|
Idols 2004 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| quote: | Originally posted by Menno
En dat ene stel dan, dat meisje was pot geweest en die kerel homo. Echt in een scheur gelegen bij die twee :haha: :haha: :haha: |

:rolleyes: :wtf: :haha: |
|
|
| robin |
dacht dat 'zij' ook nog mee zou doen.. dacht dat ze ook zo'n nummertje ophad.. of heb k haar optreden net gemist dan?
hoop kansloze types weer :D maar ff vraagje over die audities, staan de filmpjes van echt alle deelnemers online of enkel van de mensen uit de tv aflevering? dacht dat k iemand zag lopen in de achterground die k ken :D
k snap trouwens niet dat al die meisjes 'do' na gaan doen.. iedere n00b snapt toch dat t gewoon kut klinkt als je niet zo'n mooie stem heb als zij :rolleyes: en al die hom(:D)..jongens ook zo'n nummer met zo'n moeilijke stem |
|
|
| arj1o1 |
| die eerste foto van jp die rechtse: jongen of meisje?:conf: |
|
|
| jp |
| Die ' jongen' en dat manwijf horen bij elkaar :D |
|
|
| magrec |
| hey ik kan via chello die audities mooi gratis bekijken :D |
|
|
| LightForce |
| quote: | Originally posted by magrec
hey ik kan via chello die audities mooi gratis bekijken :D |
hehe alsof je dat wilt :D Maar goed Idols is weer begonnen en word weer flink gehyped, en nog commercieler. Ik vond het niks en vind het nog steeds niks. En zal het nooit wat vinden...
Not my thing :) Maar goed voorrondes zijn dan nog leuk... |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by LightForce
hehe alsof je dat wilt :D Maar goed Idols is weer begonnen en word weer flink gehyped, en nog commercieler. Ik vond het niks en vind het nog steeds niks. En zal het nooit wat vinden...
Not my thing :) Maar goed voorrondes zijn dan nog leuk... |
Ik vind zelf ook alleen de voorrondes leuk, daarna zijn alleen nog maar mensen over die een beetje kunnen zingen, en wordt het allemaal veel te serieus.
Het leuke aan de voorrondes zijn altijd de mensen die denken dat ze wel aardig kunnen zingen, maar daarna te horen krijgen dat het helemaal niks is. |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by magrec
hey ik kan via chello die audities mooi gratis bekijken :D |
\en ook hier neerzetten>? |
|
|
| Blik |
komende zaterdag absoluut niet missen, want dan komt dit persoontje optreden

:stongue: :stongue: |
|
|
| Flippe |
Ranzig!!!!
Btw, die herman, die was egt geweldig! |
|
|
|
|