömnen =) |
|
|
| JayBee |
den här var bra :)
" Ska jag spela någonstans i mars? Det var mer än jag visste :) "
~Airbase |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Dragonfly
Nordiska män är fan ta mig riktiga män! |
: ) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Men jag är inte kräsen, så länge det blir en kryss till så blir jag glad :D |
|
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Av en ren tillfällighet var det denna dagen ingen av oss som hade 240 kronor i mynt undanstoppade i bakfickan |
Hela parkeringshistorian är grymt rolig :stongue: |
|
|
| JayBee |
By Steve " " |
|
|
|
|