|
Idols 2004 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by jp
Die jongen heeft ons gelukkig alles verteld over hoe je puisten moet uitknijpen :eek: |
en ook wat uitstraling is:D:haha: |
|
|
| jp |
Die sexueel wat meer op zijn eigen geslacht gerichte jongen met 10 jaar zangles had best wel door mogen gaan...
Alhoewel, het was een dikke aansteller :haha: |
|
|
| Optimus |
| mwhehehe, ik zat al bij voorbaat te lachen, ze lieten hem expres veel aan het woord omdat hij toch niet door zou gaan:D:haha: |
|
|
| arj1o1 |
ik heb het dus gemist dankzij impulz,, grrrrr klote impulz:whip: :whip:
nee uh komt er een herhaling? |
|
|
| robin |
kevin heet die gozer met zn kreukshirt :toothless
ik ben fan buwhahahah
k stel voor een kevin-fan-alliance op te richten :D:D |
|
|
| robin |
 |
|
|
| magrec |
Hehe wat zei ie nu ook alweer over puistjes?
Zo van als je geen puistjes hebt gehad ben je geen puber geweest :toothless :nervous:
(mijn moeder meteen met de opmerikng, zie je wel harmen je bent nog steeds een puber ;))
Ik vond het wel weer humor alleen sommige mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen..... |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by magrec
Hehe wat zei ie nu ook alweer over puistjes?
Zo van als je geen puistjes hebt gehad ben je geen puber geweest :toothless :nervous:
(mijn moeder meteen met de opmerikng, zie je wel harmen je bent nog steeds een puber ;))
Ik vond het wel weer humor alleen sommige mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen..... |
helemaal mee eens, wie gaat dan ook in hemels naam, grease lightning voor idols doen, sommige mensen weten ook echt niet waar je jezelf mee presenteerd!
en harm daar hadden wij die puistjes niet voor nodig hoor, alleen het feit dat je auto kan rijden (in sommige gevallen) wijst anders uit! |
|
|
| New Wave |
| Harmen, die gast in dat kreukelblousje lijkt wel beetje op jouw :D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by New Wave
Harmen, die gast in dat kreukelblousje lijkt wel beetje op jouw :D |
hehe.. lal :D |
|
|
| dj_spare |
| aargh ik heb de uitzending gemist gister... wanneer is de herhaling? :D :D |
|
|
| AlFerox |
| ik ben klusjesman en doe frans bauâh na! |
|
|
|
|