|
Idols 2004 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Herhaling Idols NU op YORIN :) :) |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by jp
Herhaling Idols NU op RTL5 :) :) |
correctie! YORIN:D |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by snitz
correctie! YORIN:D |
Dom :(
-10 appreciation points voor mij :stongue: |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by jp
Dom :(
-10 appreciation points voor mij :stongue: |
je avatar maakt het goed:D |
|
|
| Flippe |
| Ik heb de herhaling ook gezien, was weer leuk! |
|
|
| Original |
| quote: | | Ik heb de herhaling ook gezien, was weer leuk! |
inderdaad..
"Ik word wel eens gepest door mijn fans"
:haha:, hoe verzin je het..:stongue: |
|
|
| arj1o1 |
'ik ben zelf ook niet zwart'
die kerel met die zonnebril...
met alane - wes prachtig :D |
|
|
| Ding Chavez |
Geweldig die kerel, ook toen ie naar buiten kwam, ik kwam echt niet meer bij :D
Hij heeft btw ook een eigen site, geloof momenteel ff down, en is een oude bekende van de ook altijd grappige Nozzman. |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by arj1o1
'ik ben zelf ook niet zwart'
die kerel met die zonnebril...
met alane - wes prachtig :D |
Mark heet die! |
|
|
| Cosmic |
Toppie, effe die Kevin, Mark, Herman, Roshanna en Claudia nogmaal bekijken :D |
|
|
|
|