return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
sköna citat från forumfolket! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Aendy
quote:
Originally posted by cviper
Det är ju det roliga med citat ;)

Men om du vill ha den borttagen, säg bara till.


Känn lugnet... what goes around comes around!
JayBee
Iomed att Armin faktist är medlem på TA så...


___________________________________________________________________
" It's a genre that is strongly based on emotion. "
___________________________________________________________________




___________________________________________________________________
" I'm not talking about commercial trance that you would hear on the radio;
I don't consider that to be true trance music. I'm talking about true trance. "

___________________________________________________________________



jofawe
quote:
Originally posted by JayBee
Iomed att Armin faktist är medlem på TA så...
__________________________________________________________________
" It's a genre that is strongly based on emotion. "
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
" I'm not talking about commercial trance that you would hear on the radio;
I don't consider that to be true trance music. I'm talking about true trance. "

___________________________________________________________________


Erhm.. är det inte han den där snubben som har den oehört populära "trance" radioshowen A State of Trance på Id&T???

ehum..
ScuL
quote:
[01:10] <[MiB]> SteeVee: Då jag ett flertal gånger hammnat bakom dej i trafiken, har jag konstaterat att varje gång har jag fått ståkuk. Måste va för att du kör som en fitta.
dj_hysterix
HAHHAHAHHAHA:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
ScuL
sista för idag!

quote:
ps @ Mindshooter: är din avatar en bild av dig? i så fall är du otroligt vacker :o


av nya Swe-TA CJ InterCity i den här tråd. :p
MiB
[04:33] <@mindshooter> ...brukar prata i mobilen i sömnen..och glömma det..

hahaha den va fan bra.. inte ofta man brukar komma ihåg va man säger i sömnen =)
JayBee
den här var bra :)


" Ska jag spela någonstans i mars? Det var mer än jag visste :) "

~Airbase
JayBee
quote:
Originally posted by Dragonfly
Nordiska män är fan ta mig riktiga män!




: )
JayBee
quote:
Originally posted by Gate 42
Men jag är inte kräsen, så länge det blir en kryss till så blir jag glad :D

reveal
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Av en ren tillfällighet var det denna dagen ingen av oss som hade 240 kronor i mynt undanstoppade i bakfickan


Hela parkeringshistorian är grymt rolig :stongue:
JayBee

By Steve " "
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement