|
Monday Bar Valborg Cruise (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
| Tills valborg har jag fyllt 19 och om Jaybee kan så kan jag kanske :nervous: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Aendy
Valborg infaller relativit tidigt iår märker jag... 4-5 mars tydligen, för det är då som kryssningen med AvB ska gå. |
öhhh va? valborg inträffar ju alltid den sista april?! :S :conf: |
|
|
| Proximus |
| fick misinformation.. det är 3-4 Mars det här hålls :) |
|
|
| zamson |
ska man boka redan nu lr??
Fan att Armin stod där gjorde så jag missa Chus & Ceballos :crazy:
Skönare house får man leta efter!! |
|
|
| JayBee |
hmm jo just det jag har förbokat 2 hytter. bara ifall att liksom :)
så om nån vill haka på så är det bara att säga till. ännu finns det 5 lediga platser :) |
|
|
| mindshooter |
| Var det en fråga eller? Jag är PÅ! |
|
|
| Kongo_kim |
| OM jag ska gå så vill jag ha garanterat inträde |
|
|
| Vizay |
jaybee vilken fråga...räkna in mig mig mig mig å mig! ;)
jag e lätt på iaf, men vadå går de redan å boka osv eller ere bara att ni TÄNKER? :) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Vizay
jaybee vilken fråga...räkna in mig mig mig mig å mig! ;)
jag e lätt på iaf, men vadå går de redan å boka osv eller ere bara att ni TÄNKER? :) | bra fråga. nä men på båten kunde man nämligen förboka hytter. så jag bokade en hytt och då frågade han mig hur många? jag tänkte lite.. "hmmm ehh ummm.. en" och blev avbruten utav honom sägande "vi tar två sålänge så kan du avboka den sen om du inte vill ha den andra"
så ligger det till :D men jag funtar på att kontakta dem och boka en till hytt om det går, och passa på att fråga om man kan få typ 2-3 hytter brevid varandra för det vore ju ASA perfekt eller hur! faaaan vad kul om det fanns 3 sweta hytter alla brevid varandra då blir det som en och samma hytt typ :D
WOHOOO FAN VAD LADDAD JAG ÄR, bara ett par månader kvar.. *DAUH! (homer simpsons SFX)*
EDIT: fan vad coolt då är vi redan 6 stycken prelimenärt eller hur det stavas.. fan om vi blir några fler kanske vi kan vara 3 hytter! :)
|
|
|
| JayBee |
ajuste fan erik du skulle väl med, var det inte så?? eller hadde du fyllt 18 då?
fan i sånna fall är vi 9.. för många då kanske man kan boka den tredje hytten MOHAHAHAHAHAAA och det har bara gått några timmar kanske man kan ta 4 hytter hehe :)
kongo kim hur säker känner du dig? eller jag sa fel jag sa igentligen "vad kommer du ha på dig" för det är klart att du kommer WEEHOOOO :D
|
|
|
| NooN |
| Hmm. Fan vad jag vill åka på det här alltså...Men man är ju bara 18 liksom...och de brukar ju sätta 20+ på båtarna... |
|
|
| staz |
OMFG
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :tongue3 :tongue3 :eek: :eek: :eek: :eek: :haha: :haha: :haha: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
count on me. |
|
|
|
|