|
Idols 2004 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Teknikol |
jah ik kijk wel denk ik..maar toch zit ik met een btje vaag gevoel voor de tv dan.
Zo van: Waarom kijk ik dit eigenlijk, uiteindelijk komen er toch lousy "popsterren" uit. Want om nou te zeggen dat jim of jamai een houdbaarheidsdatum hebben..nee niet bepaald. Voorrondes zijn dan wel ok, maar die gasten van de jury
En die finaleshows vind ik om te kotsen, de commercie vliegt met scheepsvrachten je buis uit, dat domme gelul over "de groep" (want de kandidaten denken toch alleen maar aan dr eigen), die nepglimlachjes van tooske en die oelewapper, die arrogante lui van de jury... it, tis gewoon zo afschuwelijk "gemaakt".
maar zoals ik al zei, toch kijk ik:conf: |
|
|
| arj1o1 |
| overigens stond in de veronica gidfs een heel stuk ove rd enieuwe idols met alvast de nieuwe kandidaten |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by arj1o1
overigens stond in de veronica gidfs een heel stuk ove rd enieuwe idols met alvast de nieuwe kandidaten |
hum, di emoet ikdan maar evens nel gaank open! :haha: |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by jp
hum, di emoet ikdan maar evens nel gaank open! :haha: |
jaja ik kan niet zo goed typen:whip: |
|
|
| robin |
| de broer van %()*&( doet ook mee deze keer, wil ook ff wat aandacht :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
LoL, dat dansje is idd geweldig, SO GAY! :D |
|
|
| New Wave |
| Wow die gast is echt superlelijk! |
|
|
| jp |
| Nou, er zaten weer wat oorverscheurende zangtalenten bij :tongue2 |
|
|
| Jesse |
Ja maar waar was het afzeiken nou?? Echt grof was het niet hoor!
*zucht* nou 'moet' ik volgende week wéér kijken! |
|
|
| moogwai |
| Ik vind er geen zak aan, maar goed het wordt zaterdagavond uitgezonden en dan wordt je weleens "gedwongen" om mee te kijken :p |
|
|
| jp |
| Die jongen heeft ons gelukkig alles verteld over hoe je puisten moet uitknijpen :eek: |
|
|
|
|