|
Idols 2004 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Harmen, die gast in dat kreukelblousje lijkt wel beetje op jouw :D |
Nee joh ik ben nog lelijker ;)
Whehe mooie opmerking ook van dat jurylid over dat blousje... |
|
|
| Flippe |
Heb een klein stukje gezien, daara vertrokken nar Impulz!
Vond het wel weer grappig! |
|
|
| robin |
| quote: | | YES! .. we eten vanavond patat.. maar k ben niet door | :D |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by robin
:D |
wtf |
|
|
| Flippe |
Robin--> Die kerel ken ik dus, heeft bij mij op school gezeten en woont in dezelfde plaats.
Die kerel is echt helemaal gek, maar wel leuk optreden ;) |
|
|
| TranceFool |
haha dr zaten gisteren weer een paar kneuzen bij zeg, niet te geloven.
wat dachten jullie dan van dat manwijf met die buik die onder zn t-shirt uitkwam haha.....heb weer dubbel gelegen :D |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
haha dr zaten gisteren weer een paar kneuzen bij zeg, niet te geloven.
wat dachten jullie dan van dat manwijf met die buik die onder zn t-shirt uitkwam haha.....heb weer dubbel gelegen :D |
Die vent was egt lelijk...
En zingen... vond het echt geweldig! |
|
|
| arj1o1 |
| woensdag of disndag 2030 herhaling op rtl 4 toch? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by arj1o1
woensdag of disndag 2030 herhaling op rtl 4 toch? |
woensdag op Yorin volgens mij :) |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
woensdag op Yorin volgens mij :) |
right :p |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by TranceFool
haha dr zaten gisteren weer een paar kneuzen bij zeg, niet te geloven.
wat dachten jullie dan van dat manwijf met die buik die onder zn t-shirt uitkwam haha.....heb weer dubbel gelegen :D |
Echt werelds die kerel, hij is een Sloveen geloof ik en gaat volgende maand daar ook mee doen. (hehe)
En dat ene stel dan, dat meisje was pot geweest en die kerel homo. Echt in een scheur gelegen bij die twee :haha: :haha: :haha: |
|
|
|
|